SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te ver weg, breng hem maar bij mijquote:Op woensdag 29 december 2021 17:23 schreef Ama het volgende:
Voor iedereen die roept dat het zielig is, kom volgende keer maar weghalen. Zat echt in een kier van de deurpost dus kon hem ook niet met een glas pakken.
Hehe herkenbaarquote:Op woensdag 29 december 2021 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk vooral naar die staart. dan snap je dat dit dik 40 foto's gekost heeft
Aah schatjequote:Op woensdag 29 december 2021 17:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar
[ afbeelding ]
Dit was die van ons, helaas overleden
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar
[ afbeelding ]
Dit was die van ons, helaas overleden
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga ik ook zo doen eerst eten en douchen
Nu pas?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als in, alle afleveringen gezien
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop met alles een beetje achter
Dat is nou de Achterhoek, daar maakt het niet uit of je met stront aan je vingers je brood eet.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
kijk een programma waar die siswet in voorkomt. Haar familie is trots op haar Oma ookOma vind het mooi zegt ze
![]()
Geen kermissen; slecht pensioen. Ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
kijk een programma waar die siswet in voorkomt. Haar familie is trots op haar Oma ookOma vind het mooi zegt ze
![]()
ik was mijn overgebleven familie uitgeschopt denk ikquote:Op woensdag 29 december 2021 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen kermissen; slecht pensioen. Ik begrijp het wel.
Die heb ik ook gezien. Moeder van Ferry wat er iets minder gelukkig me.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:44 schreef bitterbal het volgende:
programm van die ferry over onlyfans
Geen Marokkanen of andere drugsverslaafden om af te werken want lockdown.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen kermissen; slecht pensioen. Ik begrijp het wel.
Ik zou me kapot schamen voor familie als ik dat zou doenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:44 schreef Ama het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mijn vader trots zou zijn.
ja dat ze geen vreselijk mocht zeggenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien. Moeder van Ferry wat er iets minder gelukkig me.
zoek dat interview eens op bij spuiten en slikken op YouTube..quote:Op woensdag 29 december 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
![]()
het is een leuke meid wel
Ik ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen voor familie als ik dat zou doen
ja dat heeft die siswet dus totaal niet. Vind het wel stoer van haarquote:Op woensdag 29 december 2021 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen voor familie als ik dat zou doen
'ik ben zo trots dat mijn dochter een watermeloen in haar anjer kan douwen'quote:Op woensdag 29 december 2021 17:44 schreef Ama het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mijn vader trots zou zijn.
ik neem haar een keer meequote:Op woensdag 29 december 2021 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was mijn overgebleven familie uitgeschopt denk ik
Die moest wat om zijn favoriete hobby te bekostigen.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ze geen vreselijk mocht zeggen![]()
Ja vind ferry niet zon leuke jongen.
als je goed zoekt zijn er filmpjes waarbij ze dit ding er al in parkeert..quote:Op woensdag 29 december 2021 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik neem haar een keer mee
[ afbeelding ]
nee ik ook niet maar ze verdient dus tot de 40 en 60 duizend euro per maand met dat only fansquote:Op woensdag 29 december 2021 17:46 schreef Ama het volgende:
Ze is niet lelijk maar ik vind dit persoonlijk echt totaal niet sexy ofzo.
geld maakt niet gelukkigquote:Op woensdag 29 december 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ook niet maar ze verdient dus tot de 40 en 60 duizend euro per maand met dat only fans
krijg er geen halfje van iigquote:Op woensdag 29 december 2021 17:46 schreef Ama het volgende:
Ze is niet lelijk maar ik vind dit persoonlijk echt totaal niet sexy ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |