Van Morrisonderbroekenlol.quote:
Die heb ik al een tijd niet meer gehoordquote:Op woensdag 29 december 2021 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Origineel van Oddisee
(wel echt geweldig nummer trouwens)
LaH?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ruud gaat straks door intro van LaH lullen.
Like a Hurricanequote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Like a Hurricane van Nelis de Jong
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jij ben je nog aan het opfrissen na de ene youtube nummer?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:56 schreef TommyL0204 het volgende:
Have I Told You Lately dat ik dit subforum een WARM bad vind?
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ohpwiew pwiewieww pwieewwiew you are like a hurricaneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Pittig accuraat welquote:Op woensdag 29 december 2021 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pwiew pwiewieww pwieewwiew you are like a hurricane
quote:604 Like A Hurricane Neil Young 8
603 Leef André Hazes Jr. 1
602 Scar Tissue Red Hot Chili Peppers 7,5
601 Never Tear Us Apart INXS 7
600 Tiny Dancer Elton John 6
599 Baker Street Gerry Rafferty 9
598 I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith 6,5
597 I'd Do Anything For Love Meat Loaf 5,5
596 Is She Really Going Out With Him Joe Jackson 7,5
595 Kom Terug Spinvis ?
Ahquote:Op woensdag 29 december 2021 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pwiew pwiewieww pwieewwiew you are like a hurricane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
SpinvisGOATquote:
Pittig accuraat? Ik dacht dat pittig op die manier gebruiken West-fries wasquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
AhOh nou....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Wel een van de meest matige nummers van hem die er in had kunnen staan...quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah"There's cum in your eyes."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |