Thanx!quote:
Eens en ik vind Demons dan nog wel prima te doenquote:
Sowieso.quote:
zal ie vast ook wel met Easytoys hebben dan. Of met 123tarzan.nlquote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal Danny wel een advertentie deal mee hebbem
Ik wil niets weten over Marco's ladingquote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die teksten van Marco krijgen ook wel een andere lading nu he
Als Gorinchem - Den Helder niet zo ver was geweest had ik er echt een gebrachtquote:
Vooral kwak in Marco's geval HAHAHAquote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef TLC het volgende:
Kijk dat bedoel ik dus, Kwik Kwek en Kwak
ja je kan zijn repertoire gewoon niet meer normaal aanhorenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht Dochters wel DIEP IN DE NACHT, maar vrees een beetje voor 30 decemberquote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ah, de eerste keer dat ik HEM hoor in deze lijst dit jaar 😏 (mogelijk ook de laatste keer)
Allemaalquote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je opwinden over Marco.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoe het danst, hef je glas, dromen zijn bedrog, stapel op jou, allemaal hits van drie woorden.
Nog eentje voor hem: krijg de tyfus. Ook drie woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |