PippenGodquote:Op woensdag 29 december 2021 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Vrienden, ik heb op deze Neil Young gestemd. Geniet ervan allemaal.
@:cee jij ook!
Trein Vuur Dageraad, Niet vandaag, Bagagedrager, Voor ik vergeet, Smalfilm, Astronaut, Aan de Oevers van de Tijd, Stefan en Lisette, om er maar een paar te noemen.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kan sowieso de eerste helft van z'n eerste plaat aanraden, 'Tot Ziens, Justine Keller' is over het algemeen ook niet verkeerd, Trein Vuur Dageraad heeft ook best wel toffe nummers.
Maar denk dat @:Rellende_Rotscholier misschien sterkere meningen heeft over wat je van hem moet luisteren
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:05 schreef skysherrif het volgende:
Kreeg onlangs een CD van Spinvis cadeau bij enkele LPs. Heb alleen geen CD speler
Als een orkaan!quote:Op woensdag 29 december 2021 17:06 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat ik na Nelis wel godsallejezus snel op mute moet drukken
quote:
quote:
Net zo destructief blijkbaarquote:Op woensdag 29 december 2021 17:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waarom zou ik als een Servisch meidengroepje zijn?
Iets met smakeloosquote:Op woensdag 29 december 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was toch ook jaren met oudjaar?
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was toch ook jaren met oudjaar?
Nederland is een sma...quote:
Da's wel een fijn nummertje thoquote:Op woensdag 29 december 2021 17:05 schreef MTheBassman het volgende:
ik maak m maar even alvast:
Originele van Scorpions is beter
zelfs 2 x er niet inquote:
* MTheBassman noteert deze dan ook maar voor stemlijst volgend jaarquote:
Leest ze mee?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:09 schreef MTheBassman het volgende:
mijn moeder is erg fan van Neil Young, heeft m volgens mij ook live gezien.
Bedankt mam voor deze goeie muzikale opvoeding met natuurlijk nog andere goden inclusief fleetwood mac en RHCP
Wie weet beste Isorden, wie weet.. Als alle smakelozen dit meelezen dan gaan ze ooit wel eens om.. Al vraag ik me af als ik naar volgend nummer kijkquote:Op woensdag 29 december 2021 17:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nederland is een sma...
och laat maar het heeft geen zin.
Huh, ben jij mijn broer? Dit zijn precies dezelfde namenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:09 schreef MTheBassman het volgende:
mijn moeder is erg fan van Neil Young, heeft m volgens mij ook live gezien.
Bedankt mam voor deze goeie muzikale opvoeding met natuurlijk nog andere goden inclusief fleetwood mac en RHCP
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:10 schreef essnhills het volgende:
Maar wat zingt ie nou echt in dat 2e zinnetje? There's calm in your eyes
Geil.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:10 schreef essnhills het volgende:
Maar wat zingt ie nou echt in dat 2e zinnetje? There's cum in your eyes
Waar het hart vol van is…quote:Op woensdag 29 december 2021 17:10 schreef essnhills het volgende:
Ohquote:
Slecht? Waar?quote:
Kalmte in het oog van een orkaan, snap je.quote:
Dit werd mij net verteld in dit topicquote:Op woensdag 29 december 2021 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is…
ik had ook Pink floyd en heart kunnen noemenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh, ben jij mijn broer? Dit zijn precies dezelfde namen
Mamma appelsap.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit werd mij net verteld in dit topic
Maakt zintuigquote:Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kalmte in het oog van een orkaan, snap je.
mamma appelsap is naar het Nederlands tochquote:
Of gewoon harder zettenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zitten hier nu met z'n vijven, maar moet me inhouden om niet aan de anderen te vragen om stil te zijn tijdens deze..
Had ie niet meer op zijn setlijst dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb hem dit nummer vier keer live zien spelen
Schande is hetquote:
Mondegreen dan.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
mamma appelsap is naar het Nederlands toch
Van boerenkool met shampoo erbij
en Theezakje enzo
Of Peter heeft het overleefd!quote:Op woensdag 29 december 2021 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
mamma appelsap is naar het Nederlands toch
Van boerenkool met shampoo erbij
en Theezakje enzo
Ik krijg nu flashbacks naar die Eileen-plaatjes van gisterquote:Op woensdag 29 december 2021 17:10 schreef essnhills het volgende:
Het heeft tevens op Facebook gestaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit werd mij net verteld in dit topic
Sommige liedjes zijn nou eenmaal zo goedquote:Op woensdag 29 december 2021 17:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Had ie niet meer op zijn setlijst dan?
Technisch is het niet heel geweldig maar er zit zoveel gevoel inquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Of Peter heeft het overleefd!
Oh wacht
ik was daar niet bij.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik krijg nu flashbacks naar die Eileen-plaatjes van gister
Nee, heerlijk.quote:
Teringquote:Op woensdag 29 december 2021 17:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Of Peter heeft het overleefd!
Oh wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
staat John Frusciante ook bekend om. Hij doet geen snelle shreds maar hij heeft het qua gevoel perfect onder de kniequote:Op woensdag 29 december 2021 17:13 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Technisch is het niet heel geweldig maar er zit zoveel gevoel in
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:14 schreef Cassa95 het volgende:
Vorig jaarHopelijk heeft ie geen dodenbonus nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Parallel Universe op Slane Castle is daar een prachtig voorbeeld vanquote:Op woensdag 29 december 2021 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
staat John Frusciante ook bekend om. Hij doet geen snelle shreds maar hij heeft het qua gevoel perfect onder de knie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |