Mijn favoriete musicalquote:Op woensdag 29 december 2021 14:29 schreef MTheBassman het volgende:
geweldige film trouwens, die van Tenacious D
Dit dig ik zonder meerquote:Op woensdag 29 december 2021 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
I See A Darkness
Een van de beste nummers ooit, zonder meer.
School of Rockquote:
It.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dan nu de vraag: Wat is "the greatest and best song in this world" volgens dit lied?
Ga dan ergens ander op zitten.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zit op mobiel vandaar dat t wat trager is
Ben toch meer van de Bassie & Adriaanquote:
Daar ben ik hemelsbreed redelijk dichtbij. -zwaai-quote:Op woensdag 29 december 2021 14:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik sta inmiddels op driebergen Zeist en dit nummer is met afstand t beste wat hier nu te vinden is
Stairway volgens mijquote:Op woensdag 29 december 2021 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dan nu de vraag: Wat is "the greatest and best song in this world" volgens dit lied?
Nooit gezien. Gewoon gezocht op Jack Black gif...quote:
Voor de verbouwing was het nog ergerquote:Op woensdag 29 december 2021 14:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik sta inmiddels op driebergen Zeist en dit nummer is met afstand t beste wat hier nu te vinden is
Erg leuke filmquote:Op woensdag 29 december 2021 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit gezien. Gewoon gezocht op Jack Black gif...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |