Ja die heet Frankquote:Op donderdag 30 december 2021 09:53 schreef Isorden het volgende:
Was er nou nog iets met die naam van die drummer?
Niet meer dan terechtquote:Op donderdag 30 december 2021 09:53 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dat deze hoger staat dan Sharp Dressed en Gimme all your Lovin
Laag bedoel je.quote:
En zonder haar meestal tegenwoordigquote:
Zelf ooit leren kennen door Guitar Heroquote:Op donderdag 30 december 2021 09:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar deze is net een tikje minder bekend, dus vandaar mijn verbazing.
Het is Jan, Pier, Tjores en Corneel.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:53 schreef Poppejans het volgende:
Alweer die Jan Piet Joris en Corneel![]()
![]()
De Dijk heeft het liever nergens zonder haarquote:Op donderdag 30 december 2021 09:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
En zonder haar meestal tegenwoordig
Ja op die leeftijden is het ook best lastig. Wij hadden het wat dat betreft makkelijk. Lennon zat in groep 7 en deed alles zelfstandig.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die maande met thuisonderwijs was echt drama. De jongste zat in groep 1 en snapte er echt niets van dat alles anders was en papa en mama niet konden spelen.
De oudste in groep 3 moesten we steeds achter de broek aanzitten dat ze wat moest doen.
Dit valt tegen...quote:Op donderdag 30 december 2021 09:56 schreef Sabata het volgende:
401 - Streets - Kensington (mute)
400 - I Want To Know What Love Is - Foreigner (alles beter dan helemaal geen Foreigner)
399 - Rockin' In The Free World - Neil Young (standje burenruzie)
398 - Last Christmas - Wham! (mute, sorry, maar te vaak gehoord dit paasplaatje)
397 - Brown Eyed Girl - Van Morrison (klassieker)
396 - Always On My Mind - Elvis Presley (grote klassieker, origneel van Pet Shop Boys)
395 - When Doves Cry - Prince & The Revolution (scheerapparaat geluiden inbegrepen)
394 - Run - Snow Patrol (dat doe ik inderdaad)
393 - Tougher Than The Rest - Bruce Springsteen (yay, meer Boss)
392 - Time - Pink Floyd (bij de volgende toon is het....)
opgegroeid in de 70s hèquote:Op donderdag 30 december 2021 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
De Dijk heeft het liever nergens zonder haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |