Dat wordt nooit meer gedraaid.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:17 schreef Bayswater het volgende:
Dat Keltische blijft mooi. Vraag mij altijd af waarom La Tribu de Dana van Manau nooit in de top2000 staat, ook van die mooie Keltische invloeden.
12 decquote:Op donderdag 30 december 2021 13:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Efteling
Wanneer zijn jullie daar voor het laatst geweest en wat is jullie favoriete Eftelingattractie?
Grappig feitje: nog nooit.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Efteling
Wanneer zijn jullie daar voor het laatst geweest
Is dit heavy metal jaquote:Op donderdag 30 december 2021 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bijzonder, heavy metal in de lijst.
2009 of zo denk ik, muziek weet ik niet meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Efteling
Wanneer zijn jullie daar voor het laatst geweest en wat is jullie favoriete Eftelingattractie?
symphonic metal om precies te zijnquote:
Vorige eeuwquote:Op donderdag 30 december 2021 13:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Efteling
Alweer jaren geleden.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Efteling
Vind het meer iets voor onder een dramatische scene in een disneyfilmquote:Op donderdag 30 december 2021 13:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
symphonic metal om precies te zijn
Dat was ongetwijfeld de eerste lijst manipulatie, elk jaar in de 1900 volgens mijquote:Op donderdag 30 december 2021 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste eftelingmuziek stond natuurlijk tot en met 2012 in de Top 2000.
Ruud BosGODquote:Op donderdag 30 december 2021 13:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind de (licht kitscherige) muziek van Villa Volta erg mooi, als het om Eftelingmuziek gaat.
Ook hier inhoudelijk weinig te melden. (lol)quote:
Abo opgezegd vorig jaar. Gedoe steeds. Dus zal ergens in zomer 2020 zijn geweest. Joris & De Draak natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 13:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |