Bill weet een geschikte bar!quote:Op woensdag 29 december 2021 19:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed idee! Het is ook een lekker kort liedje
ik heb eens een keer een video gezien dat het zeer revolutionair was hoe JPJ Bonham nabootste op de drums (octaaf op de snare etc) en het daardoor het nummer heel veel pit gaf. wel geinig dat dat soort basisdingen toendertijd blijkbaar zo revolutionair warenquote:
Jimquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het enige Led Zeppelin nummer dat te pruimen is
dit betwist ikquote:Op woensdag 29 december 2021 19:49 schreef PippenScottie het volgende:
Fergie, dat is echt de mooiste vrouw ooit
My humps had betere keus geweestquote:Op woensdag 29 december 2021 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
Schandalig dat deze erin staat. En dat ie hoger staat dan dat andere nummer van ze.
QFTquote:Op woensdag 29 december 2021 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
nee, deze hoeft niet. Alleen leuk na 15 bier
Ik ga binnenkort karaoke doen in een Gay bar geloof ik. We zullen zienquote:Op woensdag 29 december 2021 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij van de mannenliefde was
Let's do it let's do it let's do itquote:Op woensdag 29 december 2021 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
Schandalig dat deze erin staat. En dat ie hoger staat dan dat andere nummer van ze.
dat ook, veel te vaak gehoord.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer is echt helemaal naar de graftyfus gedraaid destijds.
Ik ben bang dat wij hier dan niet uit gaan komen. Ik heb Frank Visser alvast ingeschakeld.quote:
Koekoekquote:Op woensdag 29 december 2021 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
My humps had betere keus geweest
Nee ook dan nietquote:Op woensdag 29 december 2021 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
nee, deze hoeft niet. Alleen leuk na 15 bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |