Nee ik ook niet, maar het wekt wel de suggestie dat die mogelijkheid er dus is naar mijn idee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik herken daar niet echt de bekende plattegrond in....
[ afbeelding ]
Beetje fake dit inderdaad. Maar alles om een beetje TV te maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik herken daar niet echt de bekende plattegrond in....
[ afbeelding ]
Dan zijn ze daar wel erg laat mee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:16 schreef freaky40 het volgende:
Het grote wachten op de bekendmaking van de deelnemers is begonnen. Ik denk dat ze het in stappen bekend gaan maken tot de uitzending om zo de hype op te voeren. Gisteren kregen we dan het huis te zien met filmpje (vorig jaar deden ze nog alles te gelijk), misschien vandaag of in de loop van het weekend de eerste deelnemers.
Gek genoeg is er nog niets van de deelnemers uitgelekt dus dat is nog steeds het best bewaarde geheim van Hilversum, Amsterdam in dit geval...
Ben benieuwd of er vandaag nog iets gebeurdquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Misschien is het dan toch maandag echt live en gaan ze er dan toch pas in. Maar je weet niet wat er vanavond nog gaat gebeuren. Vorig jaar was er ook een spotter in de buurt die zag dat er buiten TV verlichting en beweging rondom het huis was op oudjaarsavond.
Dat dacht ik, maar zat er toch echt heel erg naast denk ik haha! Zijn nieuwe uitdaging /avontuur is dat hij in een of andere villa in Belgie gaat wonen vanaf 1 jan samen met een vriend (Quincy Wilson van dat programma House of Talent). Hij is ook gewoon actief op Insta, dus nee toch geen nieuwe bewoner van BB! Ik had het best leuk gevonden trouwens :-)quote:Op donderdag 30 december 2021 13:23 schreef freaky40 het volgende:
B.t.w. het gerucht gaat dat Gerrit uit Utopia BB in gaat. Dat is een gerucht van een paar weken oud, dus ben benieuwd...
De livestream start na de eerste aflevering op maandag 3 januariquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:10 schreef Krambo het volgende:
Ik ga toch ook maar weer kijken, (hopelijk) een leuke afwisseling tijdens het saaie thuiswerken.
De streams beginnen waarschijnlijk pas na/tijdens de 'startshow' neem ik aan? Weet iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |