drank valt altijd onverwacht bij mij, soms na 1 glaasje al knijterende koppijn, andere keer geen last na hele avond zuipenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:09 schreef Isorden het volgende:
Moet zeggen dat ik iets meer van een kater had verwacht na al die whisky gisteravond.
Maar het valt reuze mee
Ja exact dit.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drank valt altijd onverwacht bij, soms na 1 glaasje al knijterende koppijn, andere keer geen last na hele avond zuipen
Stromae haatquote:Op donderdag 30 december 2021 09:10 schreef D. het volgende:
Even een sterk staaltje mute-werk zien te verrichten dadelijk
Stromae er tussenuit zien te filteren
had al maanden terug beloofd met de heren hier te gaan zwemmen deze vakantie. Helaaschquote:Op donderdag 30 december 2021 09:11 schreef PippenScottie het volgende:
Even paar uurtjes werken nog.
Vanmiddag ga ik met Pippies en vriendinnetjes naar de Zaanse Schans. Er is ook echt niets open voor kinderen.. geen zwembad/speeltuin/museum.
De zoom is open!quote:Op donderdag 30 december 2021 09:11 schreef PippenScottie het volgende:
Even paar uurtjes werken nog.
Vanmiddag ga ik met Pippies en vriendinnetjes naar de Zaanse Schans. Er is ook echt niets open voor kinderen.. geen zwembad/speeltuin/museum.
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:12 schreef Isorden het volgende:
Kan dit altijd wel waarderen eigenlijk![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |