Van harte gefeliciteerd met het nieuwe jaar mijn waarde greys.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen @:Ludovico
een fijn en gezond 2022
Keb niet gekeken maar Pieter Derks en Peter Pannekoek, zijn wat mij betreft van die extreme Groenlinks Soy boys.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:27 schreef KNAK het volgende:
En weer een fust minder om zorgen over te maken
Happy vaccinloos nieuwjaar
Stukje conference bekeken met die Pannekoek. Makkelijk publiek om ongevaccineerden belachelijk te maken als iedereen voor je er al 3 in heeft zitten.![]()
Verder kut.
Het is niet idioot als je begrijpt dat t om die QR code te doen is, niet om besmettingen tegen te gaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:12 schreef JohnDDD het volgende:
Het vaccin werkt duidelijk niet meer tegen omicron-besmetting. Dat ze dus überhaupt nog over 3G en 2G durven te praten is echt volslagen idioot. Dat was het vanaf het begin in feite al, maar nu helemaal.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
First thing that comes to mind..
Tis contaminated met self selection bias, en mensen die niet vaccineren zijn LESS likely om te gaan testen bij ziekte.quote:
Verspreiding / besmettelijkheid is wat anders dan risico op ziekenhuisopname nog steeds wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:12 schreef JohnDDD het volgende:
Het vaccin werkt duidelijk niet meer tegen omicron-besmetting. Dat ze dus überhaupt nog over 3G en 2G durven te praten is echt volslagen idioot. Dat was het vanaf het begin in feite al, maar nu helemaal.
Pcies, welke smerige stinkende vis zit er supranationaal aan de touwtjes te trekken dat overal fascisten aan het roer staan van landen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Het is niet idioot als je begrijpt dat t om die QR code te doen is, niet om besmettingen tegen te gaan.
Ik baal dat Robin is overleden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://archive.fo/xifq1
Nooit meer een lockdown toestaan
Naja, ik zie in principe nog niet genoeg bewijs voor de heersende (complot)theorieën over de invoer van de QR-code en bijv. een Great Reset. Dat is voor mij nog niet duidelijk genoeg aangetoond om erin te gaan geloven. Maar als de QR-code er straks komt op basis van volstrekt niet meer werkende vaccins, dan is dat wel weer een stapje in die richting ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Het is niet idioot als je begrijpt dat t om die QR code te doen is, niet om besmettingen tegen te gaan.
Het is ook al lang bewezen dat gevaccineerden toch in het ziekenhuis kunnen komen na vaccinatie (zeker ouderen) en bovendien beschermt de QR-code niet tegen verspreiding van het virus door gevaccineerde mensen richting ongevaccineerden buiten de locaties van de QR-code om. (Bijv. ik ga als gevaccineerde koffiedrinken en loop daar het virus op en besmet dan mijn ongevaccineerde vriendin ofzo). Dus ik zie echt totaal niet wat het bijdraagt op dit moment.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:39 schreef ludovico het volgende:
V
[..]
Verspreiding / besmettelijkheid is wat anders dan risico op ziekenhuisopname nog steeds wel.
Besmettingen zijn eigenlijk niet interessant als dat niet leidt tot ziekenhuisopname...
En ziekenhuisopnames zijn eigenlijk niet interessant als het niet leidt tot te grote druk op de ziekenhuizen..
...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:50 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Naja, ik zie in principe nog niet genoeg bewijs voor de heersende (complot)theorieën over de invoer van de QR-code en bijv. een Great Reset. Dat is voor mij nog niet duidelijk genoeg aangetoond om erin te gaan geloven. Maar als de QR-code er straks komt op basis van volstrekt niet meer werkende vaccins, dan is dat wel weer een stapje in die richting ja.
Mja zoals ouderen zich afzonderen en daar 30% minder besmet raakt in een gegeven jaar... Door dat verplicht te doen met ongevaccineerden (en minder perfect dan het hetgeen wat al matig werkt...) kun je missssschien..... wat effect bewerken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:53 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het is ook al lang bewezen dat gevaccineerden toch in het ziekenhuis kunnen komen na vaccinatie (zeker ouderen) en bovendien beschermt de QR-code niet tegen verspreiding van het virus door gevaccineerde mensen richting ongevaccineerden buiten de locaties van de QR-code om. (Bijv. ik ga als gevaccineerde koffiedrinken en loop daar het virus op en besmet dan mijn ongevaccineerde vriendin ofzo). Dus ik zie echt totaal niet wat het bijdraagt op dit moment.
Naja dat en dan nog de enorme kosten en personeelsinzet die gemoeid zijn met dat QR-systeem, de fundamentele mensenrechten, etc. maakt dat het voor mij een totaal disproportioneel systeem is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja zoals ouderen zich afzonderen en daar 30% minder besmet raakt in een gegeven jaar... Door dat verplicht te doen met ongevaccineerden (en minder perfect dan het hetgeen wat al matig werkt...) kun je missssschien..... wat effect bewerken.
Maar mijn insziens is dat nooit proportioneel, de rechterlijke macht moet mensenlijke fundamentele vrijheden beschermen tegen de staat, dat moet zij eens gaan inzien.
Nogmaals, ik heb er nog weinig bewijs voor gezien dat deze theorieën kloppen. Soms gaan dingen ook zonder sturing van bovenaf helemaal de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
...
Afzonderlijk van elkaar alle westerse overheden die dezelfde stappen zetten... De EU die actief is zo een systeem op te zetten... Hugo die ook weer meewaait... meer dan 2 prikken voor je bewijsje komt er niet ---> EU zegt van wel, Hugo'tje conformeert gelijk.
Ach toch... Er is geen weerstand, dit gaat supranationaal... Afwijkende stemmen bestaan zogezegd niet in de mainstream media, hou toch opppppppppp lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |