Gooi gewoon alles in de kast bij elkaar, zal vast lekker zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
Er staat ook nog Amarula in de kast. Wat dat ook mag zijn.
Dat het uitgekauwd is komt dan ook wel weer omdat het in essentie ook wel een vreselijk lekker nummer is tochquote:Op donderdag 30 december 2021 01:49 schreef Gretzl het volgende:
Sowieso een van de mooiste Bowies, veel fijner dan het enigszins uitgekauwde "Heroes"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drinken met mintlikeur. Zuid Afrikaanse shotjes, springbokkiesquote:Op donderdag 30 december 2021 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
Er staat ook nog Amarula in de kast. Wat dat ook mag zijn.
ik begrijp die hype op heroes ook niet zo. Dat is nou echt niet een plaat waar ik aan dacht die er van hem met kop en schouders bovenuit steekt.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heroes mag echt een stuk lager...
Nummers als deze of Space Oddity mogen wel op de plek van Heroes
@Poppejans is aan het intervallen.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:46 schreef Poppejans het volgende:
Even proberen te slapen tot Nightwish nu
Kirsch. Ouzo en meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gooi gewoon alles in de kast bij elkaar, zal vast lekker zijn
jij gaat echt een flinke kater krijgen morgenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:51 schreef Isorden het volgende:
Zit inmiddels nog max 1 vinger breed aan whisky in de fles
Lekker manquote:Op donderdag 30 december 2021 01:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
jij gaat echt een flinke kater krijgen morgen
True. Ik zet wekkers. Net ook gedaan voor Nirvana.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:poppejans is aan het intervallen.
Ik heb het wel eens met wodka gedaan, prima te doenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
Kun je nog wat lekkers met Chocomel mixen? Vorig jaar nog wel gedaan met het een of ander geloof ik.
Ben echt jaloers. Het leven is gewoon makkelijker als je een fles whisky hebt.quote:
#STEMPLAAT #CHRISISAAKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |