quote:Jouw Coolblue-pakket wordt vandaag tussen 13.05 en 15.05 uur bezorgd door de pakketbezorger van PostNL
Hoeveligans, oke nee dat werkt nietquote:
Vond meer in het centrum wonen super leuk als student maar nu te drukquote:
Vanavond lekker Pokémon.quote:
In deze SC zitten een paar vreemde vogelsquote:Op donderdag 30 december 2021 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveligans, oke nee dat werkt niet
[..]
Vond meer in het centrum wonen super leuk als student maar nu te druk
En miste vogels (andere volges dan meeuwen)
Tsjirp.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In deze SC zitten een paar vreemde vogels
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Eén keer menu Wattenschijfje met een coke zero.
Open vuurtjequote:Op donderdag 30 december 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreten ze rauwe caafs in Peru?
Ik identificeer me wel met een eend.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveligans, oke nee dat werkt niet
Nee, het spel was als fysieke release goedkoper dan digitaal.quote:
ohquote:Op donderdag 30 december 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, het spel was als fysieke release goedkoper dan digitaal.
ik heb een straatjequote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
Bedenk me net dat ik nog geen oudjaarslot heb.En morgen moet ik werken dus moet ik vandaag ook nog even halen. Hebben jullie er ook 1?
Nope, nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
Bedenk me net dat ik nog geen oudjaarslot heb.En morgen moet ik werken dus moet ik vandaag ook nog even halen. Hebben jullie er ook 1?
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 30 december 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als kind vond ik het intimiderend![]()
Ben benieuwd of @:ltvdk kan raden over welke zaak het gaat.
Welke had je?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh
nja vond die ene die ik gekocht had vorig jaar te makkelijk
Winst op wat?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een straatje
winst van het hele jaar gaat altijd op aan oudejaarsloten
Ik doe meestal een halvequote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die in de Molenstraatquote:Op donderdag 30 december 2021 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NeeVolgens mij ben ik nog nooit in een cafetaria daar in het dorp geweest
Oh ja, moet ook nog even halen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
shield ofzo?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke had je?
En ja, ze zijn makkelijker dan vroegah, maar het sentiment.
Ja, maar dit is wel de enige loterij waar ik aan mee doe. Ik doe verder niet aan Postcodeloterijen en zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh jij speelt elke maand mee?
Weet alleen dat daar die polier zat waar altijd die kippetjes buiten aan de grill hangen, ruikt altijd zo lekkerquote:Op donderdag 30 december 2021 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die in de MolenstraatIs nu weg. Hadden wel lekker ijs en zelfgemaakte kroketten.
Oh, dat was inderdaad een jammere gen.quote:
Ja tijd voor wat anders een keertjequote:Op donderdag 30 december 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
Het groene boekje etc is uit de OP @:Uitstraling
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tijd voor wat anders een keertje
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet alleen dat daar die polier zat waar altijd die kippetjes buiten aan de grill hangen, ruikt altijd zo lekkerEn daar tegenover gaat de Kruidvat heen verhuizen
Ik wil een echte papieren.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, moet ook nog even halen.
Kan wel online toch?
Misschien airmiles inwisselen voor korting
Het wegdromen is heerlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel de enige loterij waar ik aan mee doe. Ik doe verder niet aan Postcodeloterijen en zo.
Een excuus om af en toe te dromen over een leuk huisje in Schotland
Daar zo bij de Mikro Elektro?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Daar stond altijd een grote opgezette haan in het raam. Vond ik als kind erg boeiend
![]()
En daar schuin tegenover zat die cafetaria.
Ik vond na kerst twee bankgiroloterij VIP kaarten in een jasje aan de kapstok van iemand, weet iemand hoe die werken?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel de enige loterij waar ik aan mee doe. Ik doe verder niet aan Postcodeloterijen en zo.
Een excuus om af en toe te dromen over een leuk huisje in Schotland
Ooit weleens iets gewonnen?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil een echte papieren.
[..]
Het wegdromen is heerlijk.Ik doe sporadisch mee, meestal koop ik een lot rond koningsdag en met oudjaar en verder doe ik nog in december de decemberkalenders en dat was het wel.
De volgende mag het weer terugplaatsen maar ik vond het zelf tijd om verder te gaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar ook alle inwoners en beroepen en de band..
Je vond 2 vip kaarten in de jaszak van iemand anders?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond na kerst twee bankgiroloterij VIP kaarten in een jasje aan de kapstok van iemand, weet iemand hoe die werken?
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb wel een zo'n mega millions lot in de VS gekocht, toen de prijs 400+ miljoen was
Niets noemenswaardigs. Paar jaar terug een keer 100 euro en verder nog een paar keer kleine prijzen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit weleens iets gewonnen?
En, heb je gewonnen?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb wel een zo'n mega millions lot in de VS gekocht, toen de prijs 400+ miljoen was
el gordo in Spanjequote:Op donderdag 30 december 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De volgende mag het weer terugplaatsen maar ik vond het zelf tijd om verder te gaan.
Nee, echt in de Molenstraat. Al hadden ze aan de achterkant, bij Mikro Elektro nog een ruimte voor kinderfeestjes en zo. Geloof niet dat dat heel veel werd gebruiktquote:
Ja die hing hier aan de kapstok dat jasje, die was bij mij in komen drinken, zijn van hem uiteraard maar intrigeerde me die kaarten omdat hij extreem rijk is die man.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vond 2 vip kaarten in de jaszak van iemand anders?
Ik heb volgens mij 2x meegedaan en 1x mijn lotprijs teruggewonnen en een andere keer niets.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets noemenswaardigs. Paar jaar terug een keer 100 euro en verder nog een paar keer kleine prijzen.
Bankgiroloterij bestaat volgens mij niet meerquote:Op donderdag 30 december 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond na kerst twee bankgiroloterij VIP kaarten in een jasje aan de kapstok van iemand, weet iemand hoe die werken?
Nou, met die wisselkoers.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan had ik nu geen moeite met een huis vinden denk ik
Nog geen ontwikkelingen?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen lastig om nu nog te bekijken, staat wat in de wegquote:Op donderdag 30 december 2021 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, echt in de Molenstraat. Al hadden ze aan de achterkant, bij Mikro Elektro nog een ruimte voor kinderfeestjes en zo. Geloof niet dat dat heel veel werd gebruikt
Nah, je weet niet wat voor discussies je dan had. Het is niet zo dat alles opeens makkelijk is als je veel geld hebt.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral intrigerend dat je in iemands jaszakken kijkt.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die hing hier aan de kapstok dat jasje, die was bij mij in komen drinken, zijn van hem uiteraard maar intrigeerde me die kaarten omdat hij extreem rijk is die man.
Ja, die hele zooi is nu weg toch? Ben al een tijd niet meer in die buurt geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen lastig om nu nog te bekijken, staat wat in de weg
Het jasje en de kaarten zien er nieuw uit.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bankgiroloterij bestaat volgens mij niet meer
Nou ja staat nu een gebouwtje zeg maarquote:Op donderdag 30 december 2021 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die hele zooi is nu weg toch? Ben al een tijd niet meer in die buurt geweest
Moest even weten van wie het jasje wasquote:Op donderdag 30 december 2021 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral intrigerend dat je in iemands jaszakken kijkt.
Ik ga er altijd gewoon maar vanuit dat ik niets win. Maar vind het gewoon leuk, die decemberkalenders ook, ben er al de hele maand weer zoet mee, dat is me die 15 euro meer dan waard.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij 2x meegedaan en 1x mijn lotprijs teruggewonnen en een andere keer niets.
Ook prima.
”Sinds 16 augustus 2021 hebben de BankGiro Loterij en de VriendenLoterij hun krachten gebundeld onder de naam VriendenLoterij.”quote:Op donderdag 30 december 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het jasje en de kaarten zien er nieuw uit.
Nee locatie was niet handig, anders hadden we het gekocht. Dus nu weer afwachten of er wat op de markt komt..quote:Op donderdag 30 december 2021 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kon je Gergi niet overtuigen om voor dat leuke nieuwbouwhuis te gaan?
Jammer.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee locatie was niet handig, anders hadden we het gekocht. Dus nu weer afwachten of er wat op de markt komt..
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja staat nu een gebouwtje zeg maar
Raar, ik ga hem eens appen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Sinds 16 augustus 2021 hebben de BankGiro Loterij en de VriendenLoterij hun krachten gebundeld onder de naam VriendenLoterij.”
Over intrigerend gesproken..quote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ergens zonde. Mis ook nog steeds het oude gemeentehuis. Wist je dat ze daar bij de sloop een operatiekamer onder hebben gevonden?
Dit klinkt als een goede basis voor een horrorverhaal.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ergens zonde. Mis ook nog steeds het oude gemeentehuis. Wist je dat ze daar bij de sloop een operatiekamer onder hebben gevonden?
Zou lezen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een goede basis voor een horrorverhaal.
Daar verkrachtten ze de kinderen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan me die geloof ik niet herinneren, hier hebben we gelukkig nog wel het Stadhuis wat gebouwd is in opdracht van Willem van Oranjequote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Mja, ik hoop dat jullie wat leuks vinden. Moet wel zeggen dat jouw appartement naast het beekje leuker klonk dan dat van Gergiquote:Op donderdag 30 december 2021 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee locatie was niet handig, anders hadden we het gekocht. Dus nu weer afwachten of er wat op de markt komt..
En je Urbi?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Over horrorverhalen gesproken, m'n Orbi heeft nu weer twee blaadjes in plaats van drie. Nu ben ik bang dat 'ie aan het doodgaan is.
je watquote:Op donderdag 30 december 2021 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Over horrorverhalen gesproken, m'n Orbi heeft nu weer twee blaadjes in plaats van drie. Nu ben ik bang dat 'ie aan het doodgaan is.
Dat is sowieso een verhaal apart.quote:
Wel op een satanische rituele manier uiteraard.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar verkrachtten ze de kinderen.
Vond ik ook.quote:
Calathea Orbifolia. Prachtige plant, als 'ie daadwerkelijk bladeren heeft.quote:
Ligt wel vlakbij België natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar verkrachtten ze de kinderen.
Zeg dat, die foto's in de sneeuwquote:Op donderdag 30 december 2021 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik hoop dat jullie wat leuks vinden. Moet wel zeggen dat jouw appartement naast het beekje leuker klonk dan dat van Gergi
En het is een katholiek dorpquote:Op donderdag 30 december 2021 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt wel vlakbij België natuurlijk
Mooi stadhuisjequote:Op donderdag 30 december 2021 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me die geloof ik niet herinneren, hier hebben we gelukkig nog wel het Stadhuis wat gebouwd is in opdracht van Willem van Oranje
Alvast rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Satanisten die gemeenteraadslieden.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt wel vlakbij België natuurlijk
Nee, die plant ziet er te goed uit.quote:
Hoorde hier laatst ook een goed verhaal. Er is op de berg "Säntis" hier in de buurt een weerstation, en vroeger toen er nog geen kabelbaan naartoe was moest degene die het weerstation bemande daar dan ook echt als een kluizenaar wonen. Op een gegeven moment kwam die baan vrij en waren er twee personen die 'm wilde hebben. Ene persoon heeft de baan gekregen en is er met zijn vrouw gaan wonen, en die andere man was zo jaloers dat ie de berg opgeklommen is en ze beiden vermoord heeftquote:
Jammer dat die nog maar een paar keer per jaar publiekelijk toegankelijk is. Voor de gemeentelijke herindeling kwam ik daar heel vaak, met mijn moeder mee want die was journalistquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoorde hier laatst ook een goed verhaal. Er is op de berg "Säntis" hier in de buurt een weerstation, en vroeger toen er nog geen kabelbaan naartoe was moest degene die het weerstation bemande daar dan ook echt als een kluizenaar wonen. Op een gegeven moment kwam die baan vrij en waren er twee personen die 'm wilde hebben. Ene persoon heeft de baan gekregen en is er met zijn vrouw gaan wonen, en die andere man was zo jaloers dat ie de berg opgeklommen is en ze beiden vermoord heeft
Ja, ik mis het nog steeds wel daarquote:Op donderdag 30 december 2021 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dat, die foto's in de sneeuw
Nouuuu, we hebben een katholieke kerk, een hervormde, een gereformeerde en een vrijgemaakt gereformeerde kerk.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat die nog maar een paar keer per jaar publiekelijk toegankelijk is. Voor de gemeentelijke herindeling kwam ik daar heel vaak, met mijn moeder mee want die was journalist
[..]
Hoorde hier laatst ook een goed verhaal. Er is op de berg "Säntis" hier in de buurt een weerstation, en vroeger toen er nog geen kabelbaan naartoe was moest degene die het weerstation bemande daar dan ook echt als een kluizenaar wonen. Op een gegeven moment kwam die baan vrij en waren er twee personen die 'm wilde hebben. Ene persoon heeft de baan gekregen en is er met zijn vrouw gaan wonen, en die andere man was zo jaloers dat ie de berg opgeklommen is en ze beiden vermoord heeft
[..]
Ja, ik mis het nog steeds wel daar
BNquote:Op donderdag 30 december 2021 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Schreef ze voor een krant?
In tegenstelling tot de christelijke manier.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel op een satanische rituele manier uiteraard.
Wel een eerdere variant gehad en ik ben niet heel enthousiast, geen leuke liedjes is weinig herspeelwaarde.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, heeft iemand hier Just Dance als game en is dat leuk?
Ben nog niet echt enthousiast over de muziek, maar het is eenmaal wat lastig dansen op Slipknot
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, heeft iemand hier Just Dance als game en is dat leuk?
Ben nog niet echt enthousiast over de muziek, maar het is eenmaal wat lastig dansen op Slipknot
Maar... maar... maar...quote:Op donderdag 30 december 2021 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de christelijke manier.
Nee die heeft zelfmoord gepleegd in een berghut. Hier het hele verhaal:https://www.sac-cas.ch/de(...)rd-am-saentis-15954/quote:Op donderdag 30 december 2021 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Is-ie daarna van de berg gehaald, of is het verhaal dat-ie er nog steeds woont?
Ja ik heb het redactionele niet van een vreemdequote:
Jammerquote:Op donderdag 30 december 2021 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een eerdere variant gehad en ik ben niet heel enthousiast, geen leuke liedjes is weinig herspeelwaarde.
[..]
De dansjes op zich zijn ook best leuk gedaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JammerDit kon potentieel wel leuk zijn
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die heeft zelfmoord gepleegd in een berghut. Hier het hele verhaal:https://www.sac-cas.ch/de(...)rd-am-saentis-15954/
Veel top40-liedjes toch? Voor de jeugd enzo.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een eerdere variant gehad en ik ben niet heel enthousiast, geen leuke liedjes is weinig herspeelwaarde.
Met die ik toen had (voor de Wii) zat er ook ouder spul tussen, BoneyM enzo.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel top40-liedjes toch? Voor de jeugd enzo.
Ja, dat was ook mijn inschatting en punt iddquote:Op donderdag 30 december 2021 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De dansjes op zich zijn ook best leuk gedaan.Maar als de nummers meh zijn, tsja.
WIJ zijn ook nog de jeugdquote:Op donderdag 30 december 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel top40-liedjes toch? Voor de jeugd enzo.
Gommers had beter moeten weten.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:32 schreef Recce het volgende:
Naar aanleiding van Gommers die rare uitspraken leek te doen als je de context wegliet:
[ twitter ]
HEUSquote:Op donderdag 30 december 2021 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WIJ zijn ook nog de jeugd
JAquote:
Ik nog wel, maar dat komt omdat ik vandaag werk moet doen waar ik even niet gestoord word door menselijk contactquote:
Ga je naar een verkleedfeestje maar ben je bang dat de rest niet verkleed is?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik merk dat ik al gespannen ben voor morgen en geen idee waarom. Waarschijnlijk omdat iedereen spannend doet
Hmmmquote:Op donderdag 30 december 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwakveel mensen die op hun 18e al hoogbejaard zijn.
Zijn wij geen mensen dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik nog wel, maar dat komt omdat ik vandaag werk moet doen waar ik even niet gestoord word door menselijk contact
Ik ga helemaal nergens heenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je naar een verkleedfeestje maar ben je bang dat de rest niet verkleed is?
Als iemand me nodig heeft, mogen ze me nog een half uurtje ofzo storen en ik moet nog een paar facturen afmaken, dus dat ben ik nu maar aan het doen. Maar da's echt een suf klusje.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik nog wel, maar dat komt omdat ik vandaag werk moet doen waar ik even niet gestoord word door menselijk contact
Komt door al die lui met loten natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik merk dat ik al gespannen ben voor morgen en geen idee waarom. Waarschijnlijk omdat iedereen spannend doet
Ja, dat wel uiteraard.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gommers had beter moeten weten.
Heb ik een keer geflikt met mijn schoonmoeder, she hated mequote:Op donderdag 30 december 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je naar een verkleedfeestje maar ben je bang dat de rest niet verkleed is?
Helemaal niks? Ook geen extraatje voor thuis oid?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt door al die lui met loten natuurlijk.Ik doe niks en heb niks, dus het is 'gewoon' vrijdag.
Niet meer dan anders.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helemaal niks? Ook geen extraatje voor thuis oid?
Al heel de weekquote:
En België heeft twee keer zoveel IC-bedden.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel uiteraard.
Het NOS journaal was gisteren ook nogal tendentieus over corona. Het verhaal was dat Nederland te strenge maatregelen heeft nu en daarbij interviewden ze Van Ranst (de Belgische viroloog) die zei dat Nederland eigenlijk te vroeg maatregelen had genomen. Echt heel raar allemaal, want die maatregelen van nu zijn nog nodig omdat Nederland de deltagolf helemaal uit de hand heeft laten lopen, waardoor de zorg overbelast is en een omikrongolf eroverheen echt desastreus zou zijn.
Half, ik werk alleen 's ochtends.quote:
Hmm, dit kan ook betekenen dat je het normaal al goed doet natuurlijkquote:
ik werk voor mezelf morgen (en eigenlijk al heel de week)quote:
Ohja dat kan ook maar is andersquote:
Oeh dat is lekkerquote:Op donderdag 30 december 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Half, ik werk alleen 's ochtends.
AL is het wel een matige week zo met kerst en o&n in de weekendsquote:Op donderdag 30 december 2021 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook maar is anders
[..]
Oeh dat is lekker
Jij blijft maar bezig met bestellen hequote:Op donderdag 30 december 2021 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik werk voor mezelf morgen (en eigenlijk al heel de week)
morgen komt ikea nog ff wat bezorgen
alert logistiek.. ben benieuwd
Hoe weet ik dat jij geen cavia bent met een headset op?quote:
geld moet rollenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij blijft maar bezig met bestellen he
Niemand mag mij storen vandaagquote:Op donderdag 30 december 2021 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als iemand me nodig heeft, mogen ze me nog een half uurtje ofzo storen en ik moet nog een paar facturen afmaken, dus dat ben ik nu maar aan het doen. Maar da's echt een suf klusje.
Vind het tussen kerst en oud en nieuw altijd maar saai. Of die feestdagen moeten zo druk zijn dat je het nodig hebt om bij te komenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
AL is het wel een matige week zo met kerst en o&n in de weekends
Dan al?! Dan kak je toch in voor 00.00quote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na een halve dag vind ik het wel mooi geweest en ga champagne drinken.
Exact.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, dit kan ook betekenen dat je het normaal al goed doet natuurlijk
Ja, maar het is maar de vraag of de definitie van IC-zorg in beide landen hetzelfde is.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En België heeft twee keer zoveel IC-bedden.
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat jij geen cavia bent met een headset op?
Ja ik heb het haast als traditie elk jaar vrij, al is dat meestal omdat ik vrije dagen over hebquote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het tussen kerst en oud en nieuw altijd maar saai. Of die feestdagen moeten zo druk zijn dat je het nodig hebt om bij te komen
Ik moet verdorie zelf naar Ikea.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik werk voor mezelf morgen (en eigenlijk al heel de week)
morgen komt ikea nog ff wat bezorgen
alert logistiek.. ben benieuwd
om 7 uur in coma, word je net voor twaalf uur wakker om dionne stax het nationale vuurwerk te zien afkondigenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan al?! Dan kak je toch in voor 00.00
Ja, wat ik er van begrijp is dat we in NL weinig IC hebben, maar dat daar weer tegenover staat dat we meer tussen opties hebben voordat een IC-bed echt nodig is.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar het is maar de vraag of de definitie van IC-zorg in beide landen hetzelfde is.
Er werd ook helemaal niet gerept over dat mensen met kanker etc. moeten wachten op behandelingen omdat de ziekenhuizen te vol zijn. Hoe kun je het dan hebben over teveel maatregelen? Ik vond het een beetje stemmingmakerij van de NOS.
Ik ga slapen en vraag of mijn vriendin me rond 0.00 wakker maakt om voorwerk te kijken. Beetje zoals vroeger.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan al?! Dan kak je toch in voor 00.00
En je dan lekker laten liggen, want je sliep zo zoetjes.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga slapen en vraag of mijn vriendin me rond 0.00 wakker maakt om voorwerk te kijken. Beetje zoals vroeger.
Nee, gewoon doorgewerkt tussen de feestdagenquote:
Ik heb echt veel achterstalling onderhoud gedaan op het werkquote:Op donderdag 30 december 2021 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon doorgewerkt tussen de feestdagen![]()
Ik vind het wel lekker, even wat administratie doen enz.
Whieep whieep whieep prrrrrrrrrr *wiebelkont whieep prr prrquote:
Na 00:00 dierlijke seks dus?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga slapen en vraag of mijn vriendin me rond 0.00 wakker maakt om voorwerk te kijken. Beetje zoals vroeger.
In het fietsenhok?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb echt veel achterstalling onderhoud gedaan op het werk
Het gaat wel een stuk sneller zo ja, zonder continu lui die tussendoor iets moeten.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na 00:00 dierlijke seks dus?
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat wel een stuk sneller zo ja, zonder continu lui die tussendoor iets moeten.
Met een gatenkussentje onder de kont 1 januari door zien te komenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even goed het nieuw jaar in knallen.
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Typen gaat me slecht af vandaag. Alcohol voortaan 's morgens maar laten staan.
mja dat maakt voor mij vrij weinig uitquote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet verdorie zelf naar Ikea.![]()
Want goedkoper dan de bezorgkosten.
De bus kost me niks, anders had ik het wel laten brengen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja dat maakt voor mij vrij weinig uit
M'n Pathethuis-bon benutten onder het genot van een speciaalbiertje denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:58 schreef Karzai het volgende:
maar wat gaan jullie doen met oud en nieuw?
mja ach.. ik ben 3u onderweg heen en weerquote:Op donderdag 30 december 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De bus kost me niks, anders had ik het wel laten brengen.
Eau ja. Nee, kost me normaliter een uurtje max denk ik. Inclusief alles in- en uitladen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ach.. ik ben 3u onderweg heen en weer
Nee jij moet naar Breda of Barendrechtquote:Op donderdag 30 december 2021 13:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ach.. ik ben 3u onderweg heen en weer
dan ben ik 3u onderweg op en neer zowat ;7quote:Op donderdag 30 december 2021 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij moet naar Breda of Barendrecht
afgelopen zomer wel eens gedaan 's middags. Even met een collega beetje proosten tijdens werktijd.quote:
Lekker eten; fles wijn opentrekken; kaas; champagne; vuurwerk kijken; slapen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:58 schreef Karzai het volgende:
Ja en nu is de bezorger zo lang onderwegquote:Op donderdag 30 december 2021 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan ben ik 3u onderweg op en neer zowat ;7
Moet ook nog een kledingkast kopenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Ikea heeft best leuke spullen als je student bent.
kloptquote:Op donderdag 30 december 2021 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en nu is de bezorger zo lang onderweg
Prima deal toch.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en nu is de bezorger zo lang onderweg
Schoonouders, tot een uur of 2200 en dan naar huisquote:Op donderdag 30 december 2021 13:58 schreef Karzai het volgende:
Koop je toch die ene kast die IEDEREEN heeft.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ook nog een kledingkast kopen
Die is plintjes aan het knippenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is bitterbal aan het werk of heeft ze een date?
Wel lekker een beetje betaald cruisen voor die bezorgertquote:
ik vond het op die bezorgdienst voor de horeca groothandel ook best leukquote:Op donderdag 30 december 2021 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel lekker een beetje betaald cruisen voor die bezorgert
Dat lijkt me qua bezorgwerk wel een stuk leuker dan pakketbezorger jaquote:Op donderdag 30 december 2021 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vond het op die bezorgdienst voor de horeca groothandel ook best leuk
Beetje rondjes maken en ervoor betaald krijgen, zó rot is het ook weer niet. Aangenomen dat je een beetje lol hebt in rijden, uiteraard.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel lekker een beetje betaald cruisen voor die bezorgert
fysiek ook wel een stuk zwaarder..quote:Op donderdag 30 december 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me qua bezorgwerk wel een stuk leuker dan pakketbezorger ja
Voor een kledingkast kan ik daar niet echt wakker om liggen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop je toch die ene kast die IEDEREEN heeft.
Dat is zo lekker wanneer je daar de tijd voor hebtquote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb het haast als traditie elk jaar vrij, al is dat meestal omdat ik vrije dagen over hebGa meestal opruimen, een soort eindejaarsschoonmaak, net een auto vol naar de milieustraat gebracht
Die zie ik niet hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
om 7 uur in coma, word je net voor twaalf uur wakker om dionne stax het nationale vuurwerk te zien afkondigen
[ afbeelding ]
We willen terug naar het communistische systeem waarin iedereen ook dezelfde auto had, gelijkheid!quote:Op donderdag 30 december 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop je toch die ene kast die IEDEREEN heeft.
Boeit dat vuurwerk je ook wel iets of is het meer een moetjequote:Op donderdag 30 december 2021 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Same, en lekker rustigquote:Op donderdag 30 december 2021 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, als m'n zooi er maar in kan.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een kledingkast kan ik daar niet echt wakker om liggen.
Siervuurwerk vind ik wel mooi om te zien, maar na een tijdje heb ik ook wel weer genoeg gezien en ga ik lekker naar binnen toe. Scheelt dat mijn hond op vakantie is en niet wakker hoeft te liggen van al het geknal.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Boeit dat vuurwerk je ook wel iets of is het meer een moetje
Het is vooral een geval van nostalgie bij mij want het meeste wat ik nu heb weggegooid was gewoon oude meuk waarvan sommige dingen ook al 15 jaar geleden weggegooid hadden kunnenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is zo lekker wanneer je daar de tijd voor hebt
En niet zoveel zooi in huis halen
Die Pax kasten zijn wel handig hoor, treur nu nog iedere dag dat hij niet mee kon naar Brabant.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Ikea heeft best leuke spullen als je student bent.
quote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Later, als ik groot ben, wil ik een inloopkast.
Ik moet vooral eens wat spul dat ik toch nooit gebruik naar zolder gaan verplaatsen. In mijn eentje kon ik het allemaal makkelijk kwijt. Nu moet ik voor 2 personen aan spullen opslaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als m'n zooi er maar in kan.
Eigenlijk moet ik ook eens wat anders als kledingkast, maar "het werkt".
dat had ik in mn vorig huisquote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Later, als ik groot ben, wil ik een inloopkast.
Ohh, beter!quote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Siervuurwerk vind ik wel mooi om te zien, maar na een tijdje heb ik ook wel weer genoeg gezien en ga ik lekker naar binnen toe. Scheelt dat mijn hond op vakantie is en niet wakker hoeft te liggen van al het geknal.
Straks krijg je spijtquote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral een geval van nostalgie bij mij want het meeste wat ik nu heb weggegooid was gewoon oude meuk waarvan sommige dingen ook al 15 jaar geleden weggegooid hadden kunnen
Die heb ik laatst ook een stuk of vier bij mijn ouders in elkaar gezet, die voelen nog wel degelijk aan maar om ze nu echt mooi te noemen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die Pax kasten zijn wel handig hoor, treur nu nog iedere dag dat hij niet mee kon naar Brabant.
Smaak mening allesquote:Op donderdag 30 december 2021 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook een stuk of vier bij mijn ouders in elkaar gezet, die voelen nog wel degelijk aan maar om ze nu echt mooi te noemen.
Mijn kledingkast gebruik ik eigenlijk zelden, de kleren die ik draag haal ik gewoon van het droogrek afquote:Op donderdag 30 december 2021 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als m'n zooi er maar in kan.
Eigenlijk moet ik ook eens wat anders als kledingkast, maar "het werkt".
Paxxer!quote:Op donderdag 30 december 2021 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook een stuk of vier bij mijn ouders in elkaar gezet, die voelen nog wel degelijk aan maar om ze nu echt mooi te noemen.
Dan heb ik nu dus pechquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kledingkast gebruik ik eigenlijk zelden, de kleren die ik draag haal ik gewoon van het droogrek af
Hoezo is dat nou weerquote:
Oh, neuh, ik wissel graag. Plus dat ik genoeg kleding heb om een maand niet te hoeven wassen ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kledingkast gebruik ik eigenlijk zelden, de kleren die ik draag haal ik gewoon van het droogrek af
Ik stel gewoon doelen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]of gewoon een iets grotere kast, is ook goed.
Ik kreeg hier gewoon een beeld bij van iemand die 1x per week een wasje doet en dat draagt en na 7 dagen weer op repeat.quote:
Wel redelijk ja, grote waskamer ookquote:Op donderdag 30 december 2021 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een heel groot droogrek.
...plausibel?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kreeg hier gewoon een beeld bij van iemand die 1x per week een wasje doet en dat draagt en na 7 dagen weer op repeat.
Neuh kan wel een weekje of 3 vooruitquote:Op donderdag 30 december 2021 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kreeg hier gewoon een beeld bij van iemand die 1x per week een wasje doet en dat draagt en na 7 dagen weer op repeat.
Wel makkelijkquote:
wanneer komen ze?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:15 schreef Karzai het volgende:
Mijn halve woonkamer staat er ook vol mee, maar ik heb nieuwe meubels gekocht, niet van ikea
Ik had donker melkglas en die vond ik echt wel sjiek.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
fok uit, bh uit en spelen maarquote:Op donderdag 30 december 2021 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
MAAR JONGENS
De timing van de bezorgert is briljant, ik ben klaar met m'n klusje, ze gaan me niet meer storen EN M'N GAME IS ER.
Oke jaloers op je droogrekdingquote:Op donderdag 30 december 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh kan wel een weekje of 3 vooruit
Alsof ik überhaupt een bh aangetrokken heb vandaag.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fok uit, bh uit en spelen maar
Op je hoofdquote:Op donderdag 30 december 2021 14:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fok uit, bh uit en spelen maar
Dus ditquote:Op donderdag 30 december 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof ik überhaupt een bh aangetrokken heb vandaag.
¯\_(ツ)_/¯ weet ik toch nietquote:Op donderdag 30 december 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Free the nipplesquote:Op donderdag 30 december 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
beterquote:Op donderdag 30 december 2021 14:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
staan klaar, eerst nieuwe vloer, denk in maart, kadootje van mijn vader
Shirts niet, truien en vesten wel vaak, maar die gaan ook meestal gelijk uit zodra ik thuis benquote:Op donderdag 30 december 2021 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke jaloers op je droogrekding
OFFFF je draagt ieder kledingstuk meerdere dagen!
Twee dagen meestal.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke jaloers op je droogrekding
OFFFF je draagt ieder kledingstuk meerdere dagen!
Zelfde hier hoor, ook bij broeken. Maar ik heb het probleem dat ik dan na een week een hele stapel halfgedragen kleding hebquote:Op donderdag 30 december 2021 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Shirts niet, truien en vesten wel vaak, maar die gaan ook meestal gelijk uit zodra ik thuis ben
bh's 3 maandenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee dagen meestal.(Ok, ondergoed en sokken niet en bh's zijn sowieso een apart verhaal)
quote:
Zoiets ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfde hier hoor, ook bij broeken. Maar ik heb het probleem dat ik dan na een week een hele stapel halfgedragen kleding heb
[..]
bh's 3 maanden
Dat is geen grap (oke misschien beetje overdreven wel), vrouwen dragen die dingen langggggggggquote:
Ja ok, maar 3 maanden is wel erg lang hoor, je zweet daar ook gewoonquote:Op donderdag 30 december 2021 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is geen grap (oke misschien beetje overdreven wel), vrouwen dragen die dingen langgggggggg
Uithangen helpt.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, maar 3 maanden is wel erg lang hoor, je zweet daar ook gewoon
Nee, daar gaat gewoon een washandje overheen indien nodig.quote:
Ja geen idee, ik draag die monsterdingen uberhaupt niet meerquote:Op donderdag 30 december 2021 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, maar 3 maanden is wel erg lang hoor, je zweet daar ook gewoon
Ik haat bezorgtijden van boodschappen die ineens met de seconden naar later verschuiven.quote:
#freethetittiesquote:Op donderdag 30 december 2021 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik draag die monsterdingen uberhaupt niet meer
bij picnic heb je dat nooitquote:Op donderdag 30 december 2021 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat bezorgtijden van boodschappen die ineens met de seconden naar later verschuiven.
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze in de avond aan komen kakken
Sommige wel hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mannen met titties dragen toch ook geen bh's
Ik kan niet wennen aan het gewobbel.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik draag die monsterdingen uberhaupt niet meer
Hatelijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat bezorgtijden van boodschappen die ineens met de seconden naar later verschuiven.
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze in de avond aan komen kakken
Wiebel met je tieten, wiebelwiebel met die tietenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan het gewobbel.![]()
En ik selecteer ook echt op comfort, ik heb er een paar die ik gewoon niet negatief opmerk, da's prima imo.
Ik heb dit ook nooit gehad bij deze bezorgservice..quote:
Ja, we wachten maar even af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |