Doe mij maar Let Go van Avrilquote:Op woensdag 29 december 2021 13:23 schreef MTheBassman het volgende:
twee keer let go achter elkaar, #manipulatie?
dit nummer is best mooi trouwens maar allejezus wat een zeikstem heeft die gozer.
Ohja en dan de Playlist Vera die geplugd wordt i.p.v. de Playlist R. de Vries nuquote:Op woensdag 29 december 2021 13:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Danny Vera die op tragische wijze doodgaat.
Achtbaanongeluk bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 december 2021 13:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Danny Vera die op tragische wijze doodgaat.
Kan alleen gebeuren als ie zelf de pijp uit gaat.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vera neemt de T2000 alleen serieus als Elvis, Frank Sinatra en Michael Jackson in de top 10 staan. Wat zou er moeten gebeuren om dat voor elkaar te krijgen?
voor nostalgie redenen mag die er wel met 2 a 3 nummertjes in of zo ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Doe mij maar Let Go van Avril![]()
![]()
(waarom staat zij niet in de lijst?
)
dat is wel een nieuw dingetje aan het worden he, playlisten pluggen van overleden BN ersquote:Op woensdag 29 december 2021 13:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja en dan de Playlist Vera die geplugd wordt i.p.v. de Playlist R. de Vries nu
over 15 jaar in de top2000 dankzij de kindjes van nuquote:
Elvis moet dood gaan?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vera neemt de T2000 alleen serieus als Elvis, Frank Sinatra en Michael Jackson in de top 10 staan. Wat zou er moeten gebeuren om dat voor elkaar te krijgen?
Verbaas me bijna dat Nederland Smakeloos Land het er nog niet in heeft gestemdquote:Op woensdag 29 december 2021 13:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
over 15 jaar in de top2000 dankzij de kindjes van nu
Samen met Bono en Pavarotti zat ie daarin jaquote:
Kan wel sneller richting uitgangquote:
I mean, als de Lion King-soundtrack het kan, kan Frozen het ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
over 15 jaar in de top2000 dankzij de kindjes van nu
Sk8er Boi en Complicated zouden best in de Lijst mogen tbh, dat zijn allebei wel klassiekertjes gewordenquote:Op woensdag 29 december 2021 13:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Doe mij maar Let Go van Avril![]()
![]()
(waarom staat zij niet in de lijst?
)
Die van Elton is wel 100 x beter, maar idd. Nu Hakuna Matata nog, de Vlaamse versiequote:Op woensdag 29 december 2021 13:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
I mean, als de Lion King-soundtrack het kan, kan Frozen het ook.
Staat A Whole New World er eigenlijk nog in?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
I mean, als de Lion King-soundtrack het kan, kan Frozen het ook.
Denk het ook, hoewel Wham altijd wel een guilty pleasure is geweestquote:Op woensdag 29 december 2021 13:27 schreef MTheBassman het volgende:
beste kerstnummer in de lijst deze
Ik kan hier een opmerking maken over Chris Brown, maar doe het niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die van geknepen stemmetjes houden, net als bij Rihanna
same samequote:Op woensdag 29 december 2021 13:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk het ook, hoewel Wham altijd wel een guilty pleasure is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |