Smokie this isnt Nam, this is bowling, there are rules!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Am i the only one around here who gives a shit about the rules?!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Koud douchen is ook veel gezonderquote:Op woensdag 29 december 2021 23:42 schreef MTheBassman het volgende:
hmm, ik ben gewoon niet het type voor warm douchen blijkbaar. had er 20 minuten langer onder kunnen zitten maar geen zin
Ik stel voor dat we de rest van het uur overslaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel voor dat we naar het volgende lied gaan
Marco houd je in!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kijk nu a Gogo, maar even over dat Supertrampmeisje.. Ben iets te oud voor haar maar zou haar willen omhelzen en samen Supertramp luisteren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was het net ook aan het kijken en vond het ontroerend. Hopelijk kan ze er nog lang op teren.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kijk nu a Gogo, maar even over dat Supertrampmeisje.. Ben iets te oud voor haar maar zou haar willen omhelzen en samen Supertramp luisteren
Dit zijn de mijnequote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat komt er volgend uur? De lijst van Pino opent niet lekker op mijn PC hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |