Die willen we zelf ook niet kennenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:05 schreef essnhills het volgende:
Toch bijzonder. Dat iedereen altijd vanalles roept over liedjes die ik echt wel ken. Maar nooit over die van Kensington
Gijs vind ik minder storend dan popi Jopie Bartquote:
Fijn dat jullie mij dat ook gunnenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die willen we zelf ook niet kennen
Dat liedje is dan ook al tig keer langsgekomenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:05 schreef essnhills het volgende:
Toch bijzonder. Dat iedereen altijd vanalles roept over liedjes die ik echt wel ken. Maar nooit over die van Kensington
Omdat we daar allemaal zelf het bestaan van ontkennenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:05 schreef essnhills het volgende:
Maar ik doe ook m'n best niet om iets te kennen van Kwellingtonquote:Op donderdag 30 december 2021 10:05 schreef essnhills het volgende:
En trouwensquote:Op donderdag 30 december 2021 10:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn dat jullie mij dat ook gunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
En trouwensOhja, deze ken ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Bart praat tenminste in hetzelfde volume. GIJS is in STAAT om PER zin woorden in VERSCHILLende voluUMES uit te SPREKEN.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:05 schreef peaceman het volgende:[/b]
[..]
Gijs vind ik minder storend dan popi Jopie Bart
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 30 december 2021 10:07 schreef Sabata het volgende:
[..]
[..]
Bart praat tenminste in hetzelfde volume. GIJS is in STAAT om PER zin woorden in VERSCHILLende voluUMES uit te SPREKEN.
Maak daar maar 6x vanquote:Op donderdag 30 december 2021 10:07 schreef LTVDK het volgende:
Deze heb ik van de week al 4x voorbij horen komen in de lijst
Dat zijn nou echt reclames die ervoor zorgen dat ik helemaal niks geef.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geef meer dan je medelijden aan hadewych mensen. Doneer je zaad
Ik probeer het zoveel mogelijk te ontwijken ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |