Genietonquote:Op donderdag 30 december 2021 12:07 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Stil is aan de overkant
Maar ik kom hier vandaan
Waar je fiets gewoon nog open langs
De weg kan blijven staan
En af en toe dan kan de smaak van de stad me nog verleiden
Maar vertellen m'n gedachten dat ik hier had moeten blijven, want
Ver weg van alles daar is iedereen dicht bij me
En het is waar wat ze zeiden
Het is stil hier aan de overkant
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier stemt m'n halve streek dus op. Dan nog liever Rowwen Heze en de hunnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:06 schreef Zwansen het volgende:
Rustig maar jongens, volgend jaar staat dit weer lager.
Nee nee, van de Dierenwinkel Jongens, maar dan gecoverd door voetbalstadionsquote:
Vooral die vrouw die die man probeert tegen te houden is goud.quote:
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Quickiequote:Op donderdag 30 december 2021 12:03 schreef TLC het volgende:
Tot voor deze Top2000 had ik nog nooit van een snelle gehoord, wat is een snelle ??
Hebben de Hunnen hier ook noteringen?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hier stemt m'n halve streek dus op. Dan nog liever Rowwen Heze en de hunnen.
Ik dacht dus tot gisteren oprecht dat ze broer en zus warenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik krijg echt zo'n broer/zus relatie idee bij deze 2
Die hadden toch ook een liedje over een trekvogel?quote:
Ook geen Dschinghis Khanquote:Op donderdag 30 december 2021 12:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hebben de Hunnen hier ook noteringen?
Go hooooome in a body bagquote:
jazeker, de kneu, beste vogel ooitquote:Op donderdag 30 december 2021 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hadden toch ook een liedje over een trekvogel?
Nietesquote:Op donderdag 30 december 2021 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze van Toto staat anders ook veel te hoog
Die is gepest, dus dat zou zielig zijnquote:
Deze zou plaatsjes mogen switchen met Rosanna tbh.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze van Toto staat anders ook veel te hoog
Dit gifje kan ik 1000 keer zien, en dan schiet ik nog in de lachquote:Op donderdag 30 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral die vrouw die die man probeert tegen te houden is goud.
"Doe dat nou niet Hans, straks mag je niet meer op de vuilniswagen rijden"
Iets met ehmquote:Op donderdag 30 december 2021 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hadden toch ook een liedje over een trekvogel?
Home of the Bravequote:Op donderdag 30 december 2021 12:09 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Deze zou plaatsjes mogen switchen met Rosanna tbh.
Die Blof meet komt nog, dan gaan we zijn als Family Guy bij Barry Manilowquote:Op donderdag 30 december 2021 12:08 schreef houdjemond het volgende:
Het is niets om over naar huis te schrijven, dat hoeft ook niet als ik thuis kan blijven
En jullie maar haten op PaskalGod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |