quote:Jouw Coolblue-pakket wordt vandaag tussen 13.05 en 15.05 uur bezorgd door de pakketbezorger van PostNL
Hoeveligans, oke nee dat werkt nietquote:
Vond meer in het centrum wonen super leuk als student maar nu te drukquote:
Vanavond lekker Pokémon.quote:
In deze SC zitten een paar vreemde vogelsquote:Op donderdag 30 december 2021 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveligans, oke nee dat werkt niet
[..]
Vond meer in het centrum wonen super leuk als student maar nu te druk
En miste vogels (andere volges dan meeuwen)
Tsjirp.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In deze SC zitten een paar vreemde vogels
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Eén keer menu Wattenschijfje met een coke zero.
Open vuurtjequote:Op donderdag 30 december 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreten ze rauwe caafs in Peru?
Ik identificeer me wel met een eend.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveligans, oke nee dat werkt niet
Nee, het spel was als fysieke release goedkoper dan digitaal.quote:
ohquote:Op donderdag 30 december 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, het spel was als fysieke release goedkoper dan digitaal.
ik heb een straatjequote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
Bedenk me net dat ik nog geen oudjaarslot heb.En morgen moet ik werken dus moet ik vandaag ook nog even halen. Hebben jullie er ook 1?
Nope, nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
Bedenk me net dat ik nog geen oudjaarslot heb.En morgen moet ik werken dus moet ik vandaag ook nog even halen. Hebben jullie er ook 1?
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 30 december 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als kind vond ik het intimiderend![]()
Ben benieuwd of @:ltvdk kan raden over welke zaak het gaat.
Welke had je?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh
nja vond die ene die ik gekocht had vorig jaar te makkelijk
Winst op wat?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een straatje
winst van het hele jaar gaat altijd op aan oudejaarsloten
Ik doe meestal een halvequote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die in de Molenstraatquote:Op donderdag 30 december 2021 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NeeVolgens mij ben ik nog nooit in een cafetaria daar in het dorp geweest
Oh ja, moet ook nog even halen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
shield ofzo?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke had je?
En ja, ze zijn makkelijker dan vroegah, maar het sentiment.
Ja, maar dit is wel de enige loterij waar ik aan mee doe. Ik doe verder niet aan Postcodeloterijen en zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh jij speelt elke maand mee?
Weet alleen dat daar die polier zat waar altijd die kippetjes buiten aan de grill hangen, ruikt altijd zo lekkerquote:Op donderdag 30 december 2021 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die in de MolenstraatIs nu weg. Hadden wel lekker ijs en zelfgemaakte kroketten.
Oh, dat was inderdaad een jammere gen.quote:
Ja tijd voor wat anders een keertjequote:Op donderdag 30 december 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
Het groene boekje etc is uit de OP @:Uitstraling
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tijd voor wat anders een keertje
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet alleen dat daar die polier zat waar altijd die kippetjes buiten aan de grill hangen, ruikt altijd zo lekkerEn daar tegenover gaat de Kruidvat heen verhuizen
Ik wil een echte papieren.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, moet ook nog even halen.
Kan wel online toch?
Misschien airmiles inwisselen voor korting
Het wegdromen is heerlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel de enige loterij waar ik aan mee doe. Ik doe verder niet aan Postcodeloterijen en zo.
Een excuus om af en toe te dromen over een leuk huisje in Schotland
Daar zo bij de Mikro Elektro?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Daar stond altijd een grote opgezette haan in het raam. Vond ik als kind erg boeiend
![]()
En daar schuin tegenover zat die cafetaria.
Ik vond na kerst twee bankgiroloterij VIP kaarten in een jasje aan de kapstok van iemand, weet iemand hoe die werken?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel de enige loterij waar ik aan mee doe. Ik doe verder niet aan Postcodeloterijen en zo.
Een excuus om af en toe te dromen over een leuk huisje in Schotland
Ooit weleens iets gewonnen?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil een echte papieren.
[..]
Het wegdromen is heerlijk.Ik doe sporadisch mee, meestal koop ik een lot rond koningsdag en met oudjaar en verder doe ik nog in december de decemberkalenders en dat was het wel.
De volgende mag het weer terugplaatsen maar ik vond het zelf tijd om verder te gaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar ook alle inwoners en beroepen en de band..
Je vond 2 vip kaarten in de jaszak van iemand anders?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond na kerst twee bankgiroloterij VIP kaarten in een jasje aan de kapstok van iemand, weet iemand hoe die werken?
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb wel een zo'n mega millions lot in de VS gekocht, toen de prijs 400+ miljoen was
Niets noemenswaardigs. Paar jaar terug een keer 100 euro en verder nog een paar keer kleine prijzen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit weleens iets gewonnen?
En, heb je gewonnen?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb wel een zo'n mega millions lot in de VS gekocht, toen de prijs 400+ miljoen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |