Oh liedjes.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kate met dr Bush heeft toch wel een paar prachtige liedjes
Toen ik nog in de horeca werkte had ik een dagelijkse routine met het openen van het restaurant. En als ik dan de muziek aanzette begon ik bijna altijd met Lemon Treequote:Op woensdag 29 december 2021 18:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Limoenen bomen zijn beter uiteraardmaar die van Fools Garden is wel
![]()
Is dat de Baron uit Bassie & Adriaan?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die wietnamen van tegenwoordig worden steeds gekker.
wist je dat aad van toor een tijdje de baron heeft gespeelt en Bassie vlugge japie isquote:Op woensdag 29 december 2021 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat de Baron uit Bassie & Adriaan?
Lyricsgenot.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:40 schreef Gretzl het volgende:
Kate![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
'CAUSE EVERY TIME IT RAINS
YOU'RE HERE IN MY HEAD
LIKE THE SUN COMING OUT
OOH, I JUST KNOW THAT SOMETHING GOOD IS GONNA HAPPEN
I DON'T KNOW WHEN
BUT JUST SAYING IT COULD EVEN MAKE IT HAPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha leuk is dat als een nummer je naar een bepaalde tijd terug kan brengenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen ik nog in de horeca werkte had ik een dagelijkse routine met het openen van het restaurant. En als ik dan de muziek aanzette begon ik bijna altijd met Lemon Tree
Jaquote:Op woensdag 29 december 2021 18:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wist je dat aad van toor een tijdje de baron heeft gespeelt en Bassie vlugge japie is
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was echt even flabbergasted toen ik erachter kwam, wist het best lang nietquote:
Hij lijkt er wel opquote:Op woensdag 29 december 2021 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jep.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha leuk is dat als een nummer je naar een bepaalde tijd terug kan brengen
Horeca? wat is dat?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen ik nog in de horeca werkte had ik een dagelijkse routine met het openen van het restaurant. En als ik dan de muziek aanzette begon ik bijna altijd met Lemon Tree
Wat een rare manquote:Op woensdag 29 december 2021 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij lijkt er wel op![]()
Dit is die van de Body Snatchers.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |