Vooral die vrouw die die man probeert tegen te houden is goud.quote:
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Quickiequote:Op donderdag 30 december 2021 12:03 schreef TLC het volgende:
Tot voor deze Top2000 had ik nog nooit van een snelle gehoord, wat is een snelle ??
Hebben de Hunnen hier ook noteringen?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hier stemt m'n halve streek dus op. Dan nog liever Rowwen Heze en de hunnen.
Ik dacht dus tot gisteren oprecht dat ze broer en zus warenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik krijg echt zo'n broer/zus relatie idee bij deze 2
Die hadden toch ook een liedje over een trekvogel?quote:
Ook geen Dschinghis Khanquote:Op donderdag 30 december 2021 12:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hebben de Hunnen hier ook noteringen?
Go hooooome in a body bagquote:
jazeker, de kneu, beste vogel ooitquote:Op donderdag 30 december 2021 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hadden toch ook een liedje over een trekvogel?
Nietesquote:Op donderdag 30 december 2021 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze van Toto staat anders ook veel te hoog
Die is gepest, dus dat zou zielig zijnquote:
Deze zou plaatsjes mogen switchen met Rosanna tbh.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze van Toto staat anders ook veel te hoog
Dit gifje kan ik 1000 keer zien, en dan schiet ik nog in de lachquote:Op donderdag 30 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral die vrouw die die man probeert tegen te houden is goud.
"Doe dat nou niet Hans, straks mag je niet meer op de vuilniswagen rijden"
Iets met ehmquote:Op donderdag 30 december 2021 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hadden toch ook een liedje over een trekvogel?
Home of the Bravequote:Op donderdag 30 december 2021 12:09 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Deze zou plaatsjes mogen switchen met Rosanna tbh.
Die Blof meet komt nog, dan gaan we zijn als Family Guy bij Barry Manilowquote:Op donderdag 30 december 2021 12:08 schreef houdjemond het volgende:
Het is niets om over naar huis te schrijven, dat hoeft ook niet als ik thuis kan blijven
En jullie maar haten op PaskalGod.
open , niet op slot dusquote:Op donderdag 30 december 2021 12:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waar je fiets nog gewoon op
en langs de weg kan blijven staan.
Dan kun je gewoon niet schrijven.
Eerder Deventer e.o.quote:
Staat die er niet in?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:10 schreef Zorro het volgende:
Deze van Toto wel en I Won't Hold You Back niet in de lijst
Nederland, smakeloos
Jij hebt geen smaakquote:Op donderdag 30 december 2021 12:10 schreef Zorro het volgende:
Deze van Toto wel en I Won't Hold You Back niet in de lijst
Nederland, smakeloos
Ja. Dat dus.quote:
Ja weet ik maar haar uitspraak klopt metrisch niet. Haar zin eindigt met op, ademhalen en dan begint ze volgende zin met 'en' .quote:
Manuela Runquote:Op donderdag 30 december 2021 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik al ooit gezegd dat Home of the Brave beter is?
Net als "is die fles cola al los"quote:Op donderdag 30 december 2021 12:11 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Achterhoeks dialect. In elk geval geen correct Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |