abonnement Unibet Coolblue
pi_202979799
Eerste keer dat ik video's van die Joeri zie :')

Arme kinderen
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 1 januari 2022 @ 18:01:26 #177
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202980335
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202981328
Shit, ze hebben het door…

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 januari 2022 @ 21:35:28 #179
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202983836
max en stefanie weggestuurd bij het binnenhof

twitter
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202984187
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[ twitter ]
Mooi weer _O- Echte strijders van OnrechtTV, wij gaan door waar andere stoppen!

-Jullie moeten hier weg
-Is dit geen openbaar terrein?
-Nee, dit is een veiligheidsrisicogebied, dus jullie moeten hier weg
-Nou ok, dan gaan we weer verder

Einde.
pi_202984282
Alvast present.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 21:51:05 #182
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_202984289
Aanwezig.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_202984325
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef Zipportal het volgende:
Alvast present.
Op het Museumplein? :P
pi_202984476
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 21:53 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Op het Museumplein? :P
Nee. :P
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 januari 2022 @ 22:01:37 #185
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202984581
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef Zipportal het volgende:
Alvast present.
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
Aanwezig.
:D
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202984880
Zouden ze morgen allemaal speciale pakken aanhebben vanwege de muggen van Bill Gates?

Trouwens nog zoiets debiels, want ja ze hebben weer wat nieuws.. op 1 van die extreem rechtse sites gelezen; de Spaanse griep van 1918 was ook allemaal een complot. Het is uitgebroken op een militaire basis in Kansas waar ze experimenteerde met vaccins, en dat is dus helemaal fout gegaan. Elke dode komt ook door die vaccins, alleen de mensen die het vaccin weigerde of niet hebben gekregen hebben het overleefd.
pi_202985016
Niburu, ook een fijne club, publiceerde in maart 2021 er al over, althans.. de verhalen van anderen. En ik kan niet terugvinden waar ik het vandaag las maar dit gaat nu dus rond in het wappierijk..

https://www.niburu.co/het(...)van-de-spaanse-griep

Het is allemaal een hoks en we gaan allemaal dood. Net als met de vaccins tegen polio, mazelen, etc.
pi_202985204
je zou hopen dat die groep wappies morgen dankzij Peter Pannekoek iets kleiner geworden is.
maar helaas, dat is naief. wappies hebben Peter Pannekoek na 10 minuten afgezet en zoals we het intussen kennen is dan die cabaretier diegene die het mis heeft. genoeg boze reacties gezien.

Wat Peter Pannekoek aangaf;
- als de overheid echt een chip in het vaccin had gekregen dan is dit het eerste ict-systeem van de overheid wat wel goed op tijd af is.
- de overheid kan nooit achter een groot complot zitten zonder dat het uitlekt. kijk naar vertrouwelijke stukken in de trein, de functie elders-affaire met kaag.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202985407
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
je zou hopen dat die groep wappies morgen dankzij Peter Pannekoek iets kleiner geworden is.
maar helaas, dat is naief. wappies hebben Peter Pannekoek na 10 minuten afgezet en zoals we het intussen kennen is dan die cabaretier diegene die het mis heeft. genoeg boze reacties gezien.

Wat Peter Pannekoek aangaf;
- als de overheid echt een chip in het vaccin had gekregen dan is dit het eerste ict-systeem van de overheid wat wel goed op tijd af is.
- de overheid kan nooit achter een groot complot zitten zonder dat het uitlekt. kijk naar vertrouwelijke stukken in de trein, de functie elders-affaire met kaag.
Over Pannekoek gesproken, zou hij het over Erik Groenedijk hebben gehad toen hij het had over de demonstrant die teleurgesteld is geraakt in de overheid na een verloren voogdijzaak?
pi_202985415
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
je zou hopen dat die groep wappies morgen dankzij Peter Pannekoek iets kleiner geworden is.
maar helaas, dat is naief. wappies hebben Peter Pannekoek na 10 minuten afgezet en zoals we het intussen kennen is dan die cabaretier diegene die het mis heeft. genoeg boze reacties gezien.

Wat Peter Pannekoek aangaf;
- als de overheid echt een chip in het vaccin had gekregen dan is dit het eerste ict-systeem van de overheid wat wel goed op tijd af is.
- de overheid kan nooit achter een groot complot zitten zonder dat het uitlekt. kijk naar vertrouwelijke stukken in de trein, de functie elders-affaire met kaag.
Plus de onlogica dat de overheid mensen die luisteren willen uitmoorden om een nieuwe start te maken met mensen die een hekel hebben aan de overheid in een totalitair regime naar Chinees model.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 januari 2022 @ 22:32:49 #191
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202985483
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Over Pannekoek gesproken, zou hij het over Erik Groenedijk hebben gehad toen hij het had over de demonstrant die teleurgesteld is geraakt in de overheid na een verloren voogdijzaak?
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202985757
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:18 schreef JohnWickPic het volgende:
Niburu, ook een fijne club, publiceerde in maart 2021 er al over, althans.. de verhalen van anderen. En ik kan niet terugvinden waar ik het vandaag las maar dit gaat nu dus rond in het wappierijk..

https://www.niburu.co/het(...)van-de-spaanse-griep

Het is allemaal een hoks en we gaan allemaal dood. Net als met de vaccins tegen polio, mazelen, etc.
Linkje gevolgd naar een volgend linkje waar de niburu-site beweert dat de familie Rockefeller van Joodse afkomst is.
Ach ja...... dat doen antisemieten eenmaal graag...
pi_202985905
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:40 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Linkje gevolgd naar een volgend linkje waar de niburu-site beweert dat de familie Rockefeller van Joodse afkomst is.
Ach ja...... dat doen antisemieten eenmaal graag...
Ja, een ding is wel duidelijk in het wappierijk, ze zijn er nog steeds niet helemaal unaniem over uit wie of welke organisatie er nu achter deze genocide zit. Trump is het iig niet, terwijl die hele zooi uitbrak toen hij nog het "mannetje" was.
pi_202986312
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Over Pannekoek gesproken, zou hij het over Erik Groenedijk hebben gehad toen hij het had over de demonstrant die teleurgesteld is geraakt in de overheid na een verloren voogdijzaak?
zou zomaar kunnen.

nog iets over Pannekoek; hij is ooit aangesproken door de wappie vrouw met rode jas, die omtzigt ooit achtervolgde en ging schreeuwen. die vrouw zei tegen Pannekoek dat hij voor de overheid werkte.
hij vertelde dat bij Dit was het nieuws.

dat is die 'djotta djotta wahe MK dash tien keer voor jou'-gekkie.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202986328
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 21:46 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Mooi weer _O- Echte strijders van OnrechtTV, wij gaan door waar andere stoppen!

-Jullie moeten hier weg
-Is dit geen openbaar terrein?
-Nee, dit is een veiligheidsrisicogebied, dus jullie moeten hier weg
-Nou ok, dan gaan we weer verder

Einde.
Ik vrees dat het stageverslag van vandaag minder positief uitpakt. Geen provocerende opmerkingen richting politie, geen dienstnummer gevraagd, geen arrestatie uitgelokt.
pi_202986371
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
zou zomaar kunnen.

nog iets over Pannekoek; hij is ooit aangesproken door de wappie vrouw met rode jas, die omtzigt ooit achtervolgde en ging schreeuwen. die vrouw zei tegen Pannekoek dat hij voor de overheid werkte.
hij vertelde dat bij Dit was het nieuws.

dat is die 'djotta djotta wahe MK dash tien keer voor jou'-gekkie.
Karin Maria
pi_202986446
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Over Pannekoek gesproken, zou hij het over Erik Groenedijk hebben gehad toen hij het had over de demonstrant die teleurgesteld is geraakt in de overheid na een verloren voogdijzaak?
Oppergek stond gisteren teleurgesteld in zichzelf te praten met zijn gele toverlantaarn bij de priklocatie in zijn woonplaats. Niemand wilde naar hem luisteren, zei hij. Toch wat zelfinzicht?
pi_202986936
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 23:03 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Oppergek stond gisteren teleurgesteld in zichzelf te praten met zijn gele toverlantaarn bij de priklocatie in zijn woonplaats. Niemand wilde naar hem luisteren, zei hij. Toch wat zelfinzicht?
Dat is toch diezelfde mafkees die met inferieure apparatuur en kennis "straling" stond te meten bij een 5G mast?
pi_202986946
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef JohnWickPic het volgende:
Karin Maria
ahhhh ja, dat mag de wappie van 't jaar zijn wat mij betreft.
zonder ook maar een schimpje schaamte laat ze de boel nog online staan ook

twitter


de overtreffende trap van knettergek is Karin-Maria Keser

dat lult maar over 'op eigen titel' omdat je dan geen juridisch instrument bent. godallejezus 8)7
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202986969
dit is trouwens diezelfde vrouw die werd staande gehouden met haar witte volkswagen up.
toen die auto doorzocht werd door agenten, zei ze tijdens het zoeken "he getver, al die negatieve energie aan mijn spullen. bah". daarna kwam die briljante brabbeltaal 'vervloeking', belediging of magische spreuk.
hahahaha :s)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')