SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Wel matig dat je al snotterend naar je werk gaat, maar ja. Vooral dat laatste inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een van mijn vrouwelijke medewerkers zat te janken dat een mannelijke collega van haar zat te snotteren. Die man is een wappie, maar heeft zich netjes laten testen; negatief. Toch vond zij het allemaal maar eng. Diezelfde avond zie ik op haar insta dat ze met 7 vriendinnen tegen elkaar aan gedrukt aan het zuipen is.
Vrouwen..
Ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:05 schreef Dr_Flash het volgende: [..] en is het een gemengde groep vrienden & vriendinnen of zijn het jouw vrienden met hun vriendinnen?
![]()
Wappies laten zich niet testen dus geen wappie.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een van mijn vrouwelijke medewerkers zat te janken dat een mannelijke collega van haar zat te snotteren. Die man is een wappie, maar heeft zich netjes laten testen; negatief. Toch vond zij het allemaal maar eng. Diezelfde avond zie ik op haar insta dat ze met 7 vriendinnen tegen elkaar aan gedrukt aan het zuipen is.
Vrouwen..
Adam Lambert, is die niet gay?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb ze nu 3 x live gezien met Adam Lambert boh genot hoor. Luister alles van ze (ook het werk uit het hele begin). WAT EEN BAND
Onderschat niet dat veel werkgevers hun personeel gewoon dwingen. Kom je niet prima hoor, maar je contract gaan we niet verlengen, want je past niet lekker in de groep etc etc.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel matig dat je al snotterend naar je werk gaat, maar ja. Vooral dat laatste inderdaad
Nou ja Noppie was niet welkom bij de MvG kliek toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Tagliano het volgende:
Maar de Nederlanders hebben allemaal netjes afstand van elkaar gehouden
Hier bestaat een gifje vanquote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja Noppie was niet welkom bij de MvG kliek toch?
Ja dit is wel een beetje treurigquote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vrouwen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |