Hij heeft voor mij het afgelopen jaar wel te goed gegooid/teveel gewonnen om hem af te doen als net nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is geen jong talent, het is een brok saaiheid, het is de vleesgeworden netnietheid.
Flinkquote:Op woensdag 29 december 2021 23:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nog twee frikandelbroodjes over. Ook bij Flink besteld. @:doevelaer
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Even 5 minuten de oven inquote:Op woensdag 29 december 2021 23:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Niet meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is geen jong talent, het is een brok saaiheid, het is de vleesgeworden netnietheid.
Jij woont niet in de randstad. Erg jammer.quote:
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar je weet gewoon dat Smith Price er nooit uit kan gaan gooien (dit gaat weer backfiren zeker)
Spelers die op het WK afhaken voor de kwartfinales neem ik nooit 100 procent serieus.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij heeft voor mij het afgelopen jaar wel te goed gegooid/teveel gewonnen om hem af te doen als net niet
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij woont niet in de randstad. Erg jammer.
Dat zou ik ook wel willen weten.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie is die heerlijke tropische calippo naast Jangod?
Won iets van 4 majors en PL johquote:Op woensdag 29 december 2021 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spelers die op het WK afhaken voor de kwartfinales neem ik nooit 100 procent serieus.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij woont niet in de randstad. Erg jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |