Tot zover eens!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:41 schreef marc0871 het volgende:
Ik word geil van vrouwen met lichaamshaar.
Benen, rond de vagina, treasure trail vanaf de navel, billen, oksels.
Boven de schouders dan weer niet.
Gezichtsbeharing vind ik een afknapper
Doe mij maar wat langer, "vrouwelijker" haar...quote:en qua hoofdhaar, liever kort tot kaal.
Je bedoelt mannen?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:44 schreef CarbonC het volgende:
- lange vrouwen (> 1,80m)
- behaarde vrouwen (zie hierboven)
- sterke, fitte, gespierde vrouwen (tot aan het crossfit chick niveau)
- dominerende, initatiefnemede vrouwen
Als in: vrouwen die bezet zijn door een ander, of vrouwen die relationeel naar jou toe onderdanig zijn?quote:
Is dat een fetish, of meer het vanilla-achtige SEX / Aparte dingen die je sexy vindt. ?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:02 schreef SuperNeger het volgende:
Ik hou van vrouwen die aantrekkelijk zijn en niet dik en dan met die mooie gezichtjes en lippen en borsten enz
Ik hoop ook dat ze een woordenboek hebben zodat je een keer ‘fetisj’ kan opzoeken…quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:02 schreef SuperNeger het volgende:
Ik hou van vrouwen die aantrekkelijk zijn en niet dik en dan met die mooie gezichtjes en lippen en borsten enz
Ik gok "iemand in lakleer" anders past het niet echt bij het fetisj topic ;-)quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dat een fetish, of meer het vanilla-achtige SEX / Aparte dingen die je sexy vindt. ?
Want wat is dan een 'aantrekkelijke vrouw' ?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:46 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik gok "iemand in lakleer" anders past het niet echt bij het fetisj topic ;-)
Prima kick.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:27 schreef DelanoMilano het volgende:
Anaal gefist worden terwijl ik b&b vol liefde kijkt
Bezet door een anderquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:17 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Als in: vrouwen die bezet zijn door een ander, of vrouwen die relationeel naar jou toe onderdanig zijn?
Is dat alles?quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:27 schreef theodoorpaardje het volgende:
jullie zijn pest wel tame in vegrelijking met mij
ik hou ervan als ik poesje lik en het een beetje naar plas ruikt.;)
Of als je sperma van je voorganger ruikt/proeft.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:27 schreef theodoorpaardje het volgende:
jullie zijn pest wel tame in vegrelijking met mij
ik hou ervan als ik poesje lik en het een beetje naar plas ruikt.;)
Dat zijn de beste. En een hele dikke bolle reet met kleine dikke beentjes eronderquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En een plat hoofd zodat je je bierpul erop kunt zetten tijdens het gepijpt worden?
konthaar?quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:44 schreef damsco het volgende:
Of als ze een beetje korthaar heeft je dit voelt kriebelen aan je neus met af en toe een verdwaalde tarrel.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:44 schreef damsco het volgende:
Of als ze een beetje korthaar heeft je dit voelt kriebelen aan je neus met af en toe een verdwaalde tarrel.
quote:Op zondag 6 april 2025 12:38 schreef damsco het volgende:
[..]
Het liefst zo lang mogelijk, heerlijk zo’n muffe strontlucht tijdens het baffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |