Staan heel wat pareltjes uit de jaren zestig op die dag. Die zaken langzaam weg uit de lijst. Die mis ik wel op een dag als deze.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil het nog drastischer maken: De matigheid van de 30e is al langzaam door aan het sijpelen naar de 29e, dus ik vind de 28e in de breedte de beste dag. Maar die heeft wel nauwelijks écht klassiekers.
Sebastian!quote:Op donderdag 30 december 2021 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil het nog drastischer maken: De matigheid van de 30e is al langzaam door aan het sijpelen naar de 29e, dus ik vind de 28e in de breedte de beste dag. Maar die heeft wel nauwelijks écht klassiekers.
quote:
Gelukkig staat Heb Je Even Voor Mij er niet meer in inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef MTheBassman het volgende:
frans, bah.
maar deze blijft wel leuk
Jazeker, ben ze allemaal langs gelopen. En nog heel wat andere (niet muzikale) beroemde Fransen. Al was Chopin natuurlijk geen Fransmanquote:Op donderdag 30 december 2021 13:07 schreef Dagoduck het volgende:
Chopin ligt ook op die begraafplaats natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |