abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202975968
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen @:Ludovico
een fijn en gezond 2022 O+
Van harte gefeliciteerd met het nieuwe jaar mijn waarde greys.

Opdat 2020 versie 3 door u welbevonden mag worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202976649
waarom boosters nodig als de Pfizer vax 100% effectief is. _O-

https://edition.cnn.com/2(...)l-results/index.html

zaterdag 1 januari 2022 @ 13:27:02 #128
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202976694
En weer een fust minder om zorgen over te maken

Happy vaccinloos nieuwjaar

Stukje conference bekeken met die Pannekoek. Makkelijk publiek om ongevaccineerden belachelijk te maken als iedereen voor je er al 3 in heeft zitten. _O-
Verder kut.
Mai pben rai~!
pi_202977459
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:27 schreef KNAK het volgende:
En weer een fust minder om zorgen over te maken

Happy vaccinloos nieuwjaar

Stukje conference bekeken met die Pannekoek. Makkelijk publiek om ongevaccineerden belachelijk te maken als iedereen voor je er al 3 in heeft zitten. _O-
Verder kut.
Keb niet gekeken maar Pieter Derks en Peter Pannekoek, zijn wat mij betreft van die extreme Groenlinks Soy boys.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 1 januari 2022 @ 14:38:07 #130
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202977698
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_202978159
  zaterdag 1 januari 2022 @ 15:56:16 #132
421867 greysbones
pi_202978892
twitter

First thing that comes to mind.. :o
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  zaterdag 1 januari 2022 @ 15:57:53 #133
421867 greysbones
pi_202978924
twitter

Met wat voor een overheid leven we ???
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  zaterdag 1 januari 2022 @ 15:59:29 #134
421867 greysbones
pi_202978948
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202978962
twitter
pi_202979080
quote:
O-mikron
pi_202979127
Het vaccin werkt duidelijk niet meer tegen omicron-besmetting. Dat ze dus überhaupt nog over 3G en 2G durven te praten is echt volslagen idioot. Dat was het vanaf het begin in feite al, maar nu helemaal.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_202979348
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:12 schreef JohnDDD het volgende:
Het vaccin werkt duidelijk niet meer tegen omicron-besmetting. Dat ze dus überhaupt nog over 3G en 2G durven te praten is echt volslagen idioot. Dat was het vanaf het begin in feite al, maar nu helemaal.
Het is niet idioot als je begrijpt dat t om die QR code te doen is, niet om besmettingen tegen te gaan.
pi_202979405
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

First thing that comes to mind.. :o
_O-

Die Canadezen joh, die Trudeau is fascistischer dan die naieve meisjes in Australië en Nieuw Zee land.
pi_202979453
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 15:59 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Tis contaminated met self selection bias, en mensen die niet vaccineren zijn LESS likely om te gaan testen bij ziekte.

Dus de bias is in de richting zoals de onderzoeksresultaten van het RIVM.... Dus of Omicron besmettelijker is voor gevaccineerden staat alles behalve vast wat mij betreft, maar wat wel duidelijk is is dat vaccinatie tamelijk weinig doet tegen de kans om besmet te raken. :+

Overigens vergelijk je gevaccineerden ook met "mensen zonder antistoffen en mensen met natuurlijke antistoffen"

Dus ook die vergelijking is contaminated, omdat je t.o.v. mensen zonder antistoffen wilt weten eigenlijk.
pi_202979478
V
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:12 schreef JohnDDD het volgende:
Verspreiding / besmettelijkheid is wat anders dan risico op ziekenhuisopname nog steeds wel.

Besmettingen zijn eigenlijk niet interessant als dat niet leidt tot ziekenhuisopname...

En ziekenhuisopnames zijn eigenlijk niet interessant als het niet leidt tot te grote druk op de ziekenhuizen..
pi_202979499
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Het is niet idioot als je begrijpt dat t om die QR code te doen is, niet om besmettingen tegen te gaan.
Pcies, welke smerige stinkende vis zit er supranationaal aan de touwtjes te trekken dat overal fascisten aan het roer staan van landen.
pi_202979525
https://archive.fo/xifq1
Nooit meer een lockdown toestaan
pi_202979581
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://archive.fo/xifq1
Nooit meer een lockdown toestaan
Ik baal dat Robin is overleden.
pi_202979596
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Naja, ik zie in principe nog niet genoeg bewijs voor de heersende (complot)theorieën over de invoer van de QR-code en bijv. een Great Reset. Dat is voor mij nog niet duidelijk genoeg aangetoond om erin te gaan geloven. Maar als de QR-code er straks komt op basis van volstrekt niet meer werkende vaccins, dan is dat wel weer een stapje in die richting ja.
pi_202979627
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:39 schreef ludovico het volgende:
V
[..]
Verspreiding / besmettelijkheid is wat anders dan risico op ziekenhuisopname nog steeds wel.

Besmettingen zijn eigenlijk niet interessant als dat niet leidt tot ziekenhuisopname...

En ziekenhuisopnames zijn eigenlijk niet interessant als het niet leidt tot te grote druk op de ziekenhuizen..
Het is ook al lang bewezen dat gevaccineerden toch in het ziekenhuis kunnen komen na vaccinatie (zeker ouderen) en bovendien beschermt de QR-code niet tegen verspreiding van het virus door gevaccineerde mensen richting ongevaccineerden buiten de locaties van de QR-code om. (Bijv. ik ga als gevaccineerde koffiedrinken en loop daar het virus op en besmet dan mijn ongevaccineerde vriendin ofzo). Dus ik zie echt totaal niet wat het bijdraagt op dit moment.
pi_202979646
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:50 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Naja, ik zie in principe nog niet genoeg bewijs voor de heersende (complot)theorieën over de invoer van de QR-code en bijv. een Great Reset. Dat is voor mij nog niet duidelijk genoeg aangetoond om erin te gaan geloven. Maar als de QR-code er straks komt op basis van volstrekt niet meer werkende vaccins, dan is dat wel weer een stapje in die richting ja.
...
Afzonderlijk van elkaar alle westerse overheden die dezelfde stappen zetten... De EU die actief is zo een systeem op te zetten... Hugo die ook weer meewaait... meer dan 2 prikken voor je bewijsje komt er niet ---> EU zegt van wel, Hugo'tje conformeert gelijk.

Ach toch... Er is geen weerstand, dit gaat supranationaal... Afwijkende stemmen bestaan zogezegd niet in de mainstream media, hou toch opppppppppp lol.
pi_202979662
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:53 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Het is ook al lang bewezen dat gevaccineerden toch in het ziekenhuis kunnen komen na vaccinatie (zeker ouderen) en bovendien beschermt de QR-code niet tegen verspreiding van het virus door gevaccineerde mensen richting ongevaccineerden buiten de locaties van de QR-code om. (Bijv. ik ga als gevaccineerde koffiedrinken en loop daar het virus op en besmet dan mijn ongevaccineerde vriendin ofzo). Dus ik zie echt totaal niet wat het bijdraagt op dit moment.
Mja zoals ouderen zich afzonderen en daar 30% minder besmet raakt in een gegeven jaar... Door dat verplicht te doen met ongevaccineerden (en minder perfect dan het hetgeen wat al matig werkt...) kun je missssschien..... wat effect bewerken.

Maar mijn insziens is dat nooit proportioneel, de rechterlijke macht moet mensenlijke fundamentele vrijheden beschermen tegen de staat, dat moet zij eens gaan inzien.
pi_202979697
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mja zoals ouderen zich afzonderen en daar 30% minder besmet raakt in een gegeven jaar... Door dat verplicht te doen met ongevaccineerden (en minder perfect dan het hetgeen wat al matig werkt...) kun je missssschien..... wat effect bewerken.

Maar mijn insziens is dat nooit proportioneel, de rechterlijke macht moet mensenlijke fundamentele vrijheden beschermen tegen de staat, dat moet zij eens gaan inzien.
Naja dat en dan nog de enorme kosten en personeelsinzet die gemoeid zijn met dat QR-systeem, de fundamentele mensenrechten, etc. maakt dat het voor mij een totaal disproportioneel systeem is.

Kijk als we nu te maken hadden met een 100% en levenslang beschermend vaccin tegen ziekte én overdracht, en het een virus was met een sterftepercentage van 5 of 10%, dan heb je wat meer argumenten voor een dergelijk systeem.
pi_202979754
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
...
Afzonderlijk van elkaar alle westerse overheden die dezelfde stappen zetten... De EU die actief is zo een systeem op te zetten... Hugo die ook weer meewaait... meer dan 2 prikken voor je bewijsje komt er niet ---> EU zegt van wel, Hugo'tje conformeert gelijk.

Ach toch... Er is geen weerstand, dit gaat supranationaal... Afwijkende stemmen bestaan zogezegd niet in de mainstream media, hou toch opppppppppp lol.
Nogmaals, ik heb er nog weinig bewijs voor gezien dat deze theorieën kloppen. Soms gaan dingen ook zonder sturing van bovenaf helemaal de verkeerde kant op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')