11 September?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom is zoveel van die muziek uit de 2000’s die is blijven hangen eigenlijk zo depri?
Mensen uit de jaren ‘90, wat is er met jullie generatie aan de hand?
Omdat de vrolijke muziek over het algemeen teringslecht wasquote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom is zoveel van die muziek uit de 2000’s die is blijven hangen eigenlijk zo depri?
Mijn Spotify-muziekaura was 'rustig en neerslachtig'.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
Dat verpest het wel een klein beetje ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier moesten ze van de platenmaatschappij die schreeuwlelijk inhuren omdat het anders geen hit werd
edgy zijn was cool als tiener.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is geen sound of silence.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef Isorden het volgende:
Ergens hoor ik nu in mn achterhoofd...
Oh, ah, ah, ah, ah
Oh, ah, ah, ah, ah
Ik zou het oprecht niet wetenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
Fantastische kindertijd, en toen kwam het einde van de jaren 90 en groeiden we op en was het 1 doffe ellende in de wereld.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ja precies dat dus, ook op instrumentaal vlak mag een nummer best wat ademruimte hebben om bijvoorbeeld langzaam af te bouwen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit zo’n heerlijke afbouw. Maar ik hou ook van wall of sounds in outro’s, zo doen al die noosebandjes het ook
QFTquote:Op woensdag 29 december 2021 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fantastische kindertijd, en toen kwam het einde van de jaren 90 en groeiden we op en was het 1 doffe ellende in de wereld.
De generaties voor ons hebben de wereld naar de klote geholpen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
Keep the soul aliive..quote:Op woensdag 29 december 2021 21:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een van mijn favoriete albums, Boris - Flood, heeft een nummer van 80 minuten, en de laatste 20 minuten zijn alleen maar langzaam herhalende afbouw.
Klinkt saai, maar het is juist heerlijk ontspannend
Just abandoned myself is ook genotquote:Op woensdag 29 december 2021 21:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja precies dat dus, ook op instrumentaal vlak mag een nummer best wat ademruimte hebben om bijvoorbeeld langzaam af te bouwen.
Een van mijn favoriete albums, Boris - Flood, heeft een nummer van 80 minuten, en de laatste 20 minuten zijn alleen maar langzaam herhalende afbouw.
Klinkt saai, maar het is juist heerlijk ontspannend
Dat deden wij in de nineties dan beter. Het was ook niet per se goed, maar wel leukquote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de vrolijke muziek over het algemeen teringslecht was
Laatste dagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |