SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arreslee is klaar, blauwe huisje staat hier half afgebouwdquote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef FranticDJ het volgende: [..] die staat hier al weer in een doos voor volgend jaar
samen met de arrenslee
kopkluivenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ligt ergens te snavelen met Rose.
Bezoek van de kerstman?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef Goitske het volgende:
[..]
Arreslee is klaar, blauwe huisje staat hier half afgebouwd
Sowieso de kerstboom staat hier nog wel een week. Ik word zo blij van mijn kerstboom dit jaar![]()
![]()
Ja geloof het wel hij is zo leuk! Heb de eerste verdieping helemaal afquote:Op woensdag 29 december 2021 21:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bezoek van de kerstman?
Daar ben ik vanochtend aan begonnen
Glitter outfit. ❤️quote:Op woensdag 29 december 2021 21:12 schreef Goitske het volgende:
Ik heb alles klaar staan voor morgen, nog even m'n glitter outfit klaar leggen zit iedereen gek te maken op het werk om in een glitteroutfit te komen of op sjiek. Ze gaan het ook nog doen ook dus moet ik m'n woord ook houden
Nice. Ik vind het oplichtende kerstboompje erg leuk gedaan. Hier is de vloer af. Moet aan zakje 3 beginnen. Dus nog niet heel erg ver ermeequote:Op woensdag 29 december 2021 21:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja geloof het wel hij is zo leuk! Heb de eerste verdieping helemaal af
Was net nog mensen aan het mentionen in dtsquote:
Glitters zullen nog bestaan als de inktvissen, honden en kakkerlakken de dominante soort op Aarde zullen worden.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:12 schreef Goitske het volgende:
Ik heb alles klaar staan voor morgen, nog even m'n glitter outfit klaar leggen zit iedereen gek te maken op het werk om in een glitteroutfit te komen of op sjiek. Ze gaan het ook nog doen ook dus moet ik m'n woord ook houden
DTSquote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was net nog mensen aan het mentionen in dts
je bent zelf de hofleverancier van bosuien aan de Drentse Trollenkoningquote:
Buda is 8 miljoen keer beter en erudieter met taal en woorden dan jij dus snavelen = zoenen, helaas volle blaas.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf de hofleverancier van bosuien aan de Drentse Trollenkoning
Ik heb wel eens betere gezienquote:
ZEUR TOCH NIET MAN.quote:
Wat je niet wil horen als je je bh uit doet.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:22 schreef Haags het volgende:
[..]
ZEUR TOCH NIET MAN.
GET OUT.........
[..]
Wat je niet wil horen als je je bh uit doet.
Meestal krijg ik hele positieve uitingen als ik m'n beha uit doe.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:22 schreef Haags het volgende:
[..]
ZEUR TOCH NIET MAN.
GET OUT.........
[..]
Wat je niet wil horen als je je bh uit doet.
ja bij jou leunt en steunt alles op die dikke pens van je.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meestal krijg ik hele positieve uitingen als ik m'n beha uit doe.
Oh dud0r, vertel me meerquote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sowquote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef Haags het volgende:
[..]
ja bij jou leunt en steunt alles op die dikke pens van je.
Heb je niet m'n uitbuikplaatje gezien ?quote:
Kan er wel lekker mee klapperenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef Haags het volgende:
[..]
ja bij jou leunt en steunt alles op die dikke pens van je.
De wattesquote:Op woensdag 29 december 2021 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf de hofleverancier van bosuien aan de Drentse Trollenkoning
Neequote:Op woensdag 29 december 2021 21:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je niet m'n uitbuikplaatje gezien ?
Dit heb ik als ik mijn mankini uit trekquote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dan is het goei.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GRAPJE
IS CABARET
OM TE LACHE
Hoezo grapje?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GRAPJE
IS CABARET
OM TE LACHE
Hij is bang voor Haagsquote:
Haags heeft een stapelbed?quote:
Lekker kerstbomen rausen he. Daarom ben je ineens zo weinig onlinequote:Op woensdag 29 december 2021 21:30 schreef Haags het volgende:
[..]![]()
Nee nee hier doe ik niet aan mee.
Weet ik toch.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet. Ik ben echt een heel aardig persoon irl.
Oke als jij het zegt. Ga jij maar voorop danquote:
Voorbij is die tijd, voorbijquote:Op woensdag 29 december 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker kerstbomen rausen he. Daarom ben je ineens zo weinig online
Nee mannen eerst.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet ik toch.![]()
We hebben niet voor niks jaren gezwaaid naar elkaar
[..]
Oke als jij het zegt. Ga jij maar voorop dan
Lekker geëmancipeerd weerquote:
Ze zwemmen in ieder geval nietquote:Op woensdag 29 december 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vliegen de heli's alweer rond?
Haags Louisequote:Op woensdag 29 december 2021 21:30 schreef Haags het volgende:
[..]![]()
Nee nee hier doe ik niet aan mee.
Ik hoor ze af en toe wel ja. Ik verwacht eigenlijk niet heel veel rotzooi deze jaarwisseling. Wel veel vuurwerk en een hoop buurt/straatfeestjes. Dat laatste hoor ik veel in mijn omgeving.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vliegen de heli's alweer rond?
Nou dan ga je naar Belgie, daar zijn ze ineens weer openquote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef dud0r het volgende:
Wanneer gaat de bios weer open![]()
Ik wil de nieuwe spinnenman zien.![]()
De cam versie was niet optimaal
wat ga je doen?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:32 schreef mschol het volgende:
collega: hoi, jij komt vrijdag langs, dus wij komen zondag langs..
euhmm.. oke..?
Wacht je tot die op Disney staat.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef dud0r het volgende:
Wanneer gaat de bios weer open![]()
Ik wil de nieuwe spinnenman zien.![]()
De cam versie was niet optimaal
Dat vind ik weer overdreven. Plus dan zit je tussen de Belgen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou dan ga je naar Belgie, daar zijn ze ineens weer open
maar jij woont niet meer i een rausbuurt toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hoor ze af en toe wel ja. Ik verwacht eigenlijk niet heel veel rotzooi deze jaarwisseling. Wel veel vuurwerk en een hoop buurt/straatfeestjes. Dat laatste hoor ik veel in mijn omgeving.
Ik hoop dat we over fucking 9 maanden wel uit lockdown zijnquote:
Nee, eigenlijk nooit echt in gewoond ook. maarja je krijgt er als Hagenees sowieso wel iets van mee.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jij woont niet meer i een rausbuurt toch?
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat vind ik weer overdreven. Plus dan zit je tussen de Belgen.
Amai Gertje toch! Zag gij wat die meneer spaghetti daar deed met marleneke??
Je kan toch geen film kijken met dat soort gesprekken naast je
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
wij gaan gezellig slangen afsteken
uitgenodigd bij collega op de 31ste om te komen gourmetten (en vermoedelijk mario karten op switch, want ze hebben de kids met kerst een nieuwe switch kado gedaanquote:
Ik heb de jungle van Lego Friends in elkaar gezet vanmiddag. Ik moest even aan jou denken toen ik de olifant uitpakte. Fors postuur, zwaarlijvig en grijs en lelijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:42 schreef dud0r het volgende:
Oh ja moet nog even nieuwe worsten bestellen @:ama
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
uitgenodigd bij collega op de 31ste om te komen gourmetten (en vermoedelijk mario karten op switch, want ze hebben de kids met kerst een nieuwe switch kado gedaan)
en nu belde die collega dus dat ze (incl de rest van het gezin) zondag bij mij langs komen om even te helpen met wat kasten..
prima, gezellig, maar kwam wel even binnen als een bommetje
ongekookt?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
pak ik net een glas cola zie ik een open pak spaghetti liggen in de koelkast
Gewoon opknauwenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
pak ik net een glas cola zie ik een open pak spaghetti liggen in de koelkast
s dat voor gas?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel zou erin gaan?
ja superlief hoorquote:
zie je deze collega vaker buiten werk?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ja superlief hoor![]()
en prima maar moet ik wel zaterdag even een extra goeie schoonmaakronde in huis doen
Geen windmolens meer nodig. GroenLinks zal trots op je zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben toch ergens geprobeerd om een wijk te verwarmen met ontlasting. Misschien lukt dat ook wel met mijn winderigheid
ja heb het dus blijkbaar vandaag na het koken in de koelkast gelegd maar kan ik mij echt niets van herinnerenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb de jungle van Lego Friends in elkaar gezet vanmiddag. Ik moest even aan jou denken toen ik de olifant uitpakte. Fors postuur, zwaarlijvig en grijs en lelijk.
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben toch ergens geprobeerd om een wijk te verwarmen met ontlasting. Misschien lukt dat ook wel met mijn winderigheid
nopequote:Op woensdag 29 december 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je deze collega vaker buiten werk?
neequote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is er iemand bij je in huis geweest?
zijn naardere luchtjesquote:Op woensdag 29 december 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Dat je de thermostaat aanzet en het hele huis ruikt binnen vijf minuten naar bitterballen.
Morgen vind je een open potje pastasaus in je wasmachine.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb het dus blijkbaar vandaag na het koken in de koelkast gelegd maar kan ik mij echt niets van herinneren
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen vind je een open potje pastasaus in je wasmachine.
Vriend van mij is enorm verstrooid. Die vindt vaak genoeg afstandsbediening in de koelkast. Of neemt die mee naar boven als hij gaat slapen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
Stom hoeveel dingen je doet zonder na te denken dan ook he
Ja ik vind rode rozen ook lekker ruiken maar als ik dat ruik op het moment dat mijn oma bukt is het toch wat minder.quote:
ja wie weet,quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh![]()
Nou wie weet toekomstige vriendschap
oh echtquote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij is enorm verstrooid. Die vindt vaak genoeg afstandsbediening in de koelkast. Of neemt die mee naar boven als hij gaat slapen.
Maar hoe kwamen jullie dan bij het uitnodigen voor oud en nieuw?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ja wie weet,
al ben ik ook al de it vraagbaak hoor![]()
note to self: niet meer vermelden dat je it'er bent
ook appjes met: joh, mschol zie jij wat hier verkeerd is ; met een foto van lego model en handleiding
voor je 't weet ben je getrouwd met 2 kinderenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ja wie weet,
al ben ik ook al de it vraagbaak hoor![]()
note to self: niet meer vermelden dat je it'er bent
ook appjes met: joh, mschol zie jij wat hier verkeerd is ; met een foto van lego model en handleiding
Ik weet altijd alles exact (terug) te vinden terwijl ik het meest losse makkelijke slonzige karakter ooit heb, zal wel een onbewust beschermingsmechanisme zijn of ik was in een vorig leven een raafquote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij is enorm verstrooid. Die vindt vaak genoeg afstandsbediening in de koelkast. Of neemt die mee naar boven als hij gaat slapen.
quote:
Jij hebt toch amper spullen ? Behalve rolstoelen van 4 miljoen euro met een los wieltje ?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet altijd alles exact (terug) te vinden terwijl ik het meest losse makkelijke slonzige karakter ooit heb, zal wel een onbewust beschermingsmechanisme zijn of ik was in een vorig leven een raaf
stel je voor dat je zo'n stoel kwijt raaktquote:Op woensdag 29 december 2021 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt toch amper spullen ? Behalve rolstoelen van 4 miljoen euro met een los wieltje ?
Ik gooi veel weg maar ik koop steeds nieuwe troep.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt toch amper spullen ? Behalve rolstoelen van 4 miljoen euro met een los wieltje ?
4 miljoen weg!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stel je voor dat je zo'n stoel kwijt raakt
Een soort perpetuum mobile, maar dan met spullenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gooi veel weg maar ik koop steeds nieuwe troep.
Ik zou die stoelen niet uit het oog verliezen hoorquote:
Je hebt zelf een los wieltjequote:Op woensdag 29 december 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dat dan een los wieltje.
Zou ze aan de ketting leggenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou die stoelen niet uit het oog verliezen hoor
Met camerabewakingquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt zelf een los wieltje
quote:
bijna bedtijdquote:Op woensdag 29 december 2021 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, hoezo is het nu alweer 2200 uur ...
Ja, goed plan welquote:
Als ze blijven zittenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geld moet rollen maar wieltjes ook
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, goed plan wel![]()
Iedereen gapen, anders ben je psycho !
kwam zij opeens meequote:Op woensdag 29 december 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar hoe kwamen jullie dan bij het uitnodigen voor oud en nieuw?
quote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 29 december 2021 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
kwam zij opeens mee
oorzaak zal wel te maken hebben met dat ik niks van plan was en ze eerder langs had willen komen (maar kids gooide roet in het eten)
achja prima, wordt vast gezellig
Nergens last vanquote:Op woensdag 29 december 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan niet gapen nu want ik probeer de BV Nederland weer online te krijgen.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, goed plan wel![]()
Iedereen gapen, anders ben je psycho !
Nerdquote:Op woensdag 29 december 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
ik ben gewoon online hoor..quote:Op woensdag 29 december 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoorde laatst een of andere ouwe vent het woord: vrouwtje zeggen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent een klein particuliertje neem ik aan?
en elvis, en friends en david bowie en kerst en nog meer variantenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:12 schreef Ama het volgende:
Omg er bestaat Nightmare Before Christmas monopoly.
Al mijn services doen hetquote:Op woensdag 29 december 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent een klein particuliertje neem ik aan?
Heb jij een headset op nu?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De nieuwe session call admission control voor ons landje ziet er goed uit tot nu toe
Zei die dat tegen jou als langbenig supermodel?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een of andere ouwe vent het woord: vrouwtje zeggen.
Wtf, ik noem jou toch ook niet meneertje? Ouwe gek
livebeeld van us:quote:Op woensdag 29 december 2021 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij een headset op nu?
Dit kan wel kloppen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
bij mij deden afbeeldingen op google maps wat vreemd US
Er zijn ondertussen meer versies van Monopoly dan dat er vissen in de zee zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:12 schreef Ama het volgende:
Omg er bestaat Nightmare Before Christmas monopoly.
Neen, dat durft hij nietquote:Op woensdag 29 december 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zei die dat tegen jou als langbenig supermodel?
Ah US werkt gewoon bij de klantenservice van de Postcode Loterij.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
livebeeld van us: [ afbeelding ]
Met blauw met rode ledverlichting zelfs.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij een headset op nu?
Ja echt vet veel soorten.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
en elvis, en friends en david bowie en kerst en nog meer varianten
Vet hequote:Op woensdag 29 december 2021 22:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn ondertussen meer versies van Monopoly dan dat er vissen in de zee zijn.
"Heeft u de stekker in het stopcontact zitten?"quote:Op woensdag 29 december 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
livebeeld van us: [ afbeelding ]
Maakt die ook een sirene geluid als alles uitvalt?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met blauw met rode ledverlichting zelfs.
Lange dag gehad, zonder Wattenschijfjequote:
Tap tap tap op het bolletje.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, dat durft hij nietblijkbaar ben ik nogal intimiderend met mijn 1.22m
waar is wattenschijfje?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lange dag gehad, zonder Wattenschijfje
Als je iemand hebt om het mee te spelen welquote:
Oke kerstboomquote:Op woensdag 29 december 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met blauw met rode ledverlichting zelfs.
Dat durft niemandquote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tap tap tap op het bolletje.
Ja maar dat heb ik uitstaan, mijn haviksogen missen geen enkel bitjequote:Op woensdag 29 december 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maakt die ook een sirene geluid als alles uitvalt?
Ja ik ben er ook nog niet zo zeker van dat mijn vriend dit gaat spelen met mij.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je iemand hebt om het mee te spelen wel
Uh, in het caviapaleisquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik uitstaan, mijn haviksogen missen geen enkel bitje
ik heb er echt al een hoop voorbij zien komen op werk..quote:
Zekerquote:
ik heb die monopoly gehad met die card reader. Dat haalt echt het gevoel wegquote:Op woensdag 29 december 2021 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er echt al een hoop voorbij zien komen op werk..
de big monopoly was een bijzonderen (werk je met miljoenen en hotels enzo) en electronisch bankieren
Nee, de caviaflat op wieltjesquote:
Laatste paar keer dat ik Monopoly speelde werd ik beschuldigd van valsspelen terwijl ik gewoon de regels volgquote:Op woensdag 29 december 2021 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook nog niet zo zeker van dat mijn vriend dit gaat spelen met mij.
Als je een zakelijke lijn heb dan heb je een pushbericht gehad om dat niet te doen voor 23:00.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik haal mijn router meestal even van de stroom en plug het dan weer in. Zo moet het toch?
Zo'n lange rug heb ik niet en ik ben niet schattigquote:
ik las wattenwijfje..quote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lange dag gehad, zonder Wattenschijfje
Hahahaquote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laatste paar keer dat ik Monopoly speelde werd ik beschuldigd van valsspelen terwijl ik gewoon de regels volg
Welk liedje had je het gisteren over eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welk liedje had je het gisteren over eigenlijk?
quote:
*Kwijltquote:
Geef linkquote:
quote:
Ohquote:Op woensdag 29 december 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zei "je liedje is nu bij de top2000 op"
*114 beltquote:
BLAUW BLAUWquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit nummer is niet bereikbaar door toedoen van US.
Hier thuis ben ik consument; en op het werk hebben we zo ongeveer iedere mogelijke lijn die we kunnen krijgen.Ik zit bij een of ander bedrijf dat me niet eens een iPv6 adres kan geven als mijn modem-ding in bridge mode staatquote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een zakelijke lijn heb dan heb je een pushbericht gehad om dat niet te doen voor 23:00.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geef link
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)el/9200000084938555/ die?
Net zoals bij NOS zestien keer redundant?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier thuis ben ik consument; en op het werk hebben we zo ongeveer iedere mogelijke lijn die we kunnen krijgen.Ik zit bij een of ander bedrijf dat me niet eens een iPv6 adres kan geven als mijn modem-ding in bridge mode staat
de siggo kan dat sinds kort welquote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier thuis ben ik consument; en op het werk hebben we zo ongeveer iedere mogelijke lijn die we kunnen krijgen.Ik zit bij een of ander bedrijf dat me niet eens een iPv6 adres kan geven als mijn modem-ding in bridge mode staat
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een keer 114 gebeld voor een pony met een vies oog
Moest ik m'n naw gegevens achterlaten die dan ook nog eens bekend werden gemaakt aan de eigenaren van de pony
JA DAAAAG
Je bent nog luier dan ikquote:
Hier ging wat mis.quote:
Abces-oogquote:
Daar hoeft ook maar op 1 plek de stroom uit te vallen of een kabeltje te breken en het is klaar. Maar daar halen wij niets op.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zoals bij NOS zestien keer redundant?
hmm weet ik niet zeker, ik zit in casema gebied.. maar het is gestoord dat ze dat nog steeds niet gelijk getrokken hebbenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je in oud-UPC gebied woont blijkbaar nog niet. Of het moet heel recent aangepast zijn.
Alf the pussyeaterquote:Op woensdag 29 december 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
OMG OMG Alf op Prime.![]()
![]()
Tot over een paar weken
Kan wel een doorbraakje naar het nieuwe Liberty Global netwerk maken voor je?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je in oud-UPC gebied woont blijkbaar nog niet. Of het moet heel recent aangepast zijn.
dat heb ik nog korte tijd deur aan deur verkochtquote:Op woensdag 29 december 2021 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm weet ik niet zeker, ik zit in casema gebied.. maar het is gestoord dat ze dat nog steeds niet gelijk getrokken hebben
Nou daar is wel over nagedacht hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hoeft ook maar op 1 plek de stroom uit te vallen of een kabeltje te breken en het is klaar. Maar daar halen wij niets op.
Ben ik dan helemaal Giganet, of Giganetniet?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel een doorbraakje naar het nieuwe Liberty Global netwerk maken voor je?
Gigasoms.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben ik dan helemaal Giganet, of Giganetniet?
jij hebt aan colportage gedaan?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat heb ik nog korte tijd deur aan deur verkocht
Zou kopen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zie dat het alweer 2013 was toen ze 2x in een maand problemen hadden. Dat was toen de (nood)stroomvoorziening op Mediapark. Ook alweer een eeuwigheid geleden.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou daar is wel over nagedacht hoor
mja 3 maanden ofzo. Was er zo slecht in en vond het zo kutquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt aan colportage gedaan?
[ afbeelding ]
Beetje wulps in de deuropening leunen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja 3 maanden ofzo. Was er zo slecht in en vond het zo kut
Dat lag aan ons toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie dat het alweer 2013 was toen ze 2x in een maand problemen hadden. Dat was toen de (nood)stroomvoorziening op Mediapark. Ook alweer een eeuwigheid geleden.
1 keer liet iemand mij binnen. hield mij beetje aan de praat. Had die ondertussen politie gebeldquote:Op woensdag 29 december 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje wulps in de deuropening leunen.
neequote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet naar binnen getrokken geweest door wat chimpansees?
En terecht, schimmig volk dat je er bentquote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 keer liet iemand mij binnen. hield mij beetje aan de praat. Had die ondertussen politie gebeld
Echt wat voor jou jaquote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 keer liet iemand mij binnen. hield mij beetje aan de praat. Had die ondertussen politie gebeld
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En terecht, schimmig volk dat je er bent
Buitenlanders aan de deurequote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou ook de politie bellen als jij hier zomaar zou zijnquote:
Gezellig !quote:
terechtquote:Op woensdag 29 december 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou ook de politie bellen als jij hier zomaar zou zijn
Ja het is verboden dat er zo'n lieve vrouw hier isquote:
Jij hebt echt alle baantjes al gehad behalve paaldanseres, astronaut en cardioloog.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
of dan belde ik ergens aan en iemand zei dan eigenlijk gelijk ja. Dus ik das lekker in de pocketMaar dan moet ej dus dat adres ter plekke doorbellen om te kijken of er niet al een aansluiting is. Waren altijd mensen met al een aansluiting een betalingsachterstand.
En veel mensen dachten dat ik technische dienst was. Lieten ze mij binnen en moest ik naar het modem of tv kijken want die deed het niet
man man man wat een teringbaan was dat
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is verboden dat er zo'n lieve vrouw hier is
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt echt alle baantjes al gehad behalve paaldanseres, astronaut en cardioloog.
Ja ok die was wel erg slechtquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
of dan belde ik ergens aan en iemand zei dan eigenlijk gelijk ja. Dus ik das lekker in de pocketMaar dan moet ej dus dat adres ter plekke doorbellen om te kijken of er niet al een aansluiting is. Waren altijd mensen met al een aansluiting een betalingsachterstand.
En veel mensen dachten dat ik technische dienst was. Lieten ze mij binnen en moest ik naar het modem of tv kijken want die deed het niet
Zou met paaldansen beginnen want anders hangt er iets raars aan een paal te wapperen over 20 jaar.quote:
Ja sorry, ben niet zo goed op dreef vandaagquote:
Hoi @Crack_quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou met paaldansen beginnen want anders hangt er iets raars aan een paal te wapperen over 20 jaar.
ze heeft wel al achter een raam met rood lampje gewerkt?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt echt alle baantjes al gehad behalve paaldanseres, astronaut en cardioloog.
misschien ben ik wel een geboren cardioloog?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou met paaldansen beginnen want anders hangt er iets raars aan een paal te wapperen over 20 jaar.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
nou toen bleek casema niet mijn ding te zijn. Moest ik goede doel gaan verkopen. stichting de opkikker. Werden we ergens in een wijk gedropt. Ging paar weken goed tot dat ik op kantoor dus op mijn kop kreeg. Bleek een van mijn collega's dus contracten te hebben vervalst, betrapt te zijn en mij de schuld te hebben gegeven
![]()
werd ik door die oplichters ontslagen
Dan zit je nu een stuk beter.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
nou toen bleek casema niet mijn ding te zijn. Moest ik goede doel gaan verkopen. stichting de opkikker. Werden we ergens in een wijk gedropt. Ging paar weken goed tot dat ik op kantoor dus op mijn kop kreeg. Bleek een van mijn collega's dus contracten te hebben vervalst, betrapt te zijn en mij de schuld te hebben gegeven
![]()
werd ik door die oplichters ontslagen
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op woensdag 29 december 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien ben ik wel een geboren cardioloog?
Ik mag Adolf zeggen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spreek je Hitler trouwens uit als "Hitler" of "Hietler"
quote:
nou lijkt mij wat respectabeler dan aan de paalquote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in [ afbeelding ]
"Ja, klopt. Dat is een televisie.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
een keer oudere marokkaanse man. Die wist zijn geboorte datum niet. Bleek die ergens in een dorpje te zijn geboren waar ze dat niet bij hielden. Hij had ook geen handtekening maar wel een vingerafdrukquote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Ja, klopt. Dat is een televisie."
Ik moest hier hardop om giechelenquote:
Hietlerquote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ICH AUCH.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hier hardop om giechelen
Zie je wel, ik vind de uitspraak "Hitler" (vaak Belgen) erg raarquote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hietler
Zo wordt de naam ook wel geschreven namelijk: Hiedler of Hietler.
Dolfjequote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een keer oudere marokkaanse man. Die wist zijn geboorte datum niet. Bleek die ergens in een dorpje te zijn geboren waar ze dat niet bij hielden. Hij had ook geen handtekening maar wel een vingerafdruk
Alfred J. Kwakquote:
Belgen zijn sowieso erg raarquote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie je wel, ik vind de uitspraak "Hitler" (vaak Belgen) erg raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |