Ik merk al dat je die andere niet kentquote:
Suzan komt uit Zieuwent, Freek ook uit die buurt.quote:
Hier heb je een punt!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:10 schreef Zorro het volgende:
Deze van Toto wel en I Won't Hold You Back niet in de lijst
Nederland, smakeloos
Hij was daar erg boose.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij was daar erg boose.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:11 schreef Isorden het volgende:
Beste Toto komt over 2 uur trouwens.
Nu je het zegt, ja. Guus Meeuwis heeft daar ook een handje vanquote:Op donderdag 30 december 2021 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar haar uitspraak klopt metrisch niet. Haar zin eindigt met op, ademhalen en dan begint ze volgende zin met 'en' .
Boze Wolff.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij was daar erg boose.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik merk al dat je die andere niet kent
Die is al geweest op #589quote:Op donderdag 30 december 2021 12:11 schreef Isorden het volgende:
Beste Toto komt over 2 uur trouwens.
Zoiets ja, in de Achterhoek zetten ze het raam ook los.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Net als "is die fles cola al los"zat ie vast ofzo?
Engelstalige Racoon kan ik nog wel hebben, maar die Nederlandstalige nummers van zequote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh god die 2 nummers van Rakoen zijn ook nog steeds niet geweest
Nog 4x Racoon jaquote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh god die 2 nummers van Rakoen zijn ook nog steeds niet geweest
En het dan vreemd vinden dat de rest van het land ze als achterlijk beschouwt. Zeg het maar...quote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoiets ja, in de Achterhoek zetten ze het raam ook los.
Los in plaats van open zeggen ze volgens mij in heel Gelderland.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat blijft logischer dan 'aanrijden' zeggen wanneer je ergens vertrekt. Ik kijk naar jou, Brabant.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |