En hoger dan Poison, hoger dan Time ook...quote:Op donderdag 30 december 2021 12:06 schreef alopio het volgende:
En DIT staat dus hoger dan Freebird mensen
Vergeet Snelle nietquote:Op donderdag 30 december 2021 12:06 schreef 4-elements het volgende:
Zullen we Suzan & Freek naar de overkant sturen? Naar Alaska of zo?
Dan pasquote:Op donderdag 30 december 2021 12:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Over 5 jaar is dit weer uit de T2000 verdwenen
bedankt voor de waarschuwing, kan ik alvast een teiltje pakkenquote:
Nederland is een ...quote:Op donderdag 30 december 2021 12:06 schreef alopio het volgende:
En DIT staat dus hoger dan Freebird mensen
"I Can see Russia from my house"quote:Op donderdag 30 december 2021 12:06 schreef 4-elements het volgende:
Zullen we Suzan & Freek naar de overkant sturen? Naar Alaska of zo?
En Harreveld!quote:
Nee dit soort vervelend regiosentiment doet het altijd goed. Dit is een blijvertjequote:Op donderdag 30 december 2021 12:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Over 5 jaar is dit weer uit de T2000 verdwenen
Genietonquote:Op donderdag 30 december 2021 12:07 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Stil is aan de overkant
Maar ik kom hier vandaan
Waar je fiets gewoon nog open langs
De weg kan blijven staan
En af en toe dan kan de smaak van de stad me nog verleiden
Maar vertellen m'n gedachten dat ik hier had moeten blijven, want
Ver weg van alles daar is iedereen dicht bij me
En het is waar wat ze zeiden
Het is stil hier aan de overkant
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier stemt m'n halve streek dus op. Dan nog liever Rowwen Heze en de hunnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:06 schreef Zwansen het volgende:
Rustig maar jongens, volgend jaar staat dit weer lager.
Nee nee, van de Dierenwinkel Jongens, maar dan gecoverd door voetbalstadionsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |