zijn sowieso oh ja'tjes denk ikquote:
Ligt eraan of jullie een nachtwens hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn vriendin en ik twijfelen of we wakker willen blijven voor Nightwish. Is nog ruim anderhalf uur...
Doe geen moeite. Daarna slaap je niet meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn vriendin en ik twijfelen of we wakker willen blijven voor Nightwish. Is nog ruim anderhalf uur...
Trustequote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, ik ga naar bed.....
Laters lievers
quote:
Die drie nummers daarvoor hoef ik niet te horen dus ik ga denk ik na Lynyrd. Maarja, misschien blijf ik wel weer tot 6 uur. Je weet het niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor Nightwish altijdquote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, ik ga naar bed.....
Laters lievers
quote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef peaceman het volgende:
Niet de beste beslissing van John om te gaan vliegen…
Elan is niet hun heftigste plaat op zichquote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Daarna slaap je niet meer.
Effe Spotify aanslingerenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Das best een goed nummer toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 01:04 schreef ok01 het volgende:
[..]Gelukkig maakte Don Mclean daar niet ook een nummer van 8 minuten over
je moet de kater ergens mee wegdrinken of naitquote:Op donderdag 30 december 2021 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
Heb mijn HJ GP alweer bijna op joh, helemaal niet doorgehad
Ach, dan kun je niets meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef peaceman het volgende:
Niet de beste beslissing van John om te gaan vliegen…
Ik kom bij nader inzien toch terug op mn advies dat dry january commerciele onzin isquote:Op donderdag 30 december 2021 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
Heb mijn HJ GP alweer bijna op joh, helemaal niet doorgehad
Eerste paar minuten wel, daarna blijf het maar doorgaanquote:Op donderdag 30 december 2021 01:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Das best een goed nummer toch?
Jazekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |