SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te ver weg, breng hem maar bij mijquote:Op woensdag 29 december 2021 17:23 schreef Ama het volgende:
Voor iedereen die roept dat het zielig is, kom volgende keer maar weghalen. Zat echt in een kier van de deurpost dus kon hem ook niet met een glas pakken.
Hehe herkenbaarquote:Op woensdag 29 december 2021 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk vooral naar die staart. dan snap je dat dit dik 40 foto's gekost heeft
Aah schatjequote:Op woensdag 29 december 2021 17:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar
[ afbeelding ]
Dit was die van ons, helaas overleden
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar
[ afbeelding ]
Dit was die van ons, helaas overleden
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga ik ook zo doen eerst eten en douchen
Nu pas?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als in, alle afleveringen gezien
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop met alles een beetje achter
Dat is nou de Achterhoek, daar maakt het niet uit of je met stront aan je vingers je brood eet.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
kijk een programma waar die siswet in voorkomt. Haar familie is trots op haar Oma ookOma vind het mooi zegt ze
![]()
Geen kermissen; slecht pensioen. Ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
kijk een programma waar die siswet in voorkomt. Haar familie is trots op haar Oma ookOma vind het mooi zegt ze
![]()
ik was mijn overgebleven familie uitgeschopt denk ikquote:Op woensdag 29 december 2021 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen kermissen; slecht pensioen. Ik begrijp het wel.
Die heb ik ook gezien. Moeder van Ferry wat er iets minder gelukkig me.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:44 schreef bitterbal het volgende:
programm van die ferry over onlyfans
Geen Marokkanen of andere drugsverslaafden om af te werken want lockdown.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen kermissen; slecht pensioen. Ik begrijp het wel.
Ik zou me kapot schamen voor familie als ik dat zou doenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:44 schreef Ama het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mijn vader trots zou zijn.
ja dat ze geen vreselijk mocht zeggenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien. Moeder van Ferry wat er iets minder gelukkig me.
zoek dat interview eens op bij spuiten en slikken op YouTube..quote:Op woensdag 29 december 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
![]()
het is een leuke meid wel
Ik ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen voor familie als ik dat zou doen
ja dat heeft die siswet dus totaal niet. Vind het wel stoer van haarquote:Op woensdag 29 december 2021 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen voor familie als ik dat zou doen
'ik ben zo trots dat mijn dochter een watermeloen in haar anjer kan douwen'quote:Op woensdag 29 december 2021 17:44 schreef Ama het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mijn vader trots zou zijn.
ik neem haar een keer meequote:Op woensdag 29 december 2021 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was mijn overgebleven familie uitgeschopt denk ik
Die moest wat om zijn favoriete hobby te bekostigen.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ze geen vreselijk mocht zeggen![]()
Ja vind ferry niet zon leuke jongen.
als je goed zoekt zijn er filmpjes waarbij ze dit ding er al in parkeert..quote:Op woensdag 29 december 2021 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik neem haar een keer mee
[ afbeelding ]
nee ik ook niet maar ze verdient dus tot de 40 en 60 duizend euro per maand met dat only fansquote:Op woensdag 29 december 2021 17:46 schreef Ama het volgende:
Ze is niet lelijk maar ik vind dit persoonlijk echt totaal niet sexy ofzo.
geld maakt niet gelukkigquote:Op woensdag 29 december 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ook niet maar ze verdient dus tot de 40 en 60 duizend euro per maand met dat only fans
krijg er geen halfje van iigquote:Op woensdag 29 december 2021 17:46 schreef Ama het volgende:
Ze is niet lelijk maar ik vind dit persoonlijk echt totaal niet sexy ofzo.
Later kan ze niks meer binnen houden. Zit je dan met je geld.quote:
Ontlasting ophouden gaat dan weer wat minder goed.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:47 schreef UitStraling het volgende:
Maar ze kan in ieder geval haar eigen broek ophouden met haar IQ van <80 en dat valt niet van iedere zinneloze te zeggen.
ach..quote:Op woensdag 29 december 2021 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Later kan ze niks meer binnen houden. Zit je dan met je geld.
Al schijt ze haar broek dagelijks vol.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ontlasting ophouden gaat dan weer wat minder goed.
Maar het helpt welquote:
Ja en later is dat gewoon dus helemaal.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach..
als je haar op de rug slaat komt de halve voedselbank er uit vallen
In niches valt het geld te verdienen. En ze doet graag verzoekjes dus dan zijn die zweterige lui al helemaal in hun nopjes.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
krijg er geen halfje van iig
vind dat kpd topic wel vrij fascinerend
van die zweterige lui die echt serieus fan zijn..
truequote:Op woensdag 29 december 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In niches valt het geld te verdienen. En ze doet graag verzoekjes dus dan zijn die zweterige lui al helemaal in hun nopjes.
Haar top tokenschenker heeft 50k tokens er in gestoken. Dat is meer dan 5 ruggenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In niches valt het geld te verdienen. En ze doet graag verzoekjes dus dan zijn die zweterige lui al helemaal in hun nopjes.
kermis volk ¯\_(ツ)_/¯quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef Ama het volgende:
Je zou als vader op maandagochtend maar bij het koffiezetapparaat staan en dat je ineens hoort 'wat ik afgelopen weekend toch zag in een filmpje... -en dan details-'. Wat moet dat ongemakkelijk zijn.
Zo denkt mijn vader niet denk ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, beter dan handje ophouden.
Las laatst een artikel over mannen die voor duizenden euro’s geld geven aan “vriendinnen” op dating sites.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haar top tokenschenker heeft 50k tokens er in gestoken. Dat is meer dan 5 ruggen
Omdraaien en vragen hoeveel tokens ze betaald hebben om je dochter te steunen bij haar ondernemingquote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef Ama het volgende:
Je zou als vader op maandagochtend maar bij het koffiezetapparaat staan en dat je ineens hoort 'wat ik afgelopen weekend toch zag in een filmpje... -en dan details-'. Wat moet dat ongemakkelijk zijn.
Dat is helemaal sad. Bij deze chick weet je nog bij wie het terecht komt.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las laatst een artikel over mannen die voor duizenden euro’s geld geven aan “vriendinnen” op dating sites.
Ik snap dat niet. Maar ik heb dan ook geen stapels geld te bestedenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las laatst een artikel over mannen die voor duizenden euro’s geld geven aan “vriendinnen” op dating sites.
Was laatst in het nieuws, maar ook een keer gezien op tv gezien zo,n opaatje waarbij al zijn spaargeld was afgetroggeldquote:Op woensdag 29 december 2021 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde dezelfde opmerking maken maar hield me inquote:
Die zitten er op Fok! ook een stelletje.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eenzaam en goedgelovigquote:
Ik wil best wat achter laten voor m'n kind, als die het verdient. Als die gaat zitten wachten met z'n handje omhoog tot ik omval zal ik het tot de laatste cent uitgeven voordat ik de kist in duikquote:Op woensdag 29 december 2021 17:57 schreef Karzai het volgende:
Ja zijn vaak ziek en alleen , zijn kinderen waren woest, .Weg erfenis! Ja had e maar wat vaker langs moeten komen
Denk eerder gewoon lelijke sjappies met psychiatrische afwijkingen, soms komt er hier ook wel eens wat volk van het trekvogelclubje om het hoekje kijken.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:57 schreef Karzai het volgende:
Ja zijn vaak ziek en alleen , zijn kinderen waren woest, .Weg erfenis! Ja had e maar wat vaker langs moeten komen
Vond je het niet knap?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:45 schreef Ama het volgende:
Zag een keertje dat ze drie vuisten in haar reet had. Toen wist ik wel genoeg.
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is helemaal sad. Bij deze chick weet je nog bij wie het terecht komt.
Dat zeg ik ook over Usain Bolt.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft de hele dag om te trainen. Wij moeten gewoon werken.
ies raciesquote:Op woensdag 29 december 2021 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook over Usain Bolt.
Ok dan, je moet ook een beetje aanleg en talent ervoor hebben.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook over Usain Bolt.
Kan je tijdens het werk toch doen. Met thuiswerken ziet niemand dat je je anus aan het oprekken bentquote:Op woensdag 29 december 2021 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft de hele dag om te trainen. Wij moeten gewoon werken.
tenzij je stripper bentquote:Op woensdag 29 december 2021 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je tijdens het werk toch doen. Met thuiswerken ziet niemand dat je je anus aan het oprekken bent
Uitbreiding van de act. Kan je het op daarop gooien en cursus kosten declarerenquote:
Het is altijd feest hierquote:
Leg dat maar uit aan je belastingcontroleurquote:Op woensdag 29 december 2021 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uitbreiding van de act. Kan je het op daarop gooien en cursus kosten declareren
Kan me toch maar moeilijk voorstellen dat de meeste daar gelukkig van worden.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:10 schreef Karzai het volgende:
gewoon zzp eigen baas, achter de computer
Nu klink je alsof je 60 bent.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:09 schreef Karzai het volgende:
Levert meer op dan de peepshow van vroegah, weet ik nog wel die cabines op de wallen waar je een muntje in moest gooien.Sexwerkers zijn er wel op vooruit gegaan
Misschien is hij dat ook welquote:
Genoeg mensen met "normaal" werk die ook niet echt gelukkig zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan me toch maar moeilijk voorstellen dat de meeste daar gelukkig van worden.
Nog steeds helaas wel veel mistandenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:09 schreef Karzai het volgende:
Levert meer op dan de peepshow van vroegah, weet ik nog wel die cabines op de wallen waar je een muntje in moest gooien.Sexwerkers zijn er wel op vooruit gegaan
Sowieso dat denk ik bij de meeste sekswerkers. Het is niet dat je je klant op aantrekkelijkheid uit kiest want dan zou je weinig verdienen. En hoeveel je ook van seks houdt kan me niet voorstellen dat je blij wordt van alles. Betaald vast leuk maar of dat het waard isquote:Op woensdag 29 december 2021 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan me toch maar moeilijk voorstellen dat de meeste daar gelukkig van worden.
Normaal werk levert meestal geen soa op of een uitgelubberde anusquote:Op woensdag 29 december 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen met "normaal" werk die ook niet echt gelukkig zijn.
kan er hier in de ksc wel een paar aanwijzenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaa positief bericht![]()
6 MINUTEN GELEDEN
WHO-baas optimistisch over 2022
De Wereldgezondheidsorganisatie is hoopvol dat het ergste van de coronapandemie in 2022 achter de rug zal zijn. WHO-baas Tedros Adhanom Ghebreyesus zei in een persbijeenkomst optimistisch te zijn dat volgend jaar het jaar kan zijn waarin de acute fase van de pandemie over kan zijn.
De WHO maakt zich nog wel zorgen over de omikronvariant die wereldwijd steeds meer om zich heen grijpt. Gecombineerd met de deltavariant kan omikron voor een golf aan besmettingen zorgen, zei Tedros. Ook benadrukte de WHO-baas nogmaals dat het eerlijk verdelen van vaccins over landen wereldwijd de sleutel tot het einde van de pandemie blijft.
Landen hebben volgens hem de doelstellingen van het aantal te doneren vaccins aan armere landen grotendeels niet gehaald. Als er al gedoneerde vaccins aankwamen, waren ze bijna over de datum, zegt Tedros. Dat het doel om 40 procent van de wereldbevolking dit jaar te vaccineren niet is gehaald, is volgens hem een schande. "Het kost levens en het geeft het virus de kans om ongecontroleerd te blijven circuleren en muteren."
moet nu aan Borat denkenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Normaal werk levert meestal geen soa op of een uitgelubberde anus
Wat doe ik verkeerd dan dat ik dat wel hebquote:Op woensdag 29 december 2021 18:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
minder kracht zetten bij het drukkenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd dan dat ik dat wel heb
In Engeland willen ze er na Pasen klaar mee zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
De Wereldgezondheidsorganisatie is hoopvol dat het ergste van de coronapandemie in 2022 achter de rug zal zijn. WHO-baas Tedros Adhanom Ghebreyesus zei in een persbijeenkomst optimistisch te zijn dat volgend jaar het jaar kan zijn waarin de acute fase van de pandemie over kan zijn.
De WHO maakt zich nog wel zorgen over de omikronvariant die wereldwijd steeds meer om zich heen grijpt. Gecombineerd met de deltavariant kan omikron voor een golf aan besmettingen zorgen, zei Tedros. Ook benadrukte de WHO-baas nogmaals dat het eerlijk verdelen van vaccins over landen wereldwijd de sleutel tot het einde van de pandemie blijft.
Landen hebben volgens hem de doelstellingen van het aantal te doneren vaccins aan armere landen grotendeels niet gehaald. Als er al gedoneerde vaccins aankwamen, waren ze bijna over de datum, zegt Tedros. Dat het doel om 40 procent van de wereldbevolking dit jaar te vaccineren niet is gehaald, is volgens hem een schande. "Het kost levens en het geeft het virus de kans om ongecontroleerd te blijven circuleren en muteren."
Minder dingen in je reet stoppen en minder rond neuken is meestal de oplossingquote:Op woensdag 29 december 2021 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd dan dat ik dat wel heb
Oh. Dus het is niet de bedoeling het er als een hockey puck uit te krijgen en de barsten in het porselein te schietenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
minder kracht zetten bij het drukken
Wijzen is onbeleefd.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan er hier in de ksc wel een paar aanwijzen
Sommige mensen op FOK! voelen zich anders wel eens genaaid door hun werk.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het door m'n werk kwamquote:Op woensdag 29 december 2021 18:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Minder dingen in je reet stoppen en minder rond neuken is meestal de oplossing
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:26 schreef Karzai het volgende:
Maar ik ben aan het eten! dus nu even niet!
[ afbeelding ]
oh das wel erg liefquote:Op woensdag 29 december 2021 18:25 schreef Goitske het volgende:
De arts waarvoor ik werk stond vanmorgen hier aan de deur om kwart voor 8 (zal wel gedacht hebben ze heeft kinderen die is wel wakker) met een cadeautje voor mij als bedankje voor het afgelopen jaar
Nee rond neuken is hiervoor meestal de schuldigequote:Op woensdag 29 december 2021 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het door m'n werk kwam
Ze waardeert altijd echt wat ik doe en zegt dat ook echt wel, ze is enorm chaotisch maar we zijn wel een goed team samen en ik krijg ook de vrijheid van haar om alles te doenquote:
Maar die staan niet met hun ster open op het internet.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere kipburger gemaakt met een salade.
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 29 december 2021 18:27 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee rond neuken is hiervoor meestal de schuldige
ga je nog wandelen? Het regentquote:Op woensdag 29 december 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het wel tijd voor een kopje koffie.
Mja, ik moet vanavond boodschappen doen. Dan kan ik kiezen tussen een AH waar ik praktisch naast woon en een AH een stuk verder weg. Weet nog niet welke ik kiesquote:Op woensdag 29 december 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je nog wandelen? Het regent
moet je veel kopen?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik moet vanavond boodschappen doen. Dan kan ik kiezen tussen een AH waar ik praktisch naast woon en een AH een stuk verder weg. Weet nog niet welke ik kies
Selderijquote:Op woensdag 29 december 2021 18:47 schreef Karzai het volgende:
Ik heb nog een halve bos selderij een 750 gram wortels over
kijkquote:Op woensdag 29 december 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik moet vanavond boodschappen doen. Dan kan ik kiezen tussen een AH waar ik praktisch naast woon en een AH een stuk verder weg. Weet nog niet welke ik kies
Ja maar in de .xls van Jaap ziet Hugo dat dit niet klopt. Dus daarom doen we voor de zekerheid de lockdown tot eind 2022. Gewoon voor de zekerheid. Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar in de .xls van Jaap ziet Hugo dat dit niet klopt. Dus daarom doen we voor de zekerheid de lockdown tot eind 2022. Gewoon voor de zekerheid. Je weet maar nooit.weer lekker positief positievoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je ook al zon elektrische karzai?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:52 schreef Karzai het volgende:
geen toetje helaas, heb ik expres gedaan. zo maar een serietje kijken vander een dekentje op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaap die zijn hightech .ppt maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meeste groenten vind ik wel lekker, maar bleekselderij trek ik gewoon nietquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:53 schreef Modus het volgende:
Jaap die zijn doemscenario doorrekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaap die zijn hightech .ppt maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee geen electrischequote:Op woensdag 29 december 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je ook al zon elektrische karzai?
wil je geen warme bips?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee geen electrischegewone is warm genoeg
Door de saus proef je er niet zoveel vanquote:Op woensdag 29 december 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste groenten vind ik wel lekker, maar bleekselderij trek ik gewoon niet
Aaawquote:Op woensdag 29 december 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Had je het heel fijn gesneden? Vind het altijd zo irritant hard blijvenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Door de saus proef je er niet zoveel van
Lekker passief-agressiefquote:Op woensdag 29 december 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat ik deze trui ga bestellen voor op het werk
https://www.amazon.com/UG(...)%2Caps%2C252&sr=8-85
ja in kleine blokjesquote:Op woensdag 29 december 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je het heel fijn gesneden? Vind het altijd zo irritant hard blijven
Ik heb deze al besteld voor mijn laatste weken bij mijn oude baas.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat ik deze trui ga bestellen voor op het werk
https://www.amazon.com/UG(...)%2Caps%2C252&sr=8-85
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb deze al besteld voor mijn laatste weken bij mijn oude baas.
https://www.amazon.com/dp(...)TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ==
Dat zal ook helpen ja, qua smaak is het niet zo spannend, is vooral de structuur die zo vervelend is.quote:
quote:
Echt enorm dringend. Zoek de schuilkelders op!quote:Op woensdag 29 december 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
pushbericht van samsung daily news app
kabinet houdt rekening met 3 boosterrondjes in 2022
Mis je je oude mede-bewoners?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
@ Topictitel
Net Chinees gegeten bij de vorige woonplek. was lekker en gezellig
Neequote:Op woensdag 29 december 2021 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mis je je oude mede-bewoners?
Gewoon elke dag boosteren voor alle zekerheid.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
pushbericht van samsung daily news app
kabinet houdt rekening met 3 boosterrondjes in 2022
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon elke dag boosteren voor alle zekerheid.
Ook niet. Maar ik mis de anderen niet...quote:Op woensdag 29 december 2021 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Heb je nu leukere buren dan?
Iedereen aan de Chinees!quote:Op woensdag 29 december 2021 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
@ Topictitel
Net Chinees gegeten bij de vorige woonplek. was lekker en gezellig
Okéquote:Op woensdag 29 december 2021 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet. Maar ik mis de anderen niet...
Ik moet ook nog paar dagen wachten.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen aan de Chinees!
Behalve @:goitske
ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2021 19:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen aan de Chinees!
Want nieuws kun je alleen binnenkrijgen via een telefoonmerkapp?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen aan de Chinees!
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Want nieuws kun je alleen binnenkrijgen via een telefoonmerkapp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee omdat je mijn samsung daily app uitlachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik gewoon netjes wacht tot volgend jaarquote:Op woensdag 29 december 2021 19:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen aan de Chinees!
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen aan de Chinees!
Ja duh.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee omdat je mijn samsung daily app uitlacht
ja, ik blijf wat bezigquote:Op woensdag 29 december 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
kijk @:modus,
van de NOS
4 MINUTEN GELEDEN
Kabinet houdt rekening met drie boosterrondes volgend jaar
Het kabinet houdt er rekening mee dat er volgend jaar drie boosterrondes nodig zijn voor vaccinatie tegen het coronavirus (de ene die nu al loopt en nog twee extra), en een in 2023. Demissionair minister De Jonge schrijft aan de Tweede Kamer dat hij samen met het RIVM zo goed mogelijk in kaart probeert te brengen hoeveel vaccins er nodig zijn.
"Dat is niet eenvoudig aangezien we hierbij met een groot aantal, deels nog onbekende, variabelen rekening moeten houden. Het kabinet kiest daarom zoveel mogelijk voor zekerheid."
De Jonge meldt aan de Kamer dat Nederland boven op de al eerder gekochte doses nog eens een kleine zes miljoen doses vaccin van BioNTech/Pfizer bestelt. Dat zouden dan vaccins kunnen zijn die zijn aangepast aan de omikronvariant.
Ja dat zeg ik, dat is toch niet positief.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
van de NOS
4 MINUTEN GELEDEN
Het kabinet houdt er rekening mee dat er volgend jaar drie boosterrondes nodig zijn voor vaccinatie tegen het coronavirus (de ene die nu al loopt en nog twee extra), en een in 2023. Demissionair minister De Jonge schrijft aan de Tweede Kamer dat hij samen met het RIVM zo goed mogelijk in kaart probeert te brengen hoeveel vaccins er nodig zijn.
"Dat is niet eenvoudig aangezien we hierbij met een groot aantal, deels nog onbekende, variabelen rekening moeten houden. Het kabinet kiest daarom zoveel mogelijk voor zekerheid."
De Jonge meldt aan de Kamer dat Nederland boven op de al eerder gekochte doses nog eens een kleine zes miljoen doses vaccin van BioNTech/Pfizer bestelt. Dat zouden dan vaccins kunnen zijn die zijn aangepast aan de omikronvariant.
oh dacht dat je op de app reageerde en niet het berichtquote:Op woensdag 29 december 2021 19:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, dat is toch niet positief.
Klopt.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dacht dat je op de app reageerde en niet het bericht
maar ik mag toch nog geen afspraak maken van de ggd.quote:
Positief is de afgelopen twee jaar een negatief woord gewordenquote:Op woensdag 29 december 2021 19:23 schreef Modus het volgende:
[..]
#kaplaarzenquote:
Piet Mondriaan?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ongelukje gebeurd in de VictoryBoogyWoogy tunnel![]()
Degene die deze naam heeft verzonnen moet een pak op z'n broek krijgen
Bijna over de helft w00tquote:Op woensdag 29 december 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
van de NOS
4 MINUTEN GELEDEN
er komt nog wel een verlengingquote:
Ja, prima. Gevalletje "zien we dan wel weer". Daar hoef je toch geen pushmelding over te krijgenquote:Op woensdag 29 december 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
van de NOS
4 MINUTEN GELEDEN
en dan nog 1quote:
Was even bang dat je het over je vagijn had.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3 boosters per jaarquote:Op woensdag 29 december 2021 19:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan neem je ze toch niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
3 boosters per jaar![]()
Klinkt echt als een werkzaam "vaccin"
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was even bang dat je het over je vagijn had.
Waarom zou je? Is gewoon wetenschap. Implementeren, meten en bijstellen.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
doe ik ook niet.![]()
Maar vraag me af hoeveel mensen zich in de maling genomen voelen.
hoe laat moet aubergenius?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Darts kijken![]()
Lekker prikken zetten allen
Is dat nog niet afgelast?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Darts kijken![]()
Lekker prikken zetten allen
Hoe is het met Wattenschijfje?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat lees ik zo vaak. Wat is wattenschijfje?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met Wattenschijfje?
Volgens mij is het een cavia.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat lees ik zo vaak. Wat is wattenschijfje?
Waarom gaat het steeds over een fucking wattenschijfje?
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is de favoriete cavia van 4E. Ook wel haar man.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat voor mooie Excel dingen heb je vandaag gedaanquote:
Verwarrend.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is de favoriete cavia van 4E. Ook wel haar man.
Vandaag alleen de laatste dingen afgemaakt. Heb een tool gemaakt waarmee collega's die 0,0 verstand hebben van mijn vakgebied toch een aantal van mijn (meest vervelende) taken over kunnen nemenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat voor mooie Excel dingen heb je vandaag gedaan
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag alleen de laatste dingen afgemaakt. Heb een tool gemaakt waarmee collega's die 0,0 verstand hebben van mijn vakgebied toch een aantal van mijn (meest vervelende) taken over kunnen nemenDoor door een aantal dropdowns heen te gaan zien ze automatisch alle data die ze nodig hebben. Fool proof en alles waar ze vanaf moeten blijven is gelocked
Ik vind BQiWe wel een mooie naam voor je toolquote:Op woensdag 29 december 2021 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag alleen de laatste dingen afgemaakt. Heb een tool gemaakt waarmee collega's die 0,0 verstand hebben van mijn vakgebied toch een aantal van mijn (meest vervelende) taken over kunnen nemenDoor door een aantal dropdowns heen te gaan zien ze automatisch alle data die ze nodig hebben. Fool proof en alles waar ze vanaf moeten blijven is gelocked
me hubby dan wel hequote:Op woensdag 29 december 2021 20:21 schreef Goitske het volgende:
Nog even en mensen gaan zeggen mijn hubby
Doen ze in de VS alquote:Op woensdag 29 december 2021 20:21 schreef Goitske het volgende:
*me hubbiequote:Op woensdag 29 december 2021 20:21 schreef Goitske het volgende:
Ik ga vrijdag naar mijn hubby. 🥰quote:Op woensdag 29 december 2021 20:21 schreef Goitske het volgende:
Hoop het niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
noemt hij jou ook 'me wijffie'?
Me moppiequote:Op woensdag 29 december 2021 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
noemt hij jou ook 'me wijffie'?
Ik las Hubblequote:
Dit doet pijn om te lezenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee je bent niet getrouwd dus is me mannetje
Vond het al vreemd om iemand een telescoop te noemenquote:
wie weet gaat het wel over de puddingbuks van een zwartjoekelquote:Op woensdag 29 december 2021 20:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vond het al vreemd om iemand een telescoop te noemen
*Mag Hubble vandaag buiten komen spelen?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie weet gaat het wel over de puddingbuks van een zwartjoekel
Zwarte gatenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vond het al vreemd om iemand een telescoop te noemen
Is dit Zeeuws?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is dit codetaalquote:Op woensdag 29 december 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*Mag Hubble vandaag buiten komen spelen?*
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:
die staat hier al weer in een doos voor volgend jaarquote:Op woensdag 29 december 2021 21:05 schreef Goitske het volgende:
[..]![]()
heel tof! Ik moet m'n kerst huisje nog af maken. Door corona is die gestagneerd en nog niet weer opgepakt
Met je opblaaspop in het badsop.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tof![]()
Ga je er nu mee spelen in bad?
ik heb geen badquote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tof![]()
Ga je er nu mee spelen in bad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |