is wekelijkse personal training met mn zus en een coach, dus ik moet welquote:Op woensdag 29 december 2021 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat doe je volgende week maar weer![]()
Zeker niet met die drummer.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Alweer die Beatles
Gaat nooit wat worden dat bandje
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah daar heb je dat bandje met die slechte drummer weer
Kutquote:
Al besprokenquote:
Ik ga voor For No One. Maar deze staat ook steady in mijn top 500.quote:
Joh, als dit door een willekeurig ander bandje dan de Beatles was uitgebracht had er niemand naar omgekeken.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt vet veel zin om aardbeien naar @:Bugno3 te gooien.
Ik ben het hier wel mee eens. Los van dat dit toen best baanbrekend was?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Joh, als dit door een willekeurig ander bandje dan de Beatles was uitgebracht had er niemand naar omgekeken.
Maar een willekeurig ander bandje had dit nooit uitgebracht.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Joh, als dit door een willekeurig ander bandje dan de Beatles was uitgebracht had er niemand naar omgekeken.
Dat dusquote:Op woensdag 29 december 2021 15:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hierna gaat ie ff op mutequote:Op woensdag 29 december 2021 15:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Hierna worden de aardbeien blauw.
Ik ben het er wel mee eens dat als het niet van de Beatless was, het niet meer hier had gestaan, maar ik vind dit wel gewoon een heel goed lied los van de maker.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
eensquote:Op woensdag 29 december 2021 15:17 schreef Zorro het volgende:
Beste is natuurlijk A Day In The Life, maar dat weet iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |