Reclamequote:Op donderdag 30 december 2021 08:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ziet iemand nog een plekje vrij in de lijst om te douchen deze ochtend?
Na het volgende nummer tijdens de reclamequote:Op donderdag 30 december 2021 08:51 schreef Dagoduck het volgende:
8.58 tot 9.07quote:Op donderdag 30 december 2021 08:51 schreef Dagoduck het volgende:
geen Blaf of MB momentjes?quote:Op donderdag 30 december 2021 08:51 schreef Dagoduck het volgende:
Je zal maar Annie heten.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:52 schreef Evenstar het volgende:
Je zou dit maar hele reis onderweg aan moeten horen . Depressieve vakantie meteen.
Ik gooi op deze nummers altijd die uithalen van I'd Rather Go Blind er gewoon uitquote:Op donderdag 30 december 2021 08:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit heeft wel aardig wat Pain And Misery vibes inderdaad
I was juuuustquote:Op donderdag 30 december 2021 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gooi op deze nummers altijd die uithalen van I'd Rather Go Blind er gewoon uit
Ja deze kan wel in het lijstje Daydream/Glory Box/Woman/Mad About You/Ike's Rapquote:Op donderdag 30 december 2021 08:55 schreef Poppejans het volgende:
Klinkt idd hetzelfde als 20 andere nrs
Sinds een dag of 2 denk ik daar toch anders overquote:Op donderdag 30 december 2021 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja deze kan wel in het lijstje Daydream/Glory Box/Woman/Mad About You/Ike's Rap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |