SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arreslee is klaar, blauwe huisje staat hier half afgebouwdquote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef FranticDJ het volgende: [..] die staat hier al weer in een doos voor volgend jaar
samen met de arrenslee
kopkluivenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ligt ergens te snavelen met Rose.
Bezoek van de kerstman?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef Goitske het volgende:
[..]
Arreslee is klaar, blauwe huisje staat hier half afgebouwd
Sowieso de kerstboom staat hier nog wel een week. Ik word zo blij van mijn kerstboom dit jaar![]()
![]()
Ja geloof het wel hij is zo leuk! Heb de eerste verdieping helemaal afquote:Op woensdag 29 december 2021 21:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bezoek van de kerstman?
Daar ben ik vanochtend aan begonnen
Glitter outfit. ❤️quote:Op woensdag 29 december 2021 21:12 schreef Goitske het volgende:
Ik heb alles klaar staan voor morgen, nog even m'n glitter outfit klaar leggen zit iedereen gek te maken op het werk om in een glitteroutfit te komen of op sjiek. Ze gaan het ook nog doen ook dus moet ik m'n woord ook houden
Nice. Ik vind het oplichtende kerstboompje erg leuk gedaan. Hier is de vloer af. Moet aan zakje 3 beginnen. Dus nog niet heel erg ver ermeequote:Op woensdag 29 december 2021 21:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja geloof het wel hij is zo leuk! Heb de eerste verdieping helemaal af
Was net nog mensen aan het mentionen in dtsquote:
Glitters zullen nog bestaan als de inktvissen, honden en kakkerlakken de dominante soort op Aarde zullen worden.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:12 schreef Goitske het volgende:
Ik heb alles klaar staan voor morgen, nog even m'n glitter outfit klaar leggen zit iedereen gek te maken op het werk om in een glitteroutfit te komen of op sjiek. Ze gaan het ook nog doen ook dus moet ik m'n woord ook houden
DTSquote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was net nog mensen aan het mentionen in dts
je bent zelf de hofleverancier van bosuien aan de Drentse Trollenkoningquote:
Buda is 8 miljoen keer beter en erudieter met taal en woorden dan jij dus snavelen = zoenen, helaas volle blaas.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf de hofleverancier van bosuien aan de Drentse Trollenkoning
Ik heb wel eens betere gezienquote:
ZEUR TOCH NIET MAN.quote:
Wat je niet wil horen als je je bh uit doet.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:22 schreef Haags het volgende:
[..]
ZEUR TOCH NIET MAN.
GET OUT.........
[..]
Wat je niet wil horen als je je bh uit doet.
Meestal krijg ik hele positieve uitingen als ik m'n beha uit doe.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:22 schreef Haags het volgende:
[..]
ZEUR TOCH NIET MAN.
GET OUT.........
[..]
Wat je niet wil horen als je je bh uit doet.
ja bij jou leunt en steunt alles op die dikke pens van je.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meestal krijg ik hele positieve uitingen als ik m'n beha uit doe.
Oh dud0r, vertel me meerquote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sowquote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef Haags het volgende:
[..]
ja bij jou leunt en steunt alles op die dikke pens van je.
Heb je niet m'n uitbuikplaatje gezien ?quote:
Kan er wel lekker mee klapperenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef Haags het volgende:
[..]
ja bij jou leunt en steunt alles op die dikke pens van je.
De wattesquote:Op woensdag 29 december 2021 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zelf de hofleverancier van bosuien aan de Drentse Trollenkoning
Neequote:Op woensdag 29 december 2021 21:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je niet m'n uitbuikplaatje gezien ?
Dit heb ik als ik mijn mankini uit trekquote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dan is het goei.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GRAPJE
IS CABARET
OM TE LACHE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |