Daar doet siswet niet zo moeilijk over.quote:
Jij bent toch al een aardig end op schot zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:43 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even Golden Earring en Croce afstrepen. Gemist.Ach, draai die verzamelelpee van Croce nog wel even komende week.
29 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
48 Rage Against The Machine - Killing In The Name
87 Doors - Riders On The Storm
129 Moody Blues - Nights In White Satin
261 Don McLean - Vincent
303 Slayer - Angel Of Death
329 Janis Joplin - Me And Bobby McGee
460 Jim Croce - Time In A Bottle
478 Golden Earring - She Flies On Strange Wings
499 Joy Division - Love Will Tear Us Apart
542 David Bowie - Let's Dance
554 Donna Summer - I Feel Love
564 Temptations - Papa Was A Rolling Stone
600 Elton John - Tiny Dancer
708 Alice In Chains - Would?
747 Leonard Cohen - So Long Marianne
786 Bob Dylan - Like A Rolling Stone
831 Prodigy - Smack My Bitch Up
833 Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
906 Jimi Hendrix - Voodoo Child (Slight Return)
1018 Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair
1070 Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
1167 De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
1236 Heart - Barracuda
1287 Cuby & the Blizzards - Somebody Will Know Someday
1379 Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
1499 Foo Fighters - All My Life
1598 Brainbox - Summertime
1608 Editors - The Racing Rats
1652 J.J. Cale - Call Me The Breeze
1719 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1867 Fischer-Z - The Worker
1964 Chris Isaak - Blue Hotel
Gister ben ik volgens mij door de wekker heen geslapen, en dat ding gaat echt minutenlang af, arme buren.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat had ik dus wel.... maar meteen weer in slaap gevallen![]()
![]()
Een wekker noemen sommige dat ook wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik werd niet wakker. Ik heb mezelf wakker gemaakt.
Ik ken jouw zus nietquote:Op donderdag 30 december 2021 08:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daar doet siswet niet zo moeilijk over.
Tijdens het stemmen heb nog een handvol nummer eruit gehaald die toch wel in de top 300 zouden staan en vervangen door nummers die nu 1500+ staan.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij bent toch al een aardig end op schot zo.
Naar mijn weten heb ik die ook niet dus dat kan heel goed.quote:
Correct en tevens juist.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een wekker noemen sommige dat ook wel.
quote:Op donderdag 30 december 2021 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis wel het intro van Mannenkoor Karrespoor bij dit nummer
Ja, want ik zag volgens mij überhaupt geen Nelis op je lijst, of ben ik nog niet wakker?quote:Op donderdag 30 december 2021 08:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijdens het stemmen heb nog een handvol nummer eruit gehaald die toch wel in de top 300 zouden staan en vervangen door nummers die nu 1500+ staan.
Vooral een mooi deel van mijn stemlijst tussen 300 en 900
Die band waarvan we de naam hier niet kunnen typen komt ook dan.quote:
Ik geloof dat ik daar nog iets van in mn quote heb staanquote:Op donderdag 30 december 2021 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis wel het intro van Mannenkoor Karrespoor bij dit nummer
Queensr chequote:Op donderdag 30 december 2021 08:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die band waarvan we de naam hier niet kunnen typen komt ook dan.
quote:Op donderdag 30 december 2021 08:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, want ik zag volgens mij überhaupt geen Nelis op je lijst, of ben ik nog niet wakker?
Ik zou zeggen van welquote:Op donderdag 30 december 2021 08:44 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |