Moederneukers ik heb het gehad?quote:
Die mogen helemaal geen Lady Antebellum meer genoemd wordenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel van Lady Antebellum vind ik wel beter. En het origineel van het intro van Sia ook.
Dat ziet er wel een stuk beter uit.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:14 schreef Zorro het volgende:
ZOZEG!
Dit blokje staat op de PDF dus naast het blok van 20.00-21.00
Daar viel mijn oog even op.
BBWWWWOOOOOOAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH
Broekje gaat nu al uit!
Ik denk dezelfde huisvrouwkes die normaal op Marco B. stemmen.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:15 schreef PippenScottie het volgende:
Fok, doe je ding
Beschrijf de demografie van de Suzan & Freek stemmer eens?
Ik weet het echt niet
Dj11 post kwaliteit, niet kwantiteitquote:Op donderdag 30 december 2021 11:15 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn twee mogelijkheden: de Top 2000 is een gemanipuleerd lijstje, of het toont daadwerkelijk het stemgedrag van het Nederlandse publiek. Hoe dan ook: het is om te janken dat dit soort nikszeggende, tenenkrommende, generieke kutmuziek zo hoog in de lijst staat.
Om je kapot te schamen
Ze hadden voor dit nummer moeten stoppen.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:15 schreef 4-elements het volgende:
Ze hadden na dit nummer moeten stoppen...
Appreciatedquote:Op donderdag 30 december 2021 11:15 schreef ok01 het volgende:
Namens alle vrouwen wil ik hiervoor m'n excuses aanbieden
SBS en RTL hebben ook kijkersquote:Op donderdag 30 december 2021 11:15 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn twee mogelijkheden: de Top 2000 is een gemanipuleerd lijstje, of het toont daadwerkelijk het stemgedrag van het Nederlandse publiek. Hoe dan ook: het is om te janken dat dit soort nikszeggende, tenenkrommende, generieke kutmuziek zo hoog in de lijst staat.
Om je kapot te schamen
Doe je broek aan!quote:Op donderdag 30 december 2021 11:14 schreef Zorro het volgende:
ZOZEG!
Dit blokje staat op de PDF dus naast het blok van 20.00-21.00
Daar viel mijn oog even op.
BBWWWWOOOOOOAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH
Broekje gaat nu al uit!
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:15 schreef Eightyone het volgende:
Ik krijg zo'n EO Jongerendag-gevoel van die twee.
Heel eerlijk trek ik dat net een fractie beter dan ditquote:Op donderdag 30 december 2021 11:15 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is niets, maar over twee liedjes komt nog iets veel ergers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |