quote:Op woensdag 29 december 2021 19:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet de Pippies eens voorzichtig naar boven dirigeren. Daar hoort ook een half uur Harry Potter voorlezen bij, dus ik ben even in absentis. Maar in gedachten hier!
ho ho, pas nou op met die cancel culture van tegenwoordig.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was het maar een kut nummer, dan konden we er nog wat mee
Ha die heb ik gister gekekenquote:
Heb ze allemaal nog op dvd/blu-ray.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ha die heb ik gister gekeken
Als je het maar opruimt.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb zin in komend uurtje
Moet jij weten.quote:
Zijn rechterkant, voor ons kijkers links.quote:
* OscarMopperkont had nog 100 euro aan Pathé thuis tegoed ofzoquote:Op woensdag 29 december 2021 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ze allemaal nog op dvd/blu-ray.
2x EDDIE (Van Halen & Iron Maiden).quote:Op woensdag 29 december 2021 19:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb zin in komend uurtje
Papa kan deze week niet voorlezen. Papa heeft een belangrijkere taak deze week.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet de Pippies eens voorzichtig naar boven dirigeren. Daar hoort ook een half uur Harry Potter voorlezen bij, dus ik ben even in absentis. Maar in gedachten hier!
Zo vangen onderdrukkende kolonisatoren inheemse Amerikanen bekt toch net wat minder lekkerquote:Op woensdag 29 december 2021 19:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ho ho, pas nou op met die cancel culture van tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |