Zoiets kan ik me ook wel voorstellen. Ik denk dat Kuipers een ontzettend goede DG voor kortdurende zorg zal zijn, maar ik twijfel aan ‘m als minister. Vooral omdat ik denk dat hij nogal makkelijk beloftes maakt, dat is politiek gezien niet heel handig.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb nooit een voorkeur uitgesproken maar ik zou iemand als Kuipers eerder zien als een Corona tsaar zoals je dat in de VS doen, zeg maar een minister met een zeer beperkt werkgebied en niet als minister voor 4 jaar op VWS.
Een 'Nederlands onderzoek' is sowieso per definitie discutabel aangezien de schaal van onderzoeken hier vele, vele malen kleiner is dan in grotere landen. Je kan beter die onderzoeken erbij pakken dan wat Nederlanders die het wiel weer proberen uit te vinden.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe weten ze dat nu? moet wel een flitsonderzoek zijn geweest.
Wat boeit dat in vitro?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een 'Nederlands onderzoek' is sowieso per definitie discutabel aangezien de schaal van onderzoeken hier vele, vele malen kleiner is dan in grotere landen. Je kan beter die onderzoeken erbij pakken dan wat Nederlanders die het wiel weer proberen uit te vinden.
Maar ook veel minder overlijdens en bovenal niet zoveel mensen als hier die long-covid hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:09 schreef Spablauw214 het volgende:
Australië en NZ hebben nauwelijks natuurlijke immuniteit omdat ze met strenge maatregelen de verspreiding hebben lopen drukken anderhalf jaar lang.
jij wel, wij denken er nog eens over naquote:Op donderdag 30 december 2021 18:47 schreef Questular het volgende:
Kan niet wachten op zijn vervanger die het zo veel beter gaat doen. Iedereen hier gaat lyrisch zijn, toch?
Gelukkig zijn vaccins beter dan natuurlijke immuniteit omdat die er op gericht zijn het immuunsysteem te triggeren en het meteen voor verschillende varianten doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:09 schreef Spablauw214 het volgende:
Australië en NZ hebben nauwelijks natuurlijke immuniteit omdat ze met strenge maatregelen de verspreiding hebben lopen drukken anderhalf jaar lang.
Wat een onzin. Dit onderzoek naar T-cellen laat precies zien wat andere onderzoeken over T-cellen ook al bevestigden. Eerder vandaag heb ik nog een onderzoek over T-cellen geplaats uit Zuid-Afrika en er zijn er ook al uit Schotland en Azië. Het is gewoon een bevestiging die overal gevonden wordt.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een 'Nederlands onderzoek' is sowieso per definitie discutabel aangezien de schaal van onderzoeken hier vele, vele malen kleiner is dan in grotere landen. Je kan beter die onderzoeken erbij pakken dan wat Nederlanders die het wiel weer proberen uit te vinden.
Die gaan dat traject nu in. Hebben ze mooi mazzel met omikron waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ook veel minder overlijdens en bovenal niet zoveel mensen als hier die long-covid hebben.
Gewoon social distancing en mondkapjes.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:14 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die gaan dat traject nu in. Hebben ze mooi mazzel met omikron waarschijnlijk
En handen desinfecterenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon social distancing en mondkapjes.
Kan, of handschoentjesquote:
We gaan het meemaken komende maand.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon social distancing en mondkapjes.
Alles is toegestaan, zolang we het monstervirus maar buiten de deur houden. Het is immers niet alleen maar verkoudheid, maar er zijn talloze voorbeelden van jongeren met long-covid!!!!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:18 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
We gaan het meemaken komende maand.
In uiterste gevallen kunnen ze nog wat quarantaine kampen uitbreiden of bijbouwen
Is je troll-uurtje weer begonnenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alles is toegestaan, zolang we het monstervirus maar buiten de deur houden. Het is immers niet alleen maar verkoudheid, maar er zijn talloze voorbeelden van jongeren met long-covid!!!!
Toegegeven. Het ging best goed tot voorkort daar..quote:Op donderdag 30 december 2021 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alles is toegestaan, zolang we het monstervirus maar buiten de deur houden. Het is immers niet alleen maar verkoudheid, maar er zijn talloze voorbeelden van jongeren met long-covid!!!!
Ik ben fundamenteel anders gaan kijken naar dit gevaarlijke vrius.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Is je troll-uurtje weer begonnen
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Twee weken nog, die trouwens cruciaal worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef DonDruiper het volgende:
Weten we al meer over hoe ziekmakend omikron is? Of is dat pas over twee weken?
Laten we dat maar niet uitproberenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef DonDruiper het volgende:
Weten we al meer over hoe ziekmakend omikron is? Of is dat pas over twee weken?
Stuwmeer aan vrije dagen? Is dat een grap?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
De cijfers dalen, dat betekent dat de lockdown zijn vruchten afwerpt. Maar beter versoepelen we nog even niet, teveel onzekerheid en er is nog veel achterstallige zorg en een stuwmeer aan vrije dagen in de zorg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |