is wekelijkse personal training met mn zus en een coach, dus ik moet welquote:Op woensdag 29 december 2021 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat doe je volgende week maar weer![]()
Zeker niet met die drummer.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Alweer die Beatles
Gaat nooit wat worden dat bandje
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah daar heb je dat bandje met die slechte drummer weer
Kutquote:
Al besprokenquote:
Ik ga voor For No One. Maar deze staat ook steady in mijn top 500.quote:
Joh, als dit door een willekeurig ander bandje dan de Beatles was uitgebracht had er niemand naar omgekeken.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt vet veel zin om aardbeien naar @:Bugno3 te gooien.
Ik ben het hier wel mee eens. Los van dat dit toen best baanbrekend was?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Joh, als dit door een willekeurig ander bandje dan de Beatles was uitgebracht had er niemand naar omgekeken.
Maar een willekeurig ander bandje had dit nooit uitgebracht.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Joh, als dit door een willekeurig ander bandje dan de Beatles was uitgebracht had er niemand naar omgekeken.
Dat dusquote:Op woensdag 29 december 2021 15:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |