Ik ben al de hele avond darts aan het kijken, maar toch maakt Gommers de beste 180.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:08 schreef Oliver23 het volgende:
Even de media erbij pakken na een avondje vrij:
De Jonge: ''2G invoeren om van lockdown af te komen''
De Jonge: ''Nog drie booster rondes nodig''
Gommers: ''Covid is een virus van niks, waar hebben we het over''
Gommers: ''De coronamaatregelen moeten voor jongeren geschrapt worden''
Scholen open, contactberoepen open, mogelijk sporten open, winkelen op afspraak, belofte dat horeca en normale winkels open kunnen bij de volgende versoepeling bij ‘goede cijfers’, indien 2G wordt doorgevoerd zelfs met een flink ruimere sluitingstijd.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wat verwachten we na 14 januari?
E.e.a daalt aan cijfers, dus misschien mag er weer wat meer.
Of ze zeggen dat de maatregelen werken en we nog beter maar even 3 weken langer door moeten bijten, omdat versoepelen risicovol is en eventuele versoepelingen in het voorjaar in gevaar brengt.
Zijn we voor april nog van 1,5 meter en mondkapje af?
Dit fragment. Haha wat een held Gommers. Wat een statement. Hij zegt het echt, corona is peanutsquote:
Corona is tenslotte peanuts. :pquote:Op woensdag 29 december 2021 22:31 schreef falling_away het volgende:
[..]
Wordt wel lastig het beleid van het kabinet te blijven verdedigen he, als zelfs conservatieve virologen uit het buitenland (die voorheen kritiek hadden over het te losse beleid) gaan zeggen dat dit huidige beleid te voorzichtig is
Mee eens. Het interview met Mona Keijzer (De Balie) was ook interessant. Hele beleid is gebaseerd op angst zaaien, angst, angst en nog eens angst. Begrijpelijk bij het zien van beelden van mensen die op de IC liggen maar voor het gros van de mensheid is de kans verwaarloosbaar dat ze op een IC belanden.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Johannes788 het volgende:
Gommers heeft wel gelijk vanavond. Corona is ook voor 99% van NL een virus van niks
''Meer capaciteit kan niet. Is niet binnen één dag geregeld en is te duur. Een dure lockdown doen we wel, kleine moeite toch? Beetje creatief denken''.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
[..]
1000x dit. En anders niks.
Dan nog.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit kan toch niet anders dan uit context zijn?
Hier het hele filmpje.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar als ervoor een half uur gesprek over Ebola is en het dan over Covid gaat is covid een virus van niks, maar Gommers zou er toch niet zomaar over beginnen? Indien ja, waarom zou hij dat doen? Het voelt zo uit context voor Gommersquote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dan nog.
Het is geen deepfake ofzo.
Nee. Hij zegt het echtquote:Op woensdag 29 december 2021 22:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
je hoeft niet eens op te nemen. En als je t wel doet en dan horen ze een trein: Is je broertje die train simulator speelt. Of ze horen een winkel: is je neefje die winkeltje aan t spelen is. Dat ze geluiden horen is 0 bewijs. Dan sturen ze een boa waarvoor je de deur niet verplicht open hoeft te doen (‘ik slaap’). Aka: er worden geen boetes uitgedeeld.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er zijn belteams. Een mannetje of 5. Die zijn getraind op het herkennen van achtergrondgeluiden.
Haha. Hahahahahahaha
Ik dacht eerst fake nieuws, maar hij heeft het wel gezegd?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over klimaat.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar als ervoor een half uur gesprek over Ebola is en het dan over Covid gaat is covid een virus van niks, maar Gommers zou er toch niet zomaar over beginnen? Indien ja, waarom zou hij dat doen? Het voelt zo uit context voor Gommers
Je moet de rest van de bevolking wel mee krijgen, dus dan inderdaad paniek zaaien met doem grafiekjes. Long Covid horror stories. Hameren op het nemen van boosters omdat het de transmissie sterk verminderd (terwijl de realiteit laat zien dat het iets helpt bij Omicron, maar al stukken minder - dat het voornamelijk nog helpt tegen een ernstig ziekteverloop), hameren op solidariteit, etc. Vooral niet toegeven dat een groot deel van de bevolking weinig te vrezen heeft en eigenlijk al twee jaar lang met beperkingen moeten leven om een minderheid te beschermen. En als je er vervolgens over klaagt dan moet je niet miepen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Mee eens. Het interview met Mona Keijzer (De Balie) was ook interessant. Hele beleid is gebaseerd op angst zaaien, angst, angst en nog eens angst. Begrijpelijk bij het zien van beelden van mensen die op de IC liggen maar voor het gros van de mensheid is de kans verwaarloosbaar dat ze op een IC belanden.
Peter van der Voort benadrukte dat ook weer eens; 3/4 is man, hoge leeftijd, overgewicht, onderliggende aandoeningen.
Mooi dat de man na 2 jaar eens uit zijn OMT betoog kruipt en de bevrijder rol aanneemt. Staat hem welquote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dan nog.
Het is geen deepfake ofzo.
Oh op die manier. Covid stelt niets voor in vergelijking tot de problemen met het klimaat. Ja, dat nuanceert de zaak wel ietsquote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over klimaat.
Reken je niet te rijk, weet bijna zeker dat hij binnen 2 maanden weer Co de Zwart uitroept bij een talkshow.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Mooi dat de man na 2 jaar eens uit zijn OMT betoog kruipt en de bevrijder rol aanneemt. Staat hem welTijd voor een reality check van Gommers
Onze nieuwe messias Gommers die op staat tegen het Ezeltje prikje sentiment in de samenleving/politiek. Ik pak de popcorn alvast.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh op die manier. Covid stelt niets voor in vergelijking tot de problemen met het klimaat. Ja, dat nuanceert de zaak wel iets
Wel grappig dat het filter van Gommers stuk is. Hij is (bijna) weg als voorzitter van NVIC en lijkt nu te denken: Joe, ik laat me niet meer monddood maken.
Interessant wat hierop gereageerd gaat worden.
En als we niet genoeg afstand houden, dan komen alle papa's, mama's, opa's en oma's in het ziekenhuis terecht.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je moet de rest van de bevolking wel mee krijgen, dus dan inderdaad paniek zaaien met doem grafiekjes. Long Covid horror stories. Hameren op het nemen van boosters omdat het de transmissie sterk verminderd (terwijl de realiteit laat zien dat het iets helpt bij Omicron, maar al stukken minder - dat het voornamelijk nog helpt tegen een ernstig ziekteverloop), hameren op solidariteit, etc. Vooral niet toegeven dat een groot deel van de bevolking weinig te vrezen heeft en eigenlijk al twee jaar lang met beperkingen moeten leven om een minderheid te beschermen. En als je er vervolgens over klaagt dan moet je niet miepen.
En Ebola.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh op die manier. Covid stelt niets voor in vergelijking tot de problemen met het klimaat. Ja, dat nuanceert de zaak wel iets
Wel grappig dat het filter van Gommers stuk is. Hij is (bijna) weg als voorzitter van NVIC en lijkt nu te denken: Joe, ik laat me niet meer monddood maken.
Interessant wat hierop gereageerd gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |