Massaal aan de speed.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
58 topics verschil met vorig jaar trouwens. Geen idee wat we vorig jaar gedaan hebben, maar dat was niet best
Ik niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:25 schreef Strani het volgende:
Oké welke vrouw hier heeft bruine ogen?
Ach tochquote:Op donderdag 30 december 2021 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Deze is voor mijn zwager.. een groot muziekfan en Van Morrison liefhebber. Hij overleed dit jaar aan een verschrikkelijke spierziekte.
Mijn zus was zijn brown eyed girl.
Rip C.
.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Deze is voor mijn zwager.. een groot muziekfan en Van Morrison liefhebber. Hij overleed dit jaar aan een verschrikkelijke spierziekte.
Rip C.
Deze isquote:Op donderdag 30 december 2021 10:26 schreef Zorro het volgende:
Weet iemand hoe Van Morrison met zijn voornaam heet
Sterkte!quote:Op donderdag 30 december 2021 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Rip C.
Nee ik weet niet hoe die Van voren heet.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:26 schreef Zorro het volgende:
Niemand had wat te doen door de lockdown blijkbaarquote:Op donderdag 30 december 2021 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
58 topics verschil met vorig jaar trouwens. Geen idee wat we vorig jaar gedaan hebben, maar dat was niet best
Het is geen Sieneke.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sjalalala
Sjalalie
Dat vat t wel samen
Grappig datzelfde heb ik ook. Clapton en morrisson toch aanmerkelijk lager.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk nummerWel buiten de V500 stemlijst gezakt doordat ie een wappie is
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Rip C.
George.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:26 schreef Zorro het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Rip C.
Het gaat toch om de muziekquote:Op donderdag 30 december 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk nummerWel buiten de V500 stemlijst gezakt doordat ie een wappie is
En gordon omhoogquote:Op donderdag 30 december 2021 10:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig datzelfde heb ik ook. Clapton en morrisson toch aanmerkelijk lager.
Heeeeuuuuujquote:Op donderdag 30 december 2021 10:28 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader is de laatste lade voor in de keuken in elkaar aan het zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |