Sorry dat was een grapje...quote:
Niet bij het zwembad hoor.. In deze topic reeks.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ze je bij het zwembad al Dirty Diana noemen zou ik toch even gaan douchen.
Uhm, okequote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef Sabata het volgende:
Eri gfaat idd iets fouds (met mijnn toetsenboord, blijven letters hangenn)
Vraag Dago om tips.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef Sabata het volgende:
Eri gfaat idd iets fouds (met mijnn toetsenboord, blijven letters hangenn)
Favoriete album van het jaar was Arlo Parks hier, overigens.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De dubbel Thunder/Wildflower Wildfire is denk ik wel haar beste doppelspiel, wat een genot.
*noteertquote:Op woensdag 29 december 2021 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Favoriete album van het jaar was Arlo Parks hier, overigens.
Oké, ik zal het even op de agenda zetten. Dan vergeten we het nietquote:Op woensdag 29 december 2021 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goeie vraag. Hier ging iets mis.
Ik ga dit overleggen bij de volgende teamvergadering.
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij denken wel aan jullie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wrijf het er maar inMake love, not war ☮![]()
Enige goede Spinvis nummer
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Dat duurde langquote:Op woensdag 29 december 2021 17:53 schreef Dagoduck het volgende:
Isorden met een andere UI. Ik raak in de war."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Die stem van Spinvis rubs me the wrong way. Een soort omgekeerde AMSR. Zo vreselijk.Koel en donker bewaren![]()
Spinvis de pinvis|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Ik kan hier niks mee.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:quote:Op woensdag 29 december 2021 17:53 schreef MTheBassman het volgende:
gelukkig weet ik dat dit spinvisal besprokenquote:"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ik denk niet dat ik dit ken"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Gefeliciteerd met de snelste zijnquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ver gereisd, hard gelachen, diep gedoken, teruggekomen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Nee, dit kan niet.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hier kan ik dus niks meeHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:53 schreef MTheBassman het volgende:
gelukkig weet ik dat dit spinvisAl besprokenquote:![]()
Was nog bezig met andere reacties eerst.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zeg je dit tijdens liedjes als ze het refrein herhalen?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik ook niet, en ik hou van Spinvisquote:Op woensdag 29 december 2021 17:53 schreef ok01 het volgende:
Oh ik ga hiervoor gehaat worden
Ik heb hier niet zoveel mee
I'm not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Staat Eefje de Visser er al in?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:53 schreef ok01 het volgende:
Oh ik ga hiervoor gehaat worden
Ik heb hier niet zoveel mee
Haters can be so lame and vicious
Welke vind jij lekker? De mojito is ook lekker.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar maak je me gelukkig niet jaloers mee. Vies drankje.Make love, not war ☮![]()
Ik ben dit nummer bij elke editie van de Top 2000 meer gaan waarderen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ben door de kamer aan het dansen met mijn cavias.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:54 schreef Guanabana het volgende:
Afschuwelijk, maar ik hoop dat @:Mani89 ervan geniet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit vind je geweldig of verschrikkelijk, een tussenweg is er niet.
Nou ja, ik vind het zelf wel aardig.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
SpinvisN1Fanquote:Op woensdag 29 december 2021 17:54 schreef Guanabana het volgende:
Afschuwelijk, maar ik hoop dat @:Mani89 ervan geniet.![]()
*quote:Al besprokenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Je kan zeggen wat je wil, maar als Bløf dit had gemaakt, waren we hier collectief overheen aan het schijten.![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Straks lopen ze weg... KOM TERUGquote:Op woensdag 29 december 2021 17:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben door de kamer aan het dansen met mijn cavias.![]()
Ik hoor liever Club Bizarre.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ga zo eten dus maar een vast het volgend uur bespreken:
U2 wel leuk, De volgende twee hoeven niet, en dan een prima uur tot en met de afsluiter Vangelis
Un dann rettet kein Kavallerie,
Niet erop gaan staan, daar schijnen ze niet tegen te kunnenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben door de kamer aan het dansen met mijn cavias.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik Wil Alleen Maar Zwemmen vind ik een oke nummer.
Voor de rest, nee. Die manier van zijn stem gebruiken, zijn accent of wat het is, kan niet.Koel en donker bewaren![]()
Doe ik nu ookquote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar als Bløf dit had gemaakt, waren we hier collectief overheen aan het schijten.Haters can be so lame and vicious
Briljant liedjeLife lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Een van de tientallen evergreens van Spinvisquote:.
![]()
Cover van Mart?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Guanabana het volgende:
Voor de rest, nee. Die manier van zijn stem gebruiken, zijn accent of wat het is, kan niet.![]()
![]()
Dan vonden we het de wesp op de Top 2000-taart.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar als Bløf dit had gemaakt, waren we hier collectief overheen aan het schijten.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
ach joh, dit droomt wel lekker weg. Niks mis mee
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
QFTquote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah kijk, het is Bløf voor hipsters.![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar als Bløf dit had gemaakt, waren we hier collectief overheen aan het schijten.![]()
Ronnie gaat naar huisquote:
Club Insomnia
Trein vuur dageraad
Niet vandaag
de grote zon♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Maar Blof had dit nooit gemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar als Bløf dit had gemaakt, waren we hier collectief overheen aan het schijten.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar als Bløf dit had gemaakt, waren we hier collectief overheen aan het schijten.Ja hallo, dit is zo bedacht. Bløf weet van zichzelf niet wat ze doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah kijk, het is Bløf voor hipsters.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nu toch ook?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar als Bløf dit had gemaakt, waren we hier collectief overheen aan het schijten.Un dann rettet kein Kavallerie,
In Bacardi Lemon?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Guanabana het volgende:
Voor de rest, nee. Die manier van zijn stem gebruiken, zijn accent of wat het is, kan niet.-XOXO-![]()
Ja dit liedje is wel hardgelachHaters can be so lame and vicious
Graag met STILSTANDquote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Had Spinvis dat ook maar niet gedaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Blof had dit nooit gemaakt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Dit live GENOT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Heb je ook Impactmemes gemaakt om Spinvis' lyrics kracht bij te zetten?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een van de tientallen evergreens van Spinvis.
![]()
![]()
Vreseijke stem heeft iequote:For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Kom op kom opquote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Guanabana het volgende:
Voor de rest, nee. Die manier van zijn stem gebruiken, zijn accent of wat het is, kan niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zo etenstijd.
Laters!Un dann rettet kein Kavallerie,
War on Spinvis.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:56 schreef MTheBassman het volgende:
ach joh, dit droomt wel lekker weg. Niks mis mee|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hij maakt gewoon goeie muziekquote:Op woensdag 29 december 2021 17:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Spinvis heeft opvallend veel fans hier.I'm not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Ben jij ook iemand die van fluister-ASMR en dat soort dingen houdt?quote:Koel en donker bewaren![]()
En Staan.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee met, of met, of, nee, of anders.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
29 december 18.00-19.00 uur
594 I Will Follow (Live) U2
593 Video Games Lana Del Rey
592 Lullaby The Cure
591 One Step Beyond Madness
590 Voulez-Vous ABBA
589 Rosanna Toto
588 A Different Corner George Michael
587 Cloudbusting Kate Bush
586 Conquest Of Paradise Vangelis
585 Castle On The Hill Ed Sheeran
584 Feel Good Inc. Gorillaz♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Trein Vuur Dageraad is toch wel een van de mooiste Nederlandstalige nummers ooit.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
594 I Will Follow (Live) U2![]()
593 Video Games Lana Del Rey![]()
592 Lullaby The Cure![]()
![]()
![]()
591 One Step Beyond Madness![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
590 Voulez-Vous ABBA![]()
589 Rosanna Toto![]()
![]()
588 A Different Corner George Michael![]()
587 Cloudbusting Kate Bush![]()
586 Conquest Of Paradise Vangelis![]()
585 Castle On The Hill Ed Sheeran![]()
584 Feel Good Inc. Gorillaz![]()
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Alleen als Spinvis het doet.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die van fluister-ASMR en dat soort dingen houdt?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: