Oliver & Coquote:Op woensdag 29 december 2021 16:51 schreef essnhills het volgende:
Beste nummer van SImone Kleinsma is toch wel Oh wat ben ik toch mooi
Briljante filmquote:Op woensdag 29 december 2021 16:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oliver & Co![]()
![]()
![]()
Met jou kan ik dus echt praten.
Ik hou van herriequote:
Stemlijstgenotquote:
Long List Runnin'quote:Op woensdag 29 december 2021 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
Lijstje voor volgend jaar.
Cream
Long Train Runnin’
Curtis Mayfield
The Smiths
inagaddadavida
Diana Ross
Cold As Ice
Summertime (L. Armstrong)
Rapper's Deligh
Nur geträumt
Air All I Need
Jethro Tull
Life's what you make it
25 or 6 to 4
Kristallnaach
Shout
All Apologies
Sebastian
Tinseltown
I Will Survive
Easy Livin'
Boogie wonderland
Lose Yourself
Say a little prayer
1 van mijn favo films vroeger.quote:
Ik ben een hond van de straatquote:
Zwanenprinsesquote:Op woensdag 29 december 2021 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 van mijn favo films vroeger.
Samen met de Zwanenprinses en Annabel (race tegen de klok)
Al besprokenquote:
Van Morrisonderbroekenlol.quote:
Die heb ik al een tijd niet meer gehoordquote:Op woensdag 29 december 2021 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Origineel van Oddisee
(wel echt geweldig nummer trouwens)
LaH?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ruud gaat straks door intro van LaH lullen.
Like a Hurricanequote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Like a Hurricane van Nelis de Jong
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jij ben je nog aan het opfrissen na de ene youtube nummer?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:56 schreef TommyL0204 het volgende:
Have I Told You Lately dat ik dit subforum een WARM bad vind?
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ohpwiew pwiewieww pwieewwiew you are like a hurricaneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Pittig accuraat welquote:Op woensdag 29 december 2021 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pwiew pwiewieww pwieewwiew you are like a hurricane
quote:604 Like A Hurricane Neil Young 8
603 Leef André Hazes Jr. 1
602 Scar Tissue Red Hot Chili Peppers 7,5
601 Never Tear Us Apart INXS 7
600 Tiny Dancer Elton John 6
599 Baker Street Gerry Rafferty 9
598 I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith 6,5
597 I'd Do Anything For Love Meat Loaf 5,5
596 Is She Really Going Out With Him Joe Jackson 7,5
595 Kom Terug Spinvis ?
Ahquote:Op woensdag 29 december 2021 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pwiew pwiewieww pwieewwiew you are like a hurricane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
SpinvisGOATquote:
Pittig accuraat? Ik dacht dat pittig op die manier gebruiken West-fries wasquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
AhOh nou....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Wel een van de meest matige nummers van hem die er in had kunnen staan...quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah"There's cum in your eyes."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Die daarna moet je missen.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw komt mij zo ophalen. Hopelijk wil ze nog even Like a Hurricane afluisteren voordat we vertrekken. Kan ik het nummer daarna missen?
Al besproken.quote:
Kom Terug is zeker niet mijn favoriet nee. Maar goed, volgens mij hebben we al geluk dat er überhaupt een paar nummers van Spinvis in de lijst te vinden zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wel een van de meest matige nummers van hem die er in had kunnen staan...
Vind het oprecht een van z'n minste nummersquote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef TommyL0204 het volgende:
595 Kom Terug Spinvis(enige nummer van Spinvis die ik trek ook)
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh nou....Of is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Enige nummer dat ik ken van hem.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vind het oprecht een van z'n minste nummers
Reis ver, drink wijn, denk naquote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik stond al op het punt jou naar dat nummer te gaan vragen.
Ben benieuwd.
Zeker, daarna komt echt een gedrochtquote:Op woensdag 29 december 2021 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw komt mij zo ophalen. Hopelijk wil ze nog even Like a Hurricane afluisteren voordat we vertrekken. Kan ik het nummer daarna missen?
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ja dat zeker.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kom Terug is zeker niet mijn favoriet nee. Maar goed, volgens mij hebben we al geluk dat er überhaupt een paar nummers van Spinvis in de lijst te vinden zijn.
Afgerond.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef Isorden het volgende:
Precies 0 kilo?
Hebben ze dat goed nagewogen?
Leef? Jaquote:Op woensdag 29 december 2021 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
genoeg aandacht in de pers, de man wordt niet zo snel vergetenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:00 schreef MTheBassman het volgende:
goed om te zien dat die verschrikkelijke Dre jr lager staat nu, hopelijk snel genoeg richting uitgang nu.
Herkenning, heel in de verte.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Reis ver, drink wijn, denk na
Lach hard, duik diep
Kom terug
Ik vind deze grap leuk.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef TommyL0204 het volgende:
Al moet ik zeggen, hoe ouder ik word, hoe beter ik Spinvis trek. Al vindt hij dat niet zo leuk.
Een baby huilt.....quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Reis ver, drink wijn, denk na
Lach hard, duik diep
Kom terug
Bohhhh, dat zou inderdaad een perfecte oplossing zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
Er had van mij wel echt veel meer in mogen staan
Gewoon alle cantsingtons vervangen door Spinvis, dat lijkt me een goed idee
Sterker nog, er zijn mensen die hem echt leuk vinden.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
genoeg aandacht in de pers, de man wordt niet zo snel vergeten
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef Isorden het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bestaan die serieus?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die vuurwerk inleveren
Voor de gein 1 sterretje inleverenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die vuurwerk inleveren
nee eruit gaan zal die niet snel maar als die al niet in de top 1000 terechtkomt ben ik al tevreden genoeg, want ja van die camerageile aandachtshoer komen we niet zomaar vanaf.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
genoeg aandacht in de pers, de man wordt niet zo snel vergeten
Kan sowieso de eerste helft van z'n eerste plaat aanraden, 'Tot Ziens, Justine Keller' is over het algemeen ook niet verkeerd, Trein Vuur Dageraad heeft ook best wel toffe nummers.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Enige nummer dat ik ken van hem.
Nee hoor. Bob Dylanquote:Op woensdag 29 december 2021 17:05 schreef MTheBassman het volgende:
ik maak m maar even alvast:
Originele van Scorpions is beter
worden er serieus nog CD's gemaaktquote:Op woensdag 29 december 2021 17:05 schreef skysherrif het volgende:
Kreeg onlangs een CD van Spinvis cadeau bij enkele LPs. Heb alleen geen CD speler
Wel aardig van Spinvisquote:Op woensdag 29 december 2021 17:05 schreef skysherrif het volgende:
Kreeg onlangs een CD van Spinvis cadeau bij enkele LPs. Heb alleen geen CD speler
Ik geloof dat het volgende lied van Nelisquote:Op woensdag 29 december 2021 17:05 schreef MTheBassman het volgende:
ik maak m maar even alvast:
Originele van Scorpions is beter
Wat zouden we dan allemaal erin moeten stoppen?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bohhhh, dat zou inderdaad een perfecte oplossing zijn.
Bij Jondy van Carglass natuurlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor de gein 1 sterretje inleveren
#metooquote:Op woensdag 29 december 2021 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Vrienden, ik heb op deze Neil Young gestemd. Geniet ervan allemaal.
@:cee jij ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |