Keys kan niet zingenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:18 schreef Isorden het volgende:
Op dat mama appelsapje na kan ik hier maar weinig mee
Tik 'em aan!quote:Op donderdag 30 december 2021 14:18 schreef Isorden het volgende:
vind ik vaak het geval met rappers die ertussendoor moeten wauwelen bij een verder prima nummer.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, gewoon niet de beste versie van dit nummer. Vind m echt beter zonder Jay Z
Volgens mij zong die vorig jaar bij de oud en nieuw-show van BBC ofzo. Was niet heel geweldig.quote:
Welke gitaar dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:19 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Eruit gevallen zeker.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:19 schreef Fred_B het volgende:
Wel opvallend dat Fallin’ van Alicia er niet in staat.
Die is er uit geva... nouja, je snapt het.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:19 schreef Fred_B het volgende:
die stond er volgens mij weleens in, maar erg laag. Als ik eentje moest kiezen van haar dan was het wel die.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:19 schreef Fred_B het volgende:
quote:
Ja leukquote:Op donderdag 30 december 2021 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is er uit geva... nouja, je snapt het.
If I aint got you voor alle flauwe grappenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is er uit geva... nouja, je snapt het.
Mama Tomatensapje lol xDquote:Op donderdag 30 december 2021 14:18 schreef Isorden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |