Oke Piaf dusquote:Op donderdag 30 december 2021 12:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Opener volgend uur is ook weer zo eentje met een Chanson-bonus (ik luister nogs teeds lijstloos maar zag m toevallig al even voorbijkomen)
Ben allang blij dat we op de radio geen KONING TOTO of Tombóla hebbenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Al die kutreclames helpen wel om het zwarte gat op nieuwjaarsdag minder groot te laten zijn.
Jammer dat Peace of Mind of Smokin er niet instaanquote:
Enjoy en tot vanavondquote:Op donderdag 30 december 2021 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga de ideaalvader uithangen en mijn Pippies en hun vriendinnetjes meenemen naar de Zaanse Schans. Het zal een lange middag worden.![]()
Tot later!
Typisch geval van te lang gemist op de keuzelijstquote:Op donderdag 30 december 2021 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer te verbazen over Boheme
Ik heb ook wel weer even genoeg gehoord van de Staphylococcus Aureus.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben allang blij dat we op de radio geen KONING TOTO of Tombóla hebben
Nou ja ze dachten natuurlijk met de Engelse versie toe te kunnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Typisch geval van te lang gemist op de keuzelijst
En Adele, en Stef Bos. Die 30e is echt een dag vol draken geworden jaquote:Op donderdag 30 december 2021 12:59 schreef MTheBassman het volgende:
nee he, alweer hazaids volgend uur.
én een van de ergste Blofs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |