Je zal als ouder maar kijken, omdat je er niet bij mag zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:26 schreef Salina het volgende:
Arme schaatsers die nu rijden en geen airtime krijgen.
Dat zou wel echt schunnig zijn... ik hoop maar dat het de rit is om de tijdwaarneming te testen.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:24 schreef Remco het volgende:
Het lijkt nu alsof ze gewoon de eerste rit willen missen.
18u23 eerste ritquote:Op woensdag 29 december 2021 18:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat zou wel echt schunnig zijn... ik hoop maar dat het de rit is om de tijdwaarneming te testen.
https://liveresults.schaa(...)etition/9/start-listquote:Op woensdag 29 december 2021 18:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat zou wel echt schunnig zijn... ik hoop maar dat het de rit is om de tijdwaarneming te testen.
Annette Nysquote:Op woensdag 29 december 2021 18:26 schreef Marcoss het volgende:
"Er zijn meer kanshebbers dan plekken"
Annette zoekt de grenzen op
Nee ik hoorde alweer een bel, dus ze vinden het geleuter dus belangrijker bij de NOS. Daar snap ik bij een OKT geen ene ruk van.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:28 schreef Aguero het volgende:
[..]
https://liveresults.schaa(...)etition/9/start-list
Het zou maar je dochter zijn.
Die kijken vast via de NOS livestream?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Er zijn familie en vrienden met spullen aan het gooien momenteel.
Sportprogramma he? Dan moet je vooral gelul uitzenden als er sport is. Dat is toch volkomen logisch.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee ik hoorde alweer een bel, dus ze vinden het geleuter dus belangrijker bij de NOS. Daar snap ik bij een OKT geen ene ruk van.
Daar zie je hetzelfde toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:29 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Die kijken vast via de NOS livestream?
Was ook geleuter.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:29 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Die kijken vast via de NOS livestream?
Oh, ik dacht dat ze dat daar niet deden. Maar dan is het wel frustrerend inderdaad, als het gewoon nergens te zien is.quote:
Cees-Rein, zonder twijfel.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wie is een groter fenomeen qua pieken? Jac of Cees-Rein?
Ik verwacht idd dat A. de Jong het gaat winnen.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor wie gaan jullie? Ik denk
1. De Jong
2. Leerdam
3. Schouten
Maar ook zuigen?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:36 schreef DeeBee het volgende:
Annette kan goed blazen #luchtcirculatie
Die wordt 12e ofzoquote:Op woensdag 29 december 2021 18:36 schreef AgnesGru het volgende:
Gun Ter Mors ook wel een ticket. Maar vrees dat ze het niet gaat redden.
Kjeld Powerquote:
Wordt vermeld door Hersman nu.quote:
Het was nu overigens wel terecht.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:44 schreef Remco het volgende:
[..]
Hij gaat dat straks bij Wust nog een keer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |