Die daarna moet je missen.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw komt mij zo ophalen. Hopelijk wil ze nog even Like a Hurricane afluisteren voordat we vertrekken. Kan ik het nummer daarna missen?
Al besproken.quote:
Kom Terug is zeker niet mijn favoriet nee. Maar goed, volgens mij hebben we al geluk dat er überhaupt een paar nummers van Spinvis in de lijst te vinden zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wel een van de meest matige nummers van hem die er in had kunnen staan...
Vind het oprecht een van z'n minste nummersquote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef TommyL0204 het volgende:
595 Kom Terug Spinvis(enige nummer van Spinvis die ik trek ook)
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh nou....Of is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Enige nummer dat ik ken van hem.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vind het oprecht een van z'n minste nummers
Reis ver, drink wijn, denk naquote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik stond al op het punt jou naar dat nummer te gaan vragen.
Ben benieuwd.
Zeker, daarna komt echt een gedrochtquote:Op woensdag 29 december 2021 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw komt mij zo ophalen. Hopelijk wil ze nog even Like a Hurricane afluisteren voordat we vertrekken. Kan ik het nummer daarna missen?
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ja dat zeker.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kom Terug is zeker niet mijn favoriet nee. Maar goed, volgens mij hebben we al geluk dat er überhaupt een paar nummers van Spinvis in de lijst te vinden zijn.
Afgerond.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef Isorden het volgende:
Precies 0 kilo?
Hebben ze dat goed nagewogen?
Leef? Jaquote:Op woensdag 29 december 2021 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |