Volgende stap: invoering van 2G, samen met het (gedeeltelijk) opheffen van de lockdown.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
3 weken geleden werk ik nog uitgelachen toen ik zei dat je voor je groene vinkje iedere 3 maanden een prik moet. Het is zo voorspelbaar allemaal wat er gebeurd. Ezeltje…..prikje.
Big pharma bepaald.
Ja tis echt lachwekkend dit.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
3 weken geleden werk ik nog uitgelachen toen ik zei dat je voor je groene vinkje iedere 3 maanden een prik moet. Het is zo voorspelbaar allemaal wat er gebeurd. Ezeltje…..prikje.
Big pharma bepaald.
https://www.trouw.nl/binn(...)n-comeback~b480fb90/quote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Janssen is niveautje Helmond Sport.
Ik zou maar niet te hoog van de toren blazen met die pauper mRNA prikkenquote:Anders dan bij de andere vaccins beschermt een prik van de Nederlandse firma Janssen geleidelijk steeds iets beter tegen het coronavirus.
Meer de Duitsland dan. Hele wedstrijd kut spelen en scoren in de laatste minuutquote:Op woensdag 29 december 2021 21:46 schreef galantis het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/binn(...)n-comeback~b480fb90/
[..]
Ik zou maar niet te hoog van de toren blazen met die pauper mRNA prikken
En in Australië paradeert het leger door de straten. Dat het ergens anders nog idioter is dan hier wil niet zeggen dat het hier allemaal wel meevalt hè.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:47 schreef TLC het volgende:
In Rusland moet je vanaf vandaag als buitenlander verplicht iedere 3 maanden een rontgenfoto van je longen laten maken plus oneindig veel meer medische shit, zitten ze hier te zeiken om een prikje
Whehehe, ja machtig mooi.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Janssen is niveautje Helmond Sport.
Janssen zit straks gewoon op 100% bij de 25ste prikquote:Op woensdag 29 december 2021 21:46 schreef galantis het volgende:
Ik zou maar niet te hoog van de toren blazen met die pauper mRNA prikken
In Rusland laat je jezelf sowieso elk jaar doorlichten door een arts als health check.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:47 schreef TLC het volgende:
In Rusland moet je vanaf vandaag als buitenlander verplicht iedere 3 maanden een rontgenfoto van je longen laten maken plus oneindig veel meer medische shit, zitten ze hier te zeiken om een prikje
Maar als de ouders tegen vaccinaties waren, dan was dat ook ok, werd er weinig ophef over gemaakt, en was er geen sprake van het buitensluiten van de "ongevaccineerden".quote:Op woensdag 29 december 2021 21:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Mens stel je wat aan, als kind kreeg je waarschijnlijk al veel meer vaccinaties
Weinig. Winkelen op afspraak, misschien kappers open. Hopelijk de scholen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wat verwachten we na 14 januari?
E.e.a daalt aan cijfers, dus misschien mag er weer wat meer.
Of ze zeggen dat de maatregelen werken en we nog beter maar even 3 weken langer door moeten bijten, omdat versoepelen risicovol is en eventuele versoepelingen in het voorjaar in gevaar brengt.
Nee, zitten we nog jaren aan vast.quote:Zijn we voor april nog van 1,5 meter en mondkapje af?
Dat is hun manier van een diplomatieke rel uitvechten.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:47 schreef TLC het volgende:
Neuh, alles is na 14 januari sowieso kut, wat er ook beslist wordt.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef Pvt.Webster het volgende:
Of ze zeggen dat de maatregelen werken en we nog beter maar even 3 weken langer door moeten bijten, omdat versoepelen risicovol is en eventuele versoepelingen in het voorjaar in gevaar brengt.
Zijn we voor april nog van 1,5 meter en mondkapje af?
Anderhalf meter doen we al niet meer zo moeilijk over. Mondkapje is lastig te zeggen, denk dat als de cijfers gaan luwen mensen er gauw klaar mee zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ik denk dat we 1 april weer iets mogen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef Pvt.Webster het volgende:
ik ?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef Pvt.Webster het volgende:
Samen met “we sluiten niets uit” wel echt de next level dooddoeners in deze fase van de pandemie hè.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
We weten gewoon nog te weinig.
Wel voor de zekerheid ook je vierde prik halen in april voordat we alles weer opengooien, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik denk dat we 1 april weer iets mogen.
6 mensen thuis ontvangen en winkelen op afspraak.
We weten gewoon nog te weinig.
Basisscholen open.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dichte mist.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Samen met “we sluiten niets uit” wel echt de next level dooddoeners in deze fase van de pandemie hè.
- Niet essentiële winkels open op afspraak tussen 9:00 en 15:00 uur.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef Pvt.Webster het volgende:
- Scholen volledig openquote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef Pvt.Webster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |