Ik op Werchterquote:Op donderdag 30 december 2021 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft deze band nog gezien in het voorprogramma van Neil Young.
dan komt ABBA stemlijst genot the day before you camequote:Op donderdag 30 december 2021 12:33 schreef El-Stinho het volgende:
Veel zin in de shift van Emmely vanahvend.
Classic Top2000 verhaal iddquote:Op donderdag 30 december 2021 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil wel even de tip geven om als je naar hun site wil gaan, niet naar waterboys.com te gaan
Dan al? Valt me best tegen.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan komt ABBA stemlijst genot the day before you came
Gekeken. Niet teleurgesteld.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil wel even de tip geven om als je naar hun site wil gaan, niet naar waterboys.com te gaan
Een beetje alsof je naar de site van radiozender kink wil gaan, dan moet je wel echt naar kink.nl gaan!
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan komt ABBA stemlijst genot the day before you came
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Altijd heel veel zin in Emmely-shiftsquote:Op donderdag 30 december 2021 12:33 schreef El-Stinho het volgende:
Veel zin in de shift van Emmely vanahvend.
Die Maan komt het uur tussen 19 en 20 uur nog even verpesten.quote:
Krijg je dan Emmely-stiffs?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Altijd heel veel zin in Emmely-shifts
quote:
Kun je gewoon wat clips van rappers opzetten hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:36 schreef Zorro het volgende:
Er komt een mooi blokje aan om even te gaan winkelen.
Kijken of ik wat olieblllen kan scoren of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |