Hoi! Ik ga weer verder zo. Naar Anrhem n vervolgens Elst. Ik haat t dat vrienden steeds meer in dorpen ver weg gaan wonen om kinderen te makenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar ben ik hemelsbreed redelijk dichtbij. -zwaai-
Klinkt wel spannend die stoofpot! Ben wel benieuwd eigenlijk qua smaakquote:Op woensdag 29 december 2021 14:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vegetarische stoofpot met aardappel knolselderij gratin en ik heb nog veel tropisch fruit waar ik iets van een dessert van ga maken.
We doen Kerst dunnetjes over vandaag
Komt uit The Pick of Destiny en idd niet uit School of Rockquote:Op woensdag 29 december 2021 14:30 schreef Guanabana het volgende:
Ja leuk die gifjes, maar dit nummer is toch niet uit die film?
Ja ik bedoel, komt volgens mij ook niet uit The Pick of Destiny.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:31 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Komt uit The Pick of Destiny en idd niet uit School of Rock
Blame de huizenmarkt.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoi! Ik ga weer verder zo. Naar Anrhem n vervolgens Elst. Ik haat t dat vrienden steeds meer in dorpen ver weg gaan wonen om kinderen te maken
quote:Op woensdag 29 december 2021 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoi! Ik ga weer verder zo. Naar Anrhem n vervolgens Elst. Ik haat t dat vrienden steeds meer in dorpen ver weg gaan wonen om kinderen te maken
Ach Dago toe, toe drink niet meer..quote:Op woensdag 29 december 2021 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
Heb me een partij een kater jongens. Verdomme.
Meer bier drinkenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
gebakken eiquote:Op woensdag 29 december 2021 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
gelukkig heb je weer bier om je kater te verdrinkenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
schiet mij ff lekquote:Op woensdag 29 december 2021 14:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, komt volgens mij ook niet uit The Pick of Destiny.
Al een paar maanden niet meer gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |